Minkä ikäinen poika äidin kanssa uimahallin pukuhuoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarah

Vieras
MInkä ikäisen pojan olette vielä ottaneet samalle puolelle uimahallissa pukuhuoneeseen? Täällä isokokoinen 7v joka ei uskalla vielä mennä toiselle puolelle yksin. Eikä osaa kyllä vielä kunnolla uida...
Tunnutaan vain saavan katseita, kun "iso" poika äidin mukana........

No niin kauan ottaisin, että itse osaa KUNNOLLA uida. Eli taatusti ottaisin ainakin meidän 6v.n vielä naisten puolelle. Jos jotakuta häiritsee pieni poika, niin pysyköön kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
pitäähän niiden koulussakin 7v pärjätä siellä yksin ni miksei sitten äitin kanssa pärjäisi yksin miesten puolella?

On eri asia olla yksin kuin "yksin" koulukavereiden kanssa. Mun mielestä 7-8 -vuotiaan voi vielä ottaa naisten puolelle, jos haluaa tulla. Jos joku aikuinen eukko siitä saa kohtauksen, niin oma häpeä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juuri tuo, kun ei ole täysin uimataitoinen,niin helpompi, kun on samalla puolella ettei erehdy altaaseen menemään...ei mitään viivästymiä kyllä ole....

No minä ainakin ottaisin hyvällä omallatunnolla vielä naisten puolelle.

Itse olen kaynyt 5v ja 7v siskojeni kanssa uimassa eika tulisi mieleenikaan, etta he menisivat yksin puku- ja suihkuhuoneeseen!

Kaappien avaaminen voi olla hankalaa, avain saatetaan unohtaa, uikkari on ehka hankala saada paalle, saatetaan eksya ja hataantya, ei loydeta vessaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
No niin kauan ottaisin, että itse osaa KUNNOLLA uida. Eli taatusti ottaisin ainakin meidän 6v.n vielä naisten puolelle. Jos jotakuta häiritsee pieni poika, niin pysyköön kotona...

Miks muka tarvii osata uida?! Eikö voi äidin kanssa sopia koska mennään allasosastolle tai sovitaan, että ei mennä altaaseen ennen kuin esim. äiti tulee sinne myös..?

Enpä ole tuollasta tekstiä koskaan nähnytkään :(

En minäkään. Musta on aika hassua, että jotain häiritsee pieni poika ja eka- tokaluokkalainen on mun mielestä vielä pieni. Kenen on syy, jos jotain sattuisikin? Sitten olis kaksplussalla taas kauhistelemista, kun on äiti jättänyt pienen vahtimatta.

En minäkään. Musta on aika hassua, että jotain häiritsee pieni poika ja eka- tokaluokkalainen on mun mielestä vielä pieni. Kenen on syy, jos jotain sattuisikin? Sitten olis kaksplussalla taas kauhistelemista, kun on äiti jättänyt pienen vahtimatta.

Hmm.. syy ja syy. Voi sitten ottaa isän/sedän/isoveljen/kaverin/kummin tms. mukaan poikien puolelle jos ei vielä yksin pärjää =)

Alkuperäinen kirjoittaja miä:

Miks muka tarvii osata uida?! Eikö voi äidin kanssa sopia koska mennään allasosastolle tai sovitaan, että ei mennä altaaseen ennen kuin esim. äiti tulee sinne myös..?

7v on sen verran tohelo vielä, lapsesta riippuen tietysti, että en aina uskaltais siihenkään luottaa, ettei mene sinne altaaseen tai osaa pukuhuoneessa toimia niin kuin pitäisi. Mä en tosiaan ainakaan uskaltais lähteä sillä periaatteella, että altaaseen ei mennä ennen kuin äiti tulee.
Tosin me ei juuri olla uimahallissa oltu eli senkin takia olisin varovainen.

Kouluikäiset omalle puolelle. Minua itseä ei haittaa 7-8- vuotiaat pojat naisten puolella, mutta minun samanikäistä tyttöä häiritsee. Varsinkin jos on luokkakaveri tai samasta koulusta. Itsellä on 7-vuotias poika ja 8-vuotias tyttö ja kumpikin osaa käydä yksin pukuhuoneessa ja suihkussa. Ja altaaseen ei mennä ennen kuin vanhempi on paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Hmm.. syy ja syy. Voi sitten ottaa isän/sedän/isoveljen/kaverin/kummin tms. mukaan poikien puolelle jos ei vielä yksin pärjää =)

No eipä siihen aina ole mahdollisuuksia.
Sanokaa mikä ihme siinä on niin vastenmielistä tai kamalaa, että 7-8-vuotias PIENI poika näkee teidät alasti?

Yhteistyössä