M
muuli
Vieras
Pojat nyt 3v4kk ja 1v ja kotona olo jatkunee vielä jonkun aikaa. kolmannen laskettu aika ensi vuoden maaliskuussa. 3 v käy pari kertaa viikossa kerhossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Tytön olis tarkotus alottaa päivähoito tammikuussa.On silloin 1v2kk.
Kyllä mua jo hieman jännittää että mitä siitäkin sitten tulee..
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Tytön olis tarkotus alottaa päivähoito tammikuussa.On silloin 1v2kk.
Kyllä mua jo hieman jännittää että mitä siitäkin sitten tulee..
Mulla tyttö aloitti saman ikäisenä ja hienosti meniOli äidille paljon pahempi paikka
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Minusta aiemmin ollut kommentti, että miksi päiväkodissa töissä oleva lähtisi aikaisin töihin hoitamaan muiden lapsia, oli kyllä ajatuksia herättävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:. Minusta aiemmin ollut kommentti, että miksi päiväkodissa töissä oleva lähtisi aikaisin töihin hoitamaan muiden lapsia, oli kyllä ajatuksia herättävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:. Minusta aiemmin ollut kommentti, että miksi päiväkodissa töissä oleva lähtisi aikaisin töihin hoitamaan muiden lapsia, oli kyllä ajatuksia herättävä.
Yksi syy lienee se, että kotona omaa lasta hoitaessaan saisi kotihoidontuen ja muita lapsia työpaikalla hoitaessa palkan.
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Meidän lapset ovat hoitoon mennessään 3v10kk ja 2v6kk. Itse olen päiväkodissa töissä ja mielestäni oli hölmöä laittaa omat pienenä hoitoon jotta pääsee muiden pieniä hoitamaan.