A
ap
Vieras
Ihan hyvä muuten, mutta eipä ole kaveria miesten puolelle välttämättä kaikilla, ainakaan joka kerta.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kouluikäiset omalle puolelle. Minua itseä ei haittaa 7-8- vuotiaat pojat naisten puolella, mutta minun samanikäistä tyttöä häiritsee. Varsinkin jos on luokkakaveri tai samasta koulusta. Itsellä on 7-vuotias poika ja 8-vuotias tyttö ja kumpikin osaa käydä yksin pukuhuoneessa ja suihkussa. Ja altaaseen ei mennä ennen kuin vanhempi on paikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enpä ole tuollasta tekstiä koskaan nähnytkään![]()
En minäkään. Musta on aika hassua, että jotain häiritsee pieni poika ja eka- tokaluokkalainen on mun mielestä vielä pieni. Kenen on syy, jos jotain sattuisikin? Sitten olis kaksplussalla taas kauhistelemista, kun on äiti jättänyt pienen vahtimatta.
Hmm.. syy ja syy. Voi sitten ottaa isän/sedän/isoveljen/kaverin/kummin tms. mukaan poikien puolelle jos ei vielä yksin pärjää =)
No eipä siihen aina ole mahdollisuuksia.
Sanokaa mikä ihme siinä on niin vastenmielistä tai kamalaa, että 7-8-vuotias PIENI poika näkee teidät alasti?
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enpä ole tuollasta tekstiä koskaan nähnytkään![]()
En minäkään. Musta on aika hassua, että jotain häiritsee pieni poika ja eka- tokaluokkalainen on mun mielestä vielä pieni. Kenen on syy, jos jotain sattuisikin? Sitten olis kaksplussalla taas kauhistelemista, kun on äiti jättänyt pienen vahtimatta.
Hmm.. syy ja syy. Voi sitten ottaa isän/sedän/isoveljen/kaverin/kummin tms. mukaan poikien puolelle jos ei vielä yksin pärjää =)
Sanokaa mikä ihme siinä on niin vastenmielistä tai kamalaa, että 7-8-vuotias PIENI poika näkee teidät alasti?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mites kotona, käytkö teidän 7v yksin jo saunassa vahtimatta?
Kauan on aikaa tästä, mutta ihanko laittaisitte alle 20-vuotiaan yksin uimahallin pukuhuoneeseen? Vaikka osaisikin toimia siellä oikein, on kohtalaisen yksinäistä olla alasti vieraiden ihmisten armoilla. Poikien kohdalla ehkä vielä isompi riski mutta eipä tytötkään ihan turvassa ole. Perhoja riittää. Just saying.