Minkähänlainen ammatti ois

Mun yks vanha työkaveri kävi sen (täysin päinvastaista alaa kuin oma ammattitutkintonsa aiemmin) ja tykkäsi kovin, mutta lähinnä omaksi ilokseen halusi sen käydäkin ja siihenhän se jäi: työllistymisaste on vissiin aika kehno.
 
Sama vika täällä. Ikää 34v. ja vaihtoehtojani: terveydenhoitaja, sisustussuunnittelija tms. yrittäjä, .......En kai mä koskaan tiedä mikä musta tulee. Hautaudun kuitenkin johonkin toimistoon enkä opiskele mitään. :P
 

Yhteistyössä