Q
Vieras
Eli minkälaisia työvuoroja teidän perheessä tehdään ? Mietin itse työpaikan vaihdosta jolloin tekisin aamuvuoroa mutta työ liikkuvaa eli ei mitään tarkkaa 8-16. Mies tekee vastaavaa. On vaan karmea ajatus lapsen kannalta, kun joutuisi olemaan niin paljon hoidossa. Tämän hetkinen työ epäsäännöllistä kolmevuorotyötä, jolloin vanhemmilla harvoin vapaat ja lomat samaan aikaan.