J
jennis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mun mielestä Kaikilla on oikeus lapsiin riippumatta siitä kuinka paljon rahaa on!
Olen samaa mieltä. Joskus se työ ei ole itsestä kiinni!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mun mielestä Kaikilla on oikeus lapsiin riippumatta siitä kuinka paljon rahaa on!
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mun mielestä Kaikilla on oikeus lapsiin riippumatta siitä kuinka paljon rahaa on!
Minusta kaikilla on _velvollisuus_ elättää itse itsensä ja perheensä. Maailma ei perustu pelkkiin oikeuksiin!
Alkuperäinen kirjoittaja n:no jokaisella kyllä on oikeus lisääntyä niin kuin sielu sietää. olkoot sitten ne paskan kammoajat tekemättä lapsia, eipähän tuo ajattelu malli ainakana periydy. ja ihan vain tiedoksi, perhemalli EI periydy! se on vain kuvitelma. ja sen periytyminen on aivan itsestä kiinni. juuri siitä onko vanhempi itse kotona opettamassa lasta vai aina töissä tienaamassa jolloin lapsi on jo yksinäisyyden takia hoidossa, vaikka kuin olisi hampaat oiottu ja aknet parannettu!
Alkuperäinen kirjoittaja n:ei mutta seuraappa ympäristöäsiei se mene ihan kuin streotypia sanoo
Alkuperäinen kirjoittaja n:no jokaisella kyllä on oikeus lisääntyä niin kuin sielu sietää. olkoot sitten ne paskan kammoajat tekemättä lapsia, eipähän tuo ajattelu malli ainakana periydy. ja ihan vain tiedoksi, perhemalli EI periydy! se on vain kuvitelma. ja sen periytyminen on aivan itsestä kiinni. juuri siitä onko vanhempi itse kotona opettamassa lasta vai aina töissä tienaamassa jolloin lapsi on jo yksinäisyyden takia hoidossa, vaikka kuin olisi hampaat oiottu ja aknet parannettu!
Alkuperäinen kirjoittaja kultalusikka:Väärässä olet. Periytyminen on sikäli väärä sana, ettei sossutoimiston asiakkuussuhde periydy sen enempää kuin maisterin paperitkaan, mutta arvot, asenteet ja raha perityvät. Ja _tutkimustiedon_ mukaan hyvä- ja huono-osaisuus ovat hyvinkin pitkälti sukupolvelta toiselle siirtyviä asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kultalusikka:Väärässä olet. Periytyminen on sikäli väärä sana, ettei sossutoimiston asiakkuussuhde periydy sen enempää kuin maisterin paperitkaan, mutta arvot, asenteet ja raha perityvät. Ja _tutkimustiedon_ mukaan hyvä- ja huono-osaisuus ovat hyvinkin pitkälti sukupolvelta toiselle siirtyviä asioita.
Aivan siksi köyhiä on turha enää lyödä lisää. Näin taantumassa tuo vain korostuu.
Alkuperäinen kirjoittaja somebody:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No, mä ajattelen, että lähtökohtaisesti jokaisen tulisi itse kyetä elättämään oma perheensä. Itse en tuohon tilanteeseen tekisi lasta.
I agree...
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja somebody:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No, mä ajattelen, että lähtökohtaisesti jokaisen tulisi itse kyetä elättämään oma perheensä. Itse en tuohon tilanteeseen tekisi lasta.
I agree...
so do I! =)
ja täsmennys, en tarkoita, etteikö jokaiselle ihmiselle voi joskus osua huono hetki elämästä, mutta että jo valmiiksi sossun pitkäaikaisena asiakkaana niin... ei...
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No, mä ajattelen, että lähtökohtaisesti jokaisen tulisi itse kyetä elättämään oma perheensä. Itse en tuohon tilanteeseen tekisi lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Jos pystytte tarjoamaan lapselle kaikkea mitä pitää eli terveellistä ruokaa joka päivälle,ehjät puhtaat vaatteet,harrastukset,huvipuistot/muu virkistyminen eikä koskaan tarvii sanoo että ei ole rahaa siihen ja siihen niin kyllä musta sitten...... ette ole ainoa perhe joka toisilla elämän maksaa niin miksipä sitten teidän pitäs luopua unelmista kun muutkaan ei luovu...
Alkuperäinen kirjoittaja somebody:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No, mä ajattelen, että lähtökohtaisesti jokaisen tulisi itse kyetä elättämään oma perheensä. Itse en tuohon tilanteeseen tekisi lasta.
I agree...