Minkälainen tatuointi on kaduttanut jälkeenpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapsa

Vieras
Mua on kaduttanut mahaan alaikäisenä ottamani jaguar merkki koska mulla ei oo ollut yhtäkään sen merkkistä autoa toisinkuin tatuointi on antanut ymmärtää monesti. Alaikäisenä ajattelin etten muita autoja hommaakaan.

Olen kuullut monta tarinaa tatuoinneista, jotka kaduttaa ja kaikki otettu nimenomaan alaikäisinä. Itse joskus maltoin odottaa ja haaveilla tatuoinneista 5-6 vuotta, ennen kuin tuon 18 täytin. Tähän mennessä olin kerennyt kyllä harkita tarkkaan ja aiheetkin tulivat itsestään. Ja nyt kolmekymppisenä, kun niitä kolme komeilee ympäri vartaloa, en ole katunut kertaakaan, en ikinä, hetkeäkään.

Surullista, jos tatuoinnit kaduttaa, niitä kun hieman vaikeemmin saa vekekään...

Noh, otin vasta ekani, mutta jos olisin aikoinaan mennyt 18 vuotiaana ottamaan sen hetkisen toiveeni mukaisen lohikäärmeen, voisin vaikka vannoa, että inhoaisin mokomaa tänä päivänä.

Tämä nykyinen on pitkän suunnittelu ja ajatustyön tulos, jolla on jotain merkitystä itselleni, joten en usko, että kadun =)

Joo en mä sitä oo pois ottamassa kun sen verran oli järkeä etten sitä kuitenkaan mihinkään otsaan ottanut. Rannalla vaan joskus naiset tulee puhuttelemaan jaguaarimiehenä ja sit on hiukan noloa etten tiedä kyseisistä autoista mitään ja farkkuvolvo kimaltelee parkkipaikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Joo en mä sitä oo pois ottamassa kun sen verran oli järkeä etten sitä kuitenkaan mihinkään otsaan ottanut. Rannalla vaan joskus naiset tulee puhuttelemaan jaguaarimiehenä ja sit on hiukan noloa etten tiedä kyseisistä autoista mitään ja farkkuvolvo kimaltelee parkkipaikalla.

Jos tapsaa yhtään lohduttaa, niin volvomies on antanut paremmat köröt kuin jaguarmies.. =)

Miehellä on selässä kissan kokoisin kirjaimin eräs sana tatuoituna, joka on kaduttanut moneenkin kertaan. Otti siis nuorena aivan sekaisin ollessaan. Vielä ei ole poistatuttanut kun täällä maalla ei ole oikein sellaisia paikkoja, missä niitä laser-juttuja tehdään. Mutta kyllä tuo varmaan pitäis poistattaa ennenkuin lapset oppii lukemaan :)

Joskus teininä halusin piikkilangan käsivarren ympärille. Kiitän äitiäni edelleen siitä ettei hän antanut mun ottaa moista. Luultavasti vihaisin nyt sitä tatskaa. Onhan ne julmetun mauttomiakin! Se taisi olla sellainen 90-luvun muotivillitys, niinkuin nyt ovat kaikenmaailman tribaalit alaselässä.
Näin vanhemmiten olen saanut sen verran järkeä päähäni, etten sorru mihinkään muotivillitys-tatskoihin.

Parikymppisenä otettu tribaali on nyt tosi nolo. Se on tribaaliksi nätti ja hyvässä paikassa, mutta niin aikansa kuva kuin olla voi. Lisäksi se on liian pieni, just sellainen "hui mä uskalsin!" -kokoinen, mutta onneksi mulla ei sentään ole useampia samanlaisia pitkin kroppaa kuten joillain onnettomilla. Onneksi peittokuvat on keksitty:).

Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Se taisi olla sellainen 90-luvun muotivillitys, niinkuin nyt ovat kaikenmaailman tribaalit alaselässä.

Nekin on jo menneen talven lumia... Nyt kaikki trendikkäät ottaa 50-lukutyyliä, joka sekin varmaan näyttää höntiltä 10 vuoden kuluttua.

Yhteistyössä