V
Venakko Milanna
Vieras
Mutta tänään kun kävin lääkärillä, toin hänelle paperilla koen nimi, mitä maksaa ja miten siitä otetaan (halusin tarkista mistä täällä vimkes puhuin, mikä hpv minulla tarkaan on). Se ei suostunut mulle sen ota, kun kuulema ei ole mistä otettava, kun mulla oli pelkästään epäilyys ja solumuutokset on siitä luokka mitä kuulema raskaus aiheuttaa, näin koepala näytti, mutta ei siellä edes ollut mitään todisteita että olisi ollut HPV, se käski että nyt unohdan enkä tee, murahaisesta norsuun enää. Ja hän sanoi että hän on 100 varma kun synnytän ja minulta otetaan papa niin se on puhdas, eikä mitään enää tulee ja thats it
. Mä olin WTF... No jaaa... hyvää jos niin sitten. Sitten mun mies oli kans mukaana ja se käski miestä ota joka paikaan ens kerralla mukaan, kun mä en näköjään itse ymmärrä lääkärin kieltä. Sitten he vielä nauroivat mulle, miten mä panikoin.
No tänään vielä sain hyviä uutisia, että minulla kaikki verikoket kunnossa, ei yhtään sukupuolitautia...
Vauva kasvaa hyvin, sydänäänet jopa täydelliset..., mullakin kaikki hyvin paitsi turvotusta paljoooon....
Sitten sain vielä postin kautta kalusteita
ja jopa tosi kiva lahja koska he olivat 2kk myöhässä...
Sitten kysyin neuvolassa, myös että tarvitsenko joku keskustelu apua, koska mulla joka raskaus iske joku herkys ja reagoin jka asian pahasti, jopa kerroin miten. Hän nauroi ja sanoi etten tarvi, hän näkee samanlaisia kuin mä paljon
. Hän vaan sanoi että hyvää kun mä kaikki osaa sanoa suoraan
...no jooo
No tänään vielä sain hyviä uutisia, että minulla kaikki verikoket kunnossa, ei yhtään sukupuolitautia...
Vauva kasvaa hyvin, sydänäänet jopa täydelliset..., mullakin kaikki hyvin paitsi turvotusta paljoooon....
Sitten sain vielä postin kautta kalusteita
Sitten kysyin neuvolassa, myös että tarvitsenko joku keskustelu apua, koska mulla joka raskaus iske joku herkys ja reagoin jka asian pahasti, jopa kerroin miten. Hän nauroi ja sanoi etten tarvi, hän näkee samanlaisia kuin mä paljon