minkälainen on kaunis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauniilla naisella on yleensä jokin pieni "kauneusvirhe", kuten vaikkapa rako etuhampaiden välissä. Minä ainakin ihastun aina sellaisiin. Mutta jos nyt lähdetään listaamaan ominaisuuksia, niin isot silmät, siro olemus ja luonnollisuus tulevat ensimmäisenä mieleen. Bonuksena tummat pitkät hiukset ja pieni pyöreys.

kysyin mieheltäni...
leikittelevät ja flirttailevat silmät
täyteläiset huulet
muodokas, tiimalasimainen vartalo ennenkuin suora
kaunis ääni

oma vastaukseni
sopusuhtainen vartalo, ei liian isoja hartioita, ylä ja alaosa samaa paria.
rinnat pyöreän malliset, koolla ei niinkään väliä (kaksplussan tissiketjussa oli pari tosi nättiä pikkutissiä :D)
naiselliset kasvot, ei hiirenpilluja tai mitään maskuliinista kuten leveät leukaluut
hammasrivistö valkoinen ja suora
hoidettu, sileä iho
meikkiä maltillisesti ja rajaukset tehty siististi
pitkät raajat
hiukset värjätty, ei maantiensävyiset, ei juurikasvua
hiusmalli kasvoihin sopiva

Siro eli pienikokoinen, tissit kokoa n. B, ei sen yli. Käyttää naisellisia vaatteita, vartalonmyötäisiä. Toppeja, farkkuja ja hameita kesäisin, myös lyhyet mekot. Korkkarit on kaiken a ja o, ne tekee naisesta seksikkään usein ja pienikokoisille ne sopiikin paremmin kuin isokokoisille.

Pitkät, mieluiten kerroksittain revityt hiukset, ei tasaiset. Hiusten värillä ei merkitystä. Nätit puolipitkät kynnet, jotka on luonnollisen näköiset. Pieni rusketus iholla.

Alkuperäinen kirjoittaja Suunnilleen tälläinen:
Siro eli pienikokoinen, tissit kokoa n. B, ei sen yli. Käyttää naisellisia vaatteita, vartalonmyötäisiä. Toppeja, farkkuja ja hameita kesäisin, myös lyhyet mekot. Korkkarit on kaiken a ja o, ne tekee naisesta seksikkään usein ja pienikokoisille ne sopiikin paremmin kuin isokokoisille.

Pitkät, mieluiten kerroksittain revityt hiukset, ei tasaiset. Hiusten värillä ei merkitystä. Nätit puolipitkät kynnet, jotka on luonnollisen näköiset. Pieni rusketus iholla.

Ai vaatteistako tässä olikin kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Suunnilleen tälläinen:

Ai vaatteistako tässä olikin kyse?

Multa kysyttiin millainen on kaunis nainen. Vastasin siihen ja tuollainen on mun mielestäni kaunis nainen, joka kiinnittää huomion vaikka baarissa. Harvemmin heitä alasti näen tai kyselen millaisia ovat luonteeltaan. Ja mitä sä vikiset?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mun mielestä Hunter Tylo ennen niitä tyhmiä leikkauksia oli nätti. Klassisen kauniit kasvot ja kaunis kroppa. No, kroppa on vieläkin jees, mutta naama meni pilalle.

Minusta se kroppakin on pilalla, aika kaameet ne tissit :/

Mun mielestä Hunter Tylo ennen niitä tyhmiä leikkauksia oli nätti. Klassisen kauniit kasvot ja kaunis kroppa. No, kroppa on vieläkin jees, mutta naama meni pilalle.

katselin kaunareita pitkästä aikaa jäkytyin kun näin hunter tylon....se oli kyllä kaunis nainen joskus

Miks ihmeessä se meni leikkeleen suunsa pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miks ihmeessä se meni leikkeleen suunsa pilalle.

Ihminen voi menettää todellisuuden tajunsa :/
Mä olen pitäny sitä esimerkkinä, kun olen koittanu selittää jollekin mitä psykoosia hipova masennus on, kun todellisuuden taju menee....

vaikea sanoa kun kauneutta on erilaista.

Tosin vahva meikki, värjätyt hiukset täynnä jotain lakkaa ja vahaa ja liian pienet vaatteet on asioita jotka ei kaunista ketään

Jos luonto on suonu nätin pärstän ettei siihen kemikaaleja tartte tunkee. se on musta kaunista-
Tietokoneella saa ihmeitä aikaan ja en usko kovin monen tv hahmon olevan luonnosaan kovinkaan kaunis... Olen toki heitäkin joitain nähnyt-.

Kysyin mieheltä. Hän ei pysty vastaamaan, koska ei ole mitään erityiskriteerejä joita naisen on täytettävä. Tumma hoikka nainen voi olla kaunis, samoin pieni pyöreä blondi :)

Sen tieää, kun näkee sellaisen. Kaksi kaunista voi olla ihan erilaisia. Sama koskee muuten komeita miehiä. Se on vaan joku juttu. Yleensä "ei kauniissa" joku mättää. Ehkä kuitenkin pitää aina olla ripsissä ja kulmissa väriä. Tai en ainakaan muista, että olisin ihan vaalee ripsistä joskus pitänyt erityisen kauniina.
Niin ja kauneus on eri asia, kuin peffan koko.

Yhteistyössä