3
35v
Vieras
Mitä olette mieltä, mikä on "viimeinen ikä", milloin olisi enää järkevää saada lapsia.
Nimim. kolmatta tekisi mieli, mutta 35 v jo mittarissa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Älä täältä sitä kysele. Rakit hyökkää sun niskaasi.
Miltä susta itsestäsi tuntuu? Oletko mielestäsi fyysisesti liian vanha? Mentaalipuolelta katsottuna mun mielestä lapset tulisi hankkia vasta päälle 30 vuotiaina.
Alkuperäinen kirjoittaja 35v:Ajattelen sitä, minkä ikäinen olen, kun lapset ovat vaikka parikymppisiä. Että jos tekisi 40 vuotiaana lapsen, olisi jo 60, kun lapsi vasta 20. Tai jaksaisiko sitä teini-ikäisen touhuja jonain 55-vuotiaana?
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Älä täältä sitä kysele. Rakit hyökkää sun niskaasi.
Miltä susta itsestäsi tuntuu? Oletko mielestäsi fyysisesti liian vanha? Mentaalipuolelta katsottuna mun mielestä lapset tulisi hankkia vasta päälle 30 vuotiaina.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Itsellä on rajana 30 v. Yli kolmikymmpisenä en enään tee lapsia. Nyt oon 24v ja ensimmäistä odotan, joulukuussa olis LA, että onhan tässä sitte viel 6 vuotta aikaa tehdä sen minkä tekee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:olen 46v ja odotan kolmatta. kylläkin varsinainen ylläri tämä raskaus, mutta ihana sellainen. 10 vuotta yritettiin ja pari vuotta sitten unohdettiin, kun ei onnistu niin ei. ja tässä nyt sitten lopputulos. tammikuussa toivottavasti vauva sylissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 35v:Mitä olette mieltä, mikä on "viimeinen ikä", milloin olisi enää järkevää saada lapsia.