FYI
@Echo
aina sä haluut riidellä nostamalla esiin ketjuun kuulumattomia vanhoja juttuja
On minulle tapahtunut henkisen väkivallan rintamalla tuoreitakin tapauksia tällä palstalla.
Echon henkinen kumppani Palstapesu neuvoi männä viikolla ostamaan köyden ja menemään kiikkuun. Että semmottisia sivistyneitä poskisolisteja tällä uinuvalla perhepalstalla postailee, kun ei ole parempaa tekemistä keksinyt itselleen.
Listastani tosiaan unohtui rekkamies. Sisareni on ajanut rekkaa vuosikymmeniä.
Kerran kauniina kesäpäivänä matkustin lasteni kanssa nuorimman sisareni kyydissä lapsuusseudullemme.
Huoltoasemalla sattui hauska tapaus. Rekkansa pysäköinyt miesoletettu tankkasi autoaan ja tuijotti hymyssä suin, kun laskeuduimme ulos rekasta. Aikuiset lapseni usein muistelevat lämmöllä rekkamatkaamme. Veljeni oli rekkayrittäjä ja menestynyt rallikuski.
Kerran matkustin hänen tukkikuorman kyydissä Lappeenrantaan, ja jatkoin matkaani kotiini Helsinkiin.
Tämän palstan miesoletetuilla on äärettömän huono itsetunto. He jatkuvasti soittavat poskeaan seksuaalivähemmistöjen pikkaamisella. Huvinsa kullakin.
Kokeilin kerran Töölön urheilukentällä linja-auton ohjaamista. Kokeiluno jälkeen olen arvostanut suuresti bussikuljettajan ammattia, jossa tarvitaan kärsivällisyyttä hankalien asiakkaiden kanssa. Nettikirjoitteluni on easy biisi bussikuljettajan työhön verrattuna.
Ylen Muistojen bulevardi soittaa ihanaa laulua. Suljen netin, ja alan laittautua kauniiksi.
Kotikulmallani vaateliike lopettaa. Esittämällä paikalislehdestä leikkaamani kupongin saan pienen lahjan ostokseni kylkiäisenä. Puodissa pistäytyminen vastaa ilmaista Italian matkaa, sillä asusteet on valmistettu Italiassa.
Tykkään Matti Eskon rekkalaulusta. Ehkä minun pitää äänittää laulu uutena versiona. Rekkaa ajava sisareni voi säestää minua hanurilla. Myös edesmennyt äitini turuutti jonkin verran hanuria. Virtuaalinen hatunnostoni kaikille rekka-ammattilaisille, jotka pidätte Suomen pyörät pyörimässä.`