Minua huomattavasti nuorempi työkaverini viestittelee mieheni kanssa... Mitä V*TTUA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on aivan pakko korjata tän vesipään loistava "tulkinta" viestistäni. Tarkoitin sitä, että jos olisin miestäni pettänyt, niin en näkisi että se olisi minulta pois, jos kävisi lukemassa tarkastusmielessä viestejäni, ei hairahtumisia estääkseen vaan varmistaakseen, ettei niitä ole käynyt uudestaan. Että hän voisi mahdollisen hairahtumisen jälkeen tehdä valinnan haluaako vieläkin jatkaa pelkuri horatsun kanssa vai ei. Eli ei estääkseen mitään, vaan katsoakseen, että onko sama peli jatkunut. Petetyllä on oikeus tietää, pettäjä harvemmin kertoo totuutta.
Ja tämä vain minun näkemykseni, jos itse olisin pettävänä osapuolena. En koe, että minua alistettaisiin sillä, että viestini luettaisiin siinä vaiheessa kun olisin rikkonut toisen sydämen.

Se ei poista silti niitä perusteluja jotka annoin oman tulkintaani perustuen. Joten mikä oli pointtisi? Paitsi päästä nimittelemään. Se on aina niin rakentavaa ja raikasta.

[QUOTE="daaaa";28361073]Niin, minäkin voin tässä viitata siihen yhteen sanaan, jonka kirjoitin 10 sivua sitten. Tottaha sinä nyt tiedät mitä sanaa minä tarkoitan? No sitä sanaa tietenkin! :D[/QUOTE]

Tietysti voit, kun osoitat ne viestit sitten muillekin keskusteluun osallistuville. Niinkuin minäkin tein.

[QUOTE="daaaa";28361077]Ei, mutta tuossa ei vaan ollut mitään, mihin ois pitäny vastata. Se oli vaan jotenkin... naurettavaa :)[/QUOTE]

Ok. Jutellaanko jo niistä valheista, joita sinulta lipsahteli?

[QUOTE="vieras";28361079]Tietysti voit, kun osoitat ne viestit sitten muillekin keskusteluun osallistuville. Niinkuin minäkin tein.[/QUOTE]

Niin, jälkikäteen. Kun sinut oli ensin ymmärretty väärin kaikkien muiden toimesta. Ja väitit vielä ettei vika ole siellä päässä.

[QUOTE="vieras";28361084]Ok. Jutellaanko jo niistä valheista, joita sinulta lipsahteli?[/QUOTE]

Kuten sanoin, en ole valehdellut mistään? Mistä sinä minua nyt syytät?

[QUOTE="vieras";28361074]Se ei poista silti niitä perusteluja jotka annoin oman tulkintaani perustuen. Joten mikä oli pointtisi? Paitsi päästä nimittelemään. Se on aina niin rakentavaa ja raikasta.[/QUOTE]

Öööö, pointti oli se, että näin minä tekisin ja tulkintasi tekstistäni oli päin persettä. Kukaan ei missään ole väittänyt että pettämistä pystyy estämään, kukaan ei ole väittänyt ettei kirjesalaisuuden rikkominen olisi rikos. Kerroin vain oman kantani asiaan, jos minä olisin pettävä osapuoli.
Rakentavaa ja raikasta on myös jatkuva vänkääminen joka asiaan. Sinun kantasi on tullut selväksi, viimeiset viisi sivua pelkästään sinun löpinää, joten anna ihmeessä muidenkin sanoa mitä mieltä ovat, vääristelemättä heidän puheitaan.

[QUOTE="daaaa";28361085]Niin, jälkikäteen. Kun sinut oli ensin ymmärretty väärin kaikkien muiden toimesta. Ja väitit vielä ettei vika ole siellä päässä.[/QUOTE]

Minä kirjoitin mitä tarkoitin ja tarkoitin mitä kirjoitin, joten älä syytä lähettäjää jos vastaanotossa kusee.

[QUOTE="vieras";28361074]Se ei poista silti niitä perusteluja jotka annoin oman tulkintaani perustuen. Joten mikä oli pointtisi? Paitsi päästä nimittelemään. Se on aina niin rakentavaa ja raikasta.[/QUOTE]

Ai sunko keskustelut on sitten rakentavia? Sädekehä kiiltää taas, niinkö :)

[QUOTE="daaaa";28361090]Kuten sanoin, en ole valehdellut mistään? Mistä sinä minua nyt syytät?[/QUOTE]

Kun sanoit kaksi eri kertaa, että ymmärsit kyllä mitä minä kirjoitin ja mitä sillä tarkoitin. Ja nyt taas et ymmärräkään. Millä kertaa puhuit totta?

[QUOTE="daaaa";28361105]Ai sunko keskustelut on sitten rakentavia? Sädekehä kiiltää taas, niinkö :)[/QUOTE]

Riittävän rakentavia siihen, että keskustelu etenee ja perustelen sanomiseni.

Öööö, pointti oli se, että näin minä tekisin ja tulkintasi tekstistäni oli päin persettä. Kukaan ei missään ole väittänyt että pettämistä pystyy estämään, kukaan ei ole väittänyt ettei kirjesalaisuuden rikkominen olisi rikos. Kerroin vain oman kantani asiaan, jos minä olisin pettävä osapuoli.
Rakentavaa ja raikasta on myös jatkuva vänkääminen joka asiaan. Sinun kantasi on tullut selväksi, viimeiset viisi sivua pelkästään sinun löpinää, joten anna ihmeessä muidenkin sanoa mitä mieltä ovat, vääristelemättä heidän puheitaan.

Edelleen, minä kerroin oman tulkintani mukaiset perustelut. Ja ne on jo keskusteltu ja siltä osin ohitettu. Halusitko lisätä vielä jotain?

Miten minun kirjoittamiseni estää sinua, tai muitakaan, osallistumasta? Ota äänet pois ja lue itse, niin ei tule ruuhkaa päähän.

[QUOTE="vieras";28361106]Kun sanoit kaksi eri kertaa, että ymmärsit kyllä mitä minä kirjoitin ja mitä sillä tarkoitin. Ja nyt taas et ymmärräkään. Millä kertaa puhuit totta?[/QUOTE]

Ymmärisin mitä kirjoitit, mikä ei siis ollut lainkaan sama mitä tarkoitit. Mutta ymmärsin molemmat. En ole koskaan ollutkaan ymmärtämättä, halusin sinun vain itse huomaavan omat epäloogisuutesi. Mutta taitaa olla turha toivo sinun kohdallasi.

[QUOTE="vieras";28361119]Edelleen, minä kerroin oman tulkintani mukaiset perustelut. Ja ne on jo keskusteltu ja siltä osin ohitettu. Halusitko lisätä vielä jotain?

Miten minun kirjoittamiseni estää sinua, tai muitakaan, osallistumasta? Ota äänet pois ja lue itse, niin ei tule ruuhkaa päähän.[/QUOTE]

Älä kuitenkaan vääristele muiden sanomisia vaikka ne eivät olisikaan samoja kuin omasi. Pitäisikö sinunkin pikkuhiljaa jo edetä asiassa, samaa tässä olet jankuttanut jo monta sivua. Vai lyökö päässä tyhjää?
Pitäisikö täällä sinun määräämässäsi tahdissa ihmisten kirjoitella...

[QUOTE="daaaa";28361130]Ymmärisin mitä kirjoitit, mikä ei siis ollut lainkaan sama mitä tarkoitit. Mutta ymmärsin molemmat. En ole koskaan ollutkaan ymmärtämättä, halusin sinun vain itse huomaavan omat epäloogisuutesi. Mutta taitaa olla turha toivo sinun kohdallasi.[/QUOTE]

Sellaista ei voi löytää mitä ei ole.

Älä kuitenkaan vääristele muiden sanomisia vaikka ne eivät olisikaan samoja kuin omasi. Pitäisikö sinunkin pikkuhiljaa jo edetä asiassa, samaa tässä olet jankuttanut jo monta sivua. Vai lyökö päässä tyhjää?
Pitäisikö täällä sinun määräämässäsi tahdissa ihmisten kirjoitella...

Jos sanomiseni ymmärretään väärin ja väännetään vääräksi, on vain kohteliasta korjata vastapuolen virheellinen tulkinta. Nyt kun "daaaa" sanoo taas ymmärtävänsä, niin ehkä pääsemme eteenpäin. "Daalla" on kyllä paha tapa muuttaa mieltään ja ymmärrystään, joten älä pety, jos tässä junnataan vielä.

Saat kirjoitella ihan omaan tahtiisi, ole hyvä.

[QUOTE="vieras";28361135]Sellaista ei voi löytää mitä ei ole.[/QUOTE]

jep jep
PFFFFT.png

[QUOTE="vieras";28361142]Jos sanomiseni ymmärretään väärin ja väännetään vääräksi, on vain kohteliasta korjata vastapuolen virheellinen tulkinta. Nyt kun "daaaa" sanoo taas ymmärtävänsä, niin ehkä pääsemme eteenpäin. "Daalla" on kyllä paha tapa muuttaa mieltään ja ymmärrystään, joten älä pety, jos tässä junnataan vielä.

Saat kirjoitella ihan omaan tahtiisi, ole hyvä.[/QUOTE]

Ymmärrätkö sinä, mitä minä sanoin 10 sivua sitten? Sen sanan? No, ymmärrätkö? Älä valehtele!

Ymmärrätkö sinä, mitä minä sanoin 10 sivua sitten? Sen sanan? No, ymmärrätkö? Älä valehtele!

Ne viestit on nyt olleet tässä 4 vai 5 kertaa jo esillä. Perustelut ja niiden tarkoitus ei tässä välissä ole muuttuneet, joten lue sieltä.

Vai haluatko tuoda jonkun oman sanomisesi lähempään tarkasteluun? Jos, niin tuo ne viestit tähän ja kerro ongelma, niin jatketaan niistä.

[QUOTE="vieras";28361161]Ne viestit on nyt olleet tässä 4 vai 5 kertaa jo esillä. Perustelut ja niiden tarkoitus ei tässä välissä ole muuttuneet, joten lue sieltä.

Vai haluatko tuoda jonkun oman sanomisesi lähempään tarkasteluun? Jos, niin tuo ne viestit tähän ja kerro ongelma, niin jatketaan niistä.[/QUOTE]

Et oo tosissas :D Adjö, mies nukutti lapsoset, teki yöruokaa meille aikusille ja minä meen nyt syömään ja sitten kömmin nukkumaan. Kauniita unia itse kullekin :)

[QUOTE="daaaa";28361169]Et oo tosissas :D Adjö, mies nukutti lapsoset, teki yöruokaa meille aikusille ja minä meen nyt syömään ja sitten kömmin nukkumaan. Kauniita unia itse kullekin :)[/QUOTE]

Teillähän oli kiva perheilta. Ei ihme, että mies hakee naisseuransa muualta. Hyvää yötä :)

[QUOTE="vieras";28361176]Teillähän oli kiva perheilta. Ei ihme, että mies hakee naisseuransa muualta. Hyvää yötä :)[/QUOTE]

Ja ei ihme, että sulla ei oo seuraa ollenkaan :D

[QUOTE="daaaa";28361191]Ja ei ihme, että sulla ei oo seuraa ollenkaan :D[/QUOTE]

Jos pitäisi valita sinkkuus tai pettävä mies, niin kamalan vaikeaa olisi valita kyllä. Mutta onneksi ei tarvitse. Jaksuja sinne. Kerro miehelle terkut.

Uusimmat

Yhteistyössä