Minkä nimen lapsesi olisi saanut, jos olisit saanut yksin päättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja truupa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytön nimen mä aika lailla keksi ja mies tykästyi heti, joten siitä ei väännetty. Jos toinenkin olisi ollut tyttö olisin halunnut nimeksi Matilda, joka taas miehelle olisi kelvannut vain toiseksi nimeksi...mutta kun yllättäen saimmekin pojan, löytyi molempia miellyttävä nimi helposti, minä tosin olisin halunnut antaa vielä kolmannen nimen pojalle, mutta miehen mielestä kaksi riitti. Nyttemmin olen kyllä toisinaan miettinyt, että löytyiköhän tuo pojan nimi sittenkin liian helposti...on tullut mieleen niin paljon kivoja poikain nimiä nyt jälkkäteen :)

poika Ilkka, yhteisymmärryksessä miehen kanssa annettu, tytöistä toiselle päätin nimen Silja, toiselle mies nimen Linda. Erittäin tyytyväinen kaikkiin. Jos vielä tulisi lapsi niin pojasta haluaisin Joukon ja tytöstä Inkan.

Meidän pojasta piti alunperin tulla Veikko. Mutta sitten mies alkoikin hylkiä ko. nimeä, ja päädyimme yhdessä nimeen Vili. Minä olisin antanut Veikon, ei ole ehkä ihan yhtä yleinen.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;24247864:
poika Ilkka, yhteisymmärryksessä miehen kanssa annettu, tytöistä toiselle päätin nimen Silja, toiselle mies nimen Linda. Erittäin tyytyväinen kaikkiin. Jos vielä tulisi lapsi niin pojasta haluaisin Joukon ja tytöstä Inkan.

Tosi kauniit nimet!

Yhteistyössä