Vai ni. Ja luulet olevasi joku jumala joka elää oikealla tavalla?
Tiedätkö, maailmassa miljoonien tai miljardien mielestä on luonnotonta jakaa yksityisyys pois esim. siten, että puhelimet, emailit ja postit on koko kommuunin yhteisiä.
Fiksu nainen tai mies ei muuten lähde suhteeseen niin kauan kuin pää on selvä entisistä kolauksista. Täysin älyvapaata alkaa vaatimaan uudelta kumppanilta jotain extra-avoimuutta vain sen takia, että itse on skitso entisten pettämisten takia.
[QUOTE="Leila";28362402]sä oot just niitä tyyppei kellä on salaista pikku tuhmaa,tai sutinaa aina välillä meneillään!
tiedätö että mitä tarkempi se toinen on yksityisyydestään,sitä enemmän hän herättää epäilyjä.
minä olen eläny aikoinaan tyttökaverin kanssa ja kyllä oli ihan yhteinen sopimus että jos toinen ei oo kotona saa lainaa toiselta mitä tarttee. me myös vastailtiin toistemme puheluihin,jos toinen oli vaikka suihkussa, mutta meillä oli sama tuttavapiiri
eikä edes meillä ollut toiselta mitään ihme salaisuuksia, vaikka oltiin vain tyttökavereita.
mä en hen.koht ymmärrä miksi muuttaa asumaan toisen ihmisen kanssa jos pitää saada pitää hirvee yksityisyys! minusta se on luonnotonta, ja hyvinkin epäilyttävää. etenkin jos se puoliso on pettäny luottamuksen vaikkapa valehtelemalla.
lisäksi fiksu mies tai nainen ottaa puolisonsa henkilöhistorian huomioon, jos toista on petetty etenki jos se on ollut toistuvaa, voi siihen uuteenkin puolisoon luottaminen olla vaikeaa, ei silloin ole sairas, jos pelkää että sama toistuu taas, jos sitte se toinen on todella tärkeä kasvaa menettämisen pelko.
mulla ei ole salattavaa mun salasanat tietää mies, sisko,poika..
joskus ex mies tulee käymään, hei sulle on tullu kelasta kirje avaanko, johon vastaan että senkus..
en ole mikään salainen agentti..
sitte tietty jos joku ystävä kertoo jotakin tosi arkaluontoista esi. että hänellä on todettu sukupuolitauti,poistan sen viestin(suojellakseni toisen yksityisyyttä)[/QUOTE]