minkä ikäinen hakee itse vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helpota ikinä ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei helpota ikinä ei

Vieras
Tuoss esikoinen tarvitsi ohjausta omaan juttuunsa niin en ollut itse ehtint pukea eikä kuopuskaan. Minkä ikäinen teillä hakee itse itselleen vaaatteet?

Aamut on tosi kiirettä edelleen, vielä kun meillä ei kukaan illlalla jaksa tiskipöytiä siivota. Ahdistaa, kun tuntuu, että jos itse ei tee, täällä ei oikein tapahdu mitään. Kuopuskin vaan tuijottaa seiniä jos teen esikoisen kanssa jotain mistä kuopus ei ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei helpota ikinä ei:
Tuoss esikoinen tarvitsi ohjausta omaan juttuunsa niin en ollut itse ehtint pukea eikä kuopuskaan. Minkä ikäinen teillä hakee itse itselleen vaaatteet?

Aamut on tosi kiirettä edelleen, vielä kun meillä ei kukaan illlalla jaksa tiskipöytiä siivota. Ahdistaa, kun tuntuu, että jos itse ei tee, täällä ei oikein tapahdu mitään. Kuopuskin vaan tuijottaa seiniä jos teen esikoisen kanssa jotain mistä kuopus ei ymmärrä.

No meillä päiväkotiaamuina on valmiit pinkat olkaarin sohvalla odottamassa. Samoin iltapalan jälkeen keittiö laitetaan siihen kuntoon ettei aamulla tartte siivoilla. Jos jotain jää, niin sitten jää.

Samoin ulkovaatteet laitan eteiseen valmiiksi, kuten muutenkin seuraavan päivän tavarat kassiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä haen 4 ja 8 vuotiaillekin vielä :D satun tykkäämään siitä kovasti :D usein illalla haen jo valmiiksi ja näin lomalla ja vapaapäivinä haetaan sitten yhdessä aamulla.. =)

Mä haen 28-vuotiaallekin vielä joskus :laugh:

Meillä laitetaan vaatteet jo illalla valmiiksi tuolin reunalle odottamaan. Vaikka se vie illalla sen minuutin verran aikaa, on kuitenkin huomattavasti näppärämpää kuin aamulla kiireessä.

nelivuotias hakee aina joskus itse, kun sille päälle sattuu.. aamuisin ei tosin tartte lähteä mihinkää lasten kanssa. jos veisin hoitoon niin laittaisin illalla valmiiks ja pukisin sen nelivuotiaanki.

Enimmäkseen illalla laitetaan valmiiksi.
Hakevat silloin itse ja katson mitä ottavat.

Näin kesällä ei laiteta valmiiksi ja hakevat itse. Toki saatan neuvoa mitä otetaan.
Pojat 7v ja 3v.

Yhteistyössä