Minua huomattavasti nuorempi työkaverini viestittelee mieheni kanssa... Mitä V*TTUA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nimenomaan. Lain takaama yksityisyys on Suomessa jokaisella. Sellainen ihminen joka ei sitä osaa arvostaa, siltä pitäisi ottaa muitakin oikeuksia pois.

Alkuperäinen kirjoittaja "vieras":
Ainahan saat haaveilla.

Ei mun tarvitse omalla kohdallani tyytyä haaveilemaan, kun voin toteuttaa sitä ihan käytännössä.
Niin. Omalla kohdallani pidän huolta siitä, että itse kunnioitan muiden oikeuksia ja siitä, että minun oikeuksiani kunnioitetaan. Jos joku ei sitä tee, hän ei kuulu enää minun elämääni.

[QUOTE="daaaa";28360838]"Sillä aikaa" :D Mene nyt vaan kiltisti etsimään ne viestit. Mulla on kyllä aikaa odotella. :)[/QUOTE]

Hah, taitaa "vieraalla" kestää tovi jos toinenkin :D Ei juma mikä tyyppi... Ylimielinen, epälooginen keskustelija, joka vääristelee jäkikäteen sanomisiaan yrittäin peitellä megalomaanista persoonallisuushäiriötään, lyttää muiden keskustelijoiden ajatuksia, eikä haluakaan ymmärtää muiden ajatuksia, vaikka ne väännetään rautalangasta. Mistä tollasia sikiää?!

Alkuperäinen kirjoittaja Voivenäjä;28360871:
Hah, taitaa "vieraalla" kestää tovi jos toinenkin :D Ei juma mikä tyyppi... Ylimielinen, epälooginen keskustelija, joka vääristelee jäkikäteen sanomisiaan yrittäin peitellä megalomaanista persoonallisuushäiriötään, lyttää muiden keskustelijoiden ajatuksia, eikä haluakaan ymmärtää muiden ajatuksia, vaikka ne väännetään rautalangasta. Mistä tollasia sikiää?!

Taaaas myöhässä.

Ps: Vain yksi nimimerkki/ketju

Alkuperäinen kirjoittaja Voivenäjä;28360871:

pss: Mitäs lottoat, kauankohan "daaaa"lla menee, että vääntää valehtelunsa joksikin muuksi? Vai myöntääkö valheensa? Vai pakeneeko paikalta?

[QUOTE="vieras";28360860]Nimenomaan. Lain takaama yksityisyys on Suomessa jokaisella. Sellainen ihminen joka ei sitä osaa arvostaa, siltä pitäisi ottaa muitakin oikeuksia pois.

Alkuperäinen kirjoittaja "vieras":
Ainahan saat haaveilla.

Ei mun tarvitse omalla kohdallani tyytyä haaveilemaan, kun voin toteuttaa sitä ihan käytännössä.
Niin. Omalla kohdallani pidän huolta siitä, että itse kunnioitan muiden oikeuksia ja siitä, että minun oikeuksiani kunnioitetaan. Jos joku ei sitä tee, hän ei kuulu enää minun elämääni.[/QUOTE]

Et sä nyt vieläkään lainannut sitä tekstiä, mihin viittaat oikeuksien kunnioituksella. Tiedätkö miksi? Koska sitä tekstiä ei ole.

Vieras kirjoitti, että "ainahan saat haaveilla". Se tarkoittaa, että ainahan saat haaveilla siitä, että nilltä jotka ei kunnioita yksityisyyttä otetaan muitakin oikeuksia pois.

Ja sä kirjoitit, ettet tyydy haaveilemaan, vaan toteutat SITÄ ihan käytännössä. SITÄ, oikeuksien pois ottamista.

Nyt vaan muutit sen jälkikäteen tuoksi, että se yhtäkkiä tarkoittaakin "muiden ja omien oikeuksien kunnioitusta. Ja jos joku ei sitä tee, se ei kuulu sun elämään."

Ethän sä voi mitenkään lisäillä ja muuttaa tekstiä tuolla tavalla, ja vielä olettaa etteikö vika ois sun korvien välissä??

[QUOTE="vieras";28360897]pss: Mitäs lottoat, kauankohan "daaaa"lla menee, että vääntää valehtelunsa joksikin muuksi? Vai myöntääkö valheensa? Vai pakeneeko paikalta?[/QUOTE]

Mistä valehtelusta puhut? Älä projisoi. Mä en jaksa seurata tämmöstä jauhantaa enempää.

[QUOTE="daaaa";28360917]Et sä nyt vieläkään lainannut sitä tekstiä, mihin viittaat oikeuksien kunnioituksella. Tiedätkö miksi? Koska sitä tekstiä ei ole.

Vieras kirjoitti, että "ainahan saat haaveilla". Se tarkoittaa, että ainahan saat haaveilla siitä, että nilltä jotka ei kunnioita yksityisyyttä otetaan muitakin oikeuksia pois.

Ja sä kirjoitit, ettet tyydy haaveilemaan, vaan toteutat SITÄ ihan käytännössä. SITÄ, oikeuksien pois ottamista.

Nyt vaan muutit sen jälkikäteen tuoksi, että se yhtäkkiä tarkoittaakin "muiden ja omien oikeuksien kunnioitusta. Ja jos joku ei sitä tee, se ei kuulu sun elämään."

Ethän sä voi mitenkään lisäillä ja muuttaa tekstiä tuolla tavalla, ja vielä olettaa etteikö vika ois sun korvien välissä??[/QUOTE]

Niin. Tai sitten toinen vaihtoehto on se, että tiedän itse mitä tarkoitin? Voisiko olla?

Miten sinä käytännössä kuvittelit, että joku yksittäinen ihminen ottaa jonkun ihmisen lain suomia oikeuksia pois? Tai no, elävä esimerkki toki tapahtuu teillä kotona koko ajan. Mutta noin muuten, jos joku ei alistu siihen. Miten se tapahtuu?

Mites ne sun valheet? Vai vaikenetko kuoliaaksi?

"Nimenomaan. Lain takaama yksityisyys on Suomessa jokaisella. Sellainen ihminen joka ei sitä osaa arvostaa, siltä pitäisi ottaa muitakin oikeuksia pois."

Jokohan menisi daaaaaankin tajuntaan.

[QUOTE="vieras";28360939]Niin. Tai sitten toinen vaihtoehto on se, että tiedän itse mitä tarkoitin? Voisiko olla?

Miten sinä käytännössä kuvittelit, että joku yksittäinen ihminen ottaa jonkun ihmisen lain suomia oikeuksia pois? Tai no, elävä esimerkki toki tapahtuu teillä kotona koko ajan. Mutta noin muuten, jos joku ei alistu siihen. Miten se tapahtuu?

Mites ne sun valheet? Vai vaikenetko kuoliaaksi?[/QUOTE]

"Tiedän itse mitä tarkoitin" ei valitettavasti riitä nettikeskusteluissa. Katsos, kun muut kommentoi sen perusteella mitä kirjoitat, ei sen perusteella mitä tarkoitit. Tämä on se, minkä oon sulle halunnu osoittaa. Ymmärrän toki, että tarkoitit tietysti jotain ihan muuta kuin kirjoitit jne jne. Mut syytä vaan ittees, kun et tajua miksi ihmiset vastaa sulle niin kuin ne vastaa.

Tjaa, mistä minä tiedän mitä sinunlaisesi ihminen suunnitelee ottakseen muiden oikeuksia pois. Oikeuksiahan on esim. vapaus, koskemattomuus...sinähän saattaisit vaikka käydä jonkun päälle, joka sattuu nyt olemaan eri mieltä kuin sinä. Ei teistä kiihkoilijoista koskaan tiedä.

[QUOTE="daaaa";28360972]"Tiedän itse mitä tarkoitin" ei valitettavasti riitä nettikeskusteluissa. Katsos, kun muut kommentoi sen perusteella mitä kirjoitat, ei sen perusteella mitä tarkoitit. Tämä on se, minkä oon sulle halunnu osoittaa. Ymmärrän toki, että tarkoitit tietysti jotain ihan muuta kuin kirjoitit jne jne. Mut syytä vaan ittees, kun et tajua miksi ihmiset vastaa sulle niin kuin ne vastaa.

Tjaa, mistä minä tiedän mitä sinunlaisesi ihminen suunnitelee ottakseen muiden oikeuksia pois. Oikeuksiahan on esim. vapaus, koskemattomuus...sinähän saattaisit vaikka käydä jonkun päälle, joka sattuu nyt olemaan eri mieltä kuin sinä. Ei teistä kiihkoilijoista koskaan tiedä.[/QUOTE]

Minä kirjoitan mitä minä tarkoitan.

Jos ja kun kunnioitan toisten yksityisyyttä, en pidä oikeutta vapauteen ja koskemattomuuteen mitenkään pienempinä, eli samalla arvostuslistalla ovat. Sinä taas..

Kauanko aiot kiemurrella ja vältellä valheistasi puhumista?

[QUOTE="vieras";28360965]"Nimenomaan. Lain takaama yksityisyys on Suomessa jokaisella. Sellainen ihminen joka ei sitä osaa arvostaa, siltä pitäisi ottaa muitakin oikeuksia pois."

Jokohan menisi daaaaaankin tajuntaan.[/QUOTE]

Koetapas nyt päättää, viittaatko yksityisyyteen, kunnioitukseen vai arvostukseen.

Toi sun vastaukses "voin toteuttaa tätä omassa elämässäni" ei mitenkään viittaa mihinkään muuhun, kuin oikeuksien pois ottamiseen. Onko tää ihan oikeesti sulle näin vaikeeta, vai esitätkö vaan? Menisit suomen kielen kurssille? Tai logiikan kurssille? Toisaalta tällasia asioita on hankala oppia, jos ne on sisäsyntyisesti noin vaikeita.

[QUOTE="daaaa";28361013]Koetapas nyt päättää, viittaatko yksityisyyteen, kunnioitukseen vai arvostukseen.

Toi sun vastaukses "voin toteuttaa tätä omassa elämässäni" ei mitenkään viittaa mihinkään muuhun, kuin oikeuksien pois ottamiseen. Onko tää ihan oikeesti sulle näin vaikeeta, vai esitätkö vaan? Menisit suomen kielen kurssille? Tai logiikan kurssille? Toisaalta tällasia asioita on hankala oppia, jos ne on sisäsyntyisesti noin vaikeita.[/QUOTE]

Omalla kohdallani. Niinkuin olen sanonut alusta saakka. Siellä ne on sivulla 10 kaikki nätissä paketissa.

Mites ne sun valheet? Jutellaanko välillä niistä?

[QUOTE="vieras";28361000]Minä kirjoitan mitä minä tarkoitan.[/QUOTE]
No ei se kyllä ihan siltä vaikuta :)

[QUOTE="vieras";28361000]
Jos ja kun kunnioitan toisten yksityisyyttä, en pidä oikeutta vapauteen ja koskemattomuuteen mitenkään pienempinä, eli samalla arvostuslistalla ovat. Sinä taas..[/QUOTE]
No miksi sitten uhittelet netissä ottavasi pois toisten oikeuksia? Kannattaisi harjoitella kirjoittamista varmaan jossain helpommalla foorumilla (onko sellaisia? Demi? :)

[QUOTE="vieras";28361000]
Kauanko aiot kiemurrella ja vältellä valheistasi puhumista?[/QUOTE]

Mistähän valheesta mahdat puhua? En ole valehdellut mistään. Nämä on taas näitä "omia tulkintojasi", eikö vain? :)

[QUOTE="vieras";28361027]Omalla kohdallani. Niinkuin olen sanonut alusta saakka. Siellä ne on sivulla 10 kaikki nätissä paketissa.

Mites ne sun valheet? Jutellaanko välillä niistä?[/QUOTE]

Ootpa hupaisa :D

[QUOTE="vieras";28361041]Vihje: Sana sitä sitoo ne kaksi viestiä yhteen. Sana sitä viittaa siis "Lain suomiin oikeuksiin".[/QUOTE]

No lol. Vastasit viestiin, jossa puhuttiin oikeuksien pois ottamisesta. Se SITÄ viittaa siihen edelliseen viestiin, ei johonkin, josta on puhuttu kaksi viestiä sitten.

No ei se kyllä ihan siltä vaikuta :)

No miksi sitten uhittelet netissä ottavasi pois toisten oikeuksia? Kannattaisi harjoitella kirjoittamista varmaan jossain helpommalla foorumilla (onko sellaisia? Demi? :)

Mistähän valheesta mahdat puhua? En ole valehdellut mistään. Nämä on taas näitä "omia tulkintojasi", eikö vain? :)

Näin se nyt kuitenkin on.

Edelleenkään en uhittele, en uhkaile, en riko toisten yksityisyyttä tai koskemattomuutta. Mites sulla nämä on hallussa? Tai no, tiedetäänhän se jo.

Eli jatkat kiemurtelua? Tosi yllättävää :)

No lol. Vastasit viestiin, jossa puhuttiin oikeuksien pois ottamisesta. Se SITÄ viittaa siihen edelliseen viestiin, ei johonkin, josta on puhuttu kaksi viestiä sitten.

Ne ovat yksi asiakokonaisuus. Tiedäthän, kun keskustellaan, niin sanotaan omalla vuorolla niitä asioita ja niin keskustelu rullaa mukavasti eteenpäin. Ei niin, että ensin sinä puhut kaikki asiasi yhdellä kertaa ja sitten minä ja sitten se loppuu siihen. Se ei ole keskustelua.

[QUOTE="vieras";28359822]Se ei ollut lisäys, vaan selitys minun tulkinnastani. Siksi se ei ollut lainausmerkeissä, kuten lainaamani virke oli.

Eli motiivisi hyökätä tuohon väliin oli siis mikä?[/QUOTE]

Nyt on aivan pakko korjata tän vesipään loistava "tulkinta" viestistäni. Tarkoitin sitä, että jos olisin miestäni pettänyt, niin en näkisi että se olisi minulta pois, jos kävisi lukemassa tarkastusmielessä viestejäni, ei hairahtumisia estääkseen vaan varmistaakseen, ettei niitä ole käynyt uudestaan. Että hän voisi mahdollisen hairahtumisen jälkeen tehdä valinnan haluaako vieläkin jatkaa pelkuri horatsun kanssa vai ei. Eli ei estääkseen mitään, vaan katsoakseen, että onko sama peli jatkunut. Petetyllä on oikeus tietää, pettäjä harvemmin kertoo totuutta.
Ja tämä vain minun näkemykseni, jos itse olisin pettävänä osapuolena. En koe, että minua alistettaisiin sillä, että viestini luettaisiin siinä vaiheessa kun olisin rikkonut toisen sydämen.

[QUOTE="vieras";28361058]Ne ovat yksi asiakokonaisuus. Tiedäthän, kun keskustellaan, niin sanotaan omalla vuorolla niitä asioita ja niin keskustelu rullaa mukavasti eteenpäin. Ei niin, että ensin sinä puhut kaikki asiasi yhdellä kertaa ja sitten minä ja sitten se loppuu siihen. Se ei ole keskustelua.[/QUOTE]

Niin, minäkin voin tässä viitata siihen yhteen sanaan, jonka kirjoitin 10 sivua sitten. Tottaha sinä nyt tiedät mitä sanaa minä tarkoitan? No sitä sanaa tietenkin! :D

Uusimmat

Yhteistyössä