I
ideoita
Vieras
Teemana sirkus ja jokin naamiaisasu pitäisi keksiä lapselle. Kellään ideoita? Ei oikeen innostaisi ostaa mitään valmista pukua yhtä kertaa varten. Mitä siis lapsen päälle juhliin? Kyseessä on tyttö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ei ole mitään sellaisia erityisen värikkäitä vaatteita, joita ei olisi käytössä jo nyt eli arkivaatteena. kasvovärejä voisi ehkä hankkia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos löytyy jumppapuku tyllihelmoineen, niin sen kanssa tiara päähän - käy sirkusakrobaatista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos löytyy jumppapuku tyllihelmoineen, niin sen kanssa tiara päähän - käy sirkusakrobaatista.
5-v ja jumppapuku löytyy, mutta siinä ei ole mitään hienoa röyhelöä. Löytyisiköhän sellainen jostain irtonaisena, jolloin voisi laittaa sen tavallisen jumppapuvun päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos löytyy jumppapuku tyllihelmoineen, niin sen kanssa tiara päähän - käy sirkusakrobaatista.
5-v ja jumppapuku löytyy, mutta siinä ei ole mitään hienoa röyhelöä. Löytyisiköhän sellainen jostain irtonaisena, jolloin voisi laittaa sen tavallisen jumppapuvun päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Mun tyttö oli vuosi sitten pelle. Tein vanhasta pallollisesta lakanasta paidan ja housut ja toisesta yksvärisestä lakanasta sen sellaisen hörtsykän kaulaan. Enkä todellakaan oo mikään ompelija. Yöpuvusta otin vähän mallia. Kasvot maalasin kasvoväreillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Mun tyttö oli vuosi sitten pelle. Tein vanhasta pallollisesta lakanasta paidan ja housut ja toisesta yksvärisestä lakanasta sen sellaisen hörtsykän kaulaan. Enkä todellakaan oo mikään ompelija. Yöpuvusta otin vähän mallia. Kasvot maalasin kasvoväreillä.
no ei tuollainen keneltä vaan onnistu. Mä en todellakaan voisi taikoa lakanasta mitään vaatteita, kun en osaa yhtään ommella. Tai no joo osaan lyhentää housujen lahkeet tai verhot ja sekin on mulle jos suuri saavutus. :ashamed: