minkä merkkinen auto on unelma-autosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis semmoinen auto,minkä haluisin?
Täytyy olla ikuinen teini ja vastata Datsun 100A :p
Volvo Amazonkin on hieno.

En osaa kuvitella itteeni minkää Bemarin tai Mersun ratissa/kyydissä..

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Jaguar S
Ei sitä tarvii selittää.

Ja ikuna kuunaan koskaan en semmoista kuitenkaan ostaisi, enhän osaisi sitä edes ajaa. Tuommoset pikkukinderit sopii mulle, osun parkkiruutuun yms. :D

Sama unelma. Mutta unelmana pysyy, ei mulla tule ikinä olemaan varaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
En osaa kuvitella itteeni minkää Bemarin tai Mersun ratissa/kyydissä..

Joo en minäkään mersuun päin edes sylkäsis vaikka vaan bemarilla ajan. ;)
Miks näitä autoja muutes aina verrataan toisiinsa?

Mie en autoista tiiä oikeen mitään, nuo vaan oli ekat, vähän kalliimmat autot mitä tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Dodge Challenger

tallikaverilla olis myytävänä vm 70
tule ostaan se pois että tulis tilaa lisää
:attn: :D

Et oo tosissas?! JUST semmonen pitäisi Seipiksen saada. Vuosimallikin olisi juuri oikea, sama kuin allekirjoittaneella. :D

Vaan taitaa olla liian suolainen hinta meikäläiselle.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Dodge Challenger

tallikaverilla olis myytävänä vm 70
tule ostaan se pois että tulis tilaa lisää
:attn: :D

Et oo tosissas?! JUST semmonen pitäisi Seipiksen saada. Vuosimallikin olisi juuri oikea, sama kuin allekirjoittaneella. :D

Vaan taitaa olla liian suolainen hinta meikäläiselle.. :ashamed:

mikä on liian suolanen sun mielestä valmiista autosta, ei remppaamista tai maalaamista, bensaa tankkiin ja ... B)

mikä on liian suolanen sun mielestä valmiista autosta, ei remppaamista tai maalaamista, bensaa tankkiin ja ... B)

Liian suolainen hinta on sellainen, jota ei senhetkisistä varoistaan pysty maksamaan. :xmas: Hetkeäkään en epäile, etteikö kaverisi Rotke olisi joka sentin arvoinen mitä hintalapussa seisoo. Minulla vain valitettavasti ei perse kestä sellaisia summia. Vaikka vähän karsisin elinkustannuksistakin..

Mutta pidetään jo alustavasti sovittuna, että jos huomisessa Lottoarvonnassa onni suosii täysosumalla, niin kaupat tuli! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Liian suolainen hinta on sellainen, jota ei senhetkisistä varoistaan pysty maksamaan. :xmas: Hetkeäkään en epäile, etteikö kaverisi Rotke olisi joka sentin arvoinen mitä hintalapussa seisoo. Minulla vain valitettavasti ei perse kestä sellaisia summia. Vaikka vähän karsisin elinkustannuksistakin..

Mutta pidetään jo alustavasti sovittuna, että jos huomisessa Lottoarvonnassa onni suosii täysosumalla, niin kaupat tuli! :D

laita sitten yyveetä kun on lottovoitto tilillä :attn:
mun oma auto ei sitten ole myytävänä B)

Yhteistyössä