Minkä ikäisenä olette laittaneet lapsen päivähoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Meidän lapset ovat hoitoon mennessään 3v10kk ja 2v6kk. Itse olen päiväkodissa töissä ja mielestäni oli hölmöä laittaa omat pienenä hoitoon jotta pääsee muiden pieniä hoitamaan.

Sama kai se mitä työtä tekee. Mä menen toisten lapsia hoitamaan ja omiani hoitaa toiset hoitajat. Thats it. Jos mä olisin joku parturi niin olisko se silloin hyväksyttävämpää viedä lapset hoitoon kun menisin vaan toisten kuontaloita leikkaamaan????

Minäkin tuota mietin mutta en minään hyväksyttävyys-juttuna. =) Itsestä vaan tuntuisi varmaan oudolta laittaa omat ihan pienet lapset hoitoon ja mennä samnaikaisesti hoitamaan toisten lapsia.

Ja se toinen itsekäs näkökulma, eli muuta työtä tehdessä työpäivät ovat "lapsivapaata" aikaa jonka jälkeen on taas kiva viettää illat ja vapaapäivät kotona omien lasten kanssa. Nyt tuntuisi että jos päivät olisin päiväkodissa töissä olisi omia lapsia kotiin hakiessa olo kuin työpäivä vaan jatkuisi... Siksi siis näiden pienten kohdalla kokisin itselleni helpommaksi olla kotona omien kanssa kuin töissä.

Yhteistyössä