pakko muuten kertoa/avautua, miten se on mahdollista, kyseessä jälkitarkastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä tapauksessahan ne eivät tulleetkaan, mutta rohkenen olla silti erimieltä väittämäsi kanssa.

Esim. rintasyöpäleikkaus aloitetaan poistamalla vartiaimusolmukkeet kainaloista, jotka patologi tutkii leikkauksen aikana, ja itse kasvaimen poiston jälkeen poistetaan jäljelle jääneet imusolmukkeet, mikäli vartiaimusolmukkeesta löytyi syöpäsoluja.

Myös rinnan ONB vastaus saadaan saman päivän aikana.

Tämä ei ole kaikissa rintasyöpäleikkauksia tekevissä sairaaloissa toimintatapana, vai onko?

[QUOTE="vieras";26231263]Tämä ei ole kaikissa rintasyöpäleikkauksia tekevissä sairaaloissa toimintatapana, vai onko?[/QUOTE]

Käsittääkseni on, ainakin mikäli kyseessä on rinnan osapoisto.

[QUOTE="eeee";26231179]Ok. Ehkä mä pistän yksäriä myöhemmin ihan mielenkiinnosta. Tottahan tämä minua vanhaa skeptikkoa vähän kutkuttaa sekä hämmentää. Silti hpv:tä kantavana tietysti asia kiinnostaakin. Ja ei hätää. En ole perskärpänen, enkä yksi sinun kiusaajistasi. Ei ole ollut haluja osallistua niihin keskusteluihin.[/QUOTE]
laita vaan=) kun minulla on myös kaikki oikeat osoitteet missä siitä laitetaan, puh. nro ja jopa se joku kehitteli sen niin on sähköpostin

:) kyllä minä sen joskus tässä vielä laitan.
Mitä sulla papa kokeissa on ollut ja koska?

raskauden aikana oli 2 tai 3 ja pienessä joku muutama milimetri cin 3 tai 2, ei ne oo varma, eikä ne ees oo varmoja että onko raskaus mulle aiheuttanut sen, kun mulla aina aikamoinen hormoonalinen romahdus tapahtu kun raskaana olen, nyt ei ole mitään jotain a typpeja vaan

Niin miks? Kallista vai liian halpa? Vai miksi? Mä mielummin tästä maksan vaikka 70 000, kunhan vaan ei tarvi juosta monta kerta gynekologilla ja pelätä tätä paska

Ehkä sun mies on valmis maksamaan vaikka 70 000 poppamiesrohdosta. Mutta keskivertopalstalainen ei voi kiikuttaa siitä laskua sossun hoidettavaksi. Harvalla ( vaikka kävisikin töissä) on varaa maksaa Mexikon matkaa + useamman huntin troppia jostain kyseenalaisesta hoitomuodosta.

Carcinoma in situ= syövän esiaste= muutos, josta voi joskus kehittyä syöpä.

Carcinoma in situ
Pintasyöpä. Pintasolukon alkava oireeton syöpä, joka on rajoittunut lähtökohtaansa eikä ole tunkeutunut alla olevaan kudokseen. Carcinoma in situ -muutoksia tavataan mm. ihossa ja kohdunkaulassa.

Tää on taas tätä venakon puppua! On olemassa ennaltaehkäisevärokote, mutta ei parantavaa rokotetta! ootteko te taas ihan vietävissä??

[QUOTE="vieras";26231609]Carcinoma in situ
Pintasyöpä. Pintasolukon alkava oireeton syöpä, joka on rajoittunut lähtökohtaansa eikä ole tunkeutunut alla olevaan kudokseen. Carcinoma in situ -muutoksia tavataan mm. ihossa ja kohdunkaulassa.

Tää on taas tätä venakon puppua! On olemassa ennaltaehkäisevärokote, mutta ei parantavaa rokotetta! ootteko te taas ihan vietävissä??[/QUOTE]

Näin minäkin luulin, että rokotteella ei voi parantaa, mutta googlasin ja kas kummaa, terapeuttinen eli parantava rokote on olemassa. Kinasin asiasta Milannan kanssa tästä joskus aiemmin, mutta olin siis väärässä :D

Ihmellistä kun ihmiset ei usko mihinkään mitä mä sanon. Terapeuttinen rokote on jo olemassa ja se tosissaan poista kaikki alatyypit ja antaa suojan loppuelämän asti, se poista myös Cin1,Cin2,Cin3, carsinooma in citu sekä stage0 ja stage1 syövän. Sen jälkeen ei enää tarvi pelätä kohdunkaulan syöpä, emätin syöpä, peräaukkon syöpä, nielu syöpä ja niin edelleen. On ihmellisia hoitomuotoja maailmassa:)

ja voitte googlata asian, paitsi siellä löytyy monta rokotetta, mutta jos tosissaan kiinnosta yv:llä kerron kaikki ja jopa halukas olen auttamaan muita naisia:)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26231601:
Ehkä sun mies on valmis maksamaan vaikka 70 000 poppamiesrohdosta. Mutta keskivertopalstalainen ei voi kiikuttaa siitä laskua sossun hoidettavaksi. Harvalla ( vaikka kävisikin töissä) on varaa maksaa Mexikon matkaa + useamman huntin troppia jostain kyseenalaisesta hoitomuodosta.
aina rahaa voi kerätä, säästä tai lainata:)

uskomatonta jos sellainen rokote löytyy. tosin eipä mulla ole varaa ostaa rokotetta tai lähteä hakemaan sellaista ulkomailta.

kyllä on ja en olisi itsekään uskonut jos mun todella hyvällä ystävällä ei olisi noin käynyt. Hän on nyt niin onnellinen kun ei ole siitä paska enää, eikä tarvi gynekologilla rahata jatkuvasti ja pelätä:). Mutta säästä tai laina, en tiedä, mutta olisi hienoa sellaista saada kun ei tarvi kärsiä sitten. Mun mies kans ota rokoten:) Miehille on halvempi liko 300euroa, kun ei tarvi kun 3-4 kerta vain laita

aina rahaa voi kerätä, säästä tai lainata:)

Missä satumaailmassa oikein elät? On olemassa joukko ihmisiä, joilla ei ole VARAA lainata, säästää tai kerätä satoja euroja/dollareita olemattomista rahoistaan. Moni perhe elää pienillä tuilla kädestä suuhun. Silloin ei todellakaan lainata 700 tai 70 000 yhtikäs mistään!
Välillä hämmästyttää sun kommentit. Joko et todellakaan ymmärrä oikeasta elämästä tuon taivaallista. Tai sitten olet virtuaalihahmo.

• Tykkää
Reactions: röppö
kyllä on ja en olisi itsekään uskonut jos mun todella hyvällä ystävällä ei olisi noin käynyt. Hän on nyt niin onnellinen kun ei ole siitä paska enää, eikä tarvi gynekologilla rahata jatkuvasti ja pelätä:). Mutta säästä tai laina, en tiedä, mutta olisi hienoa sellaista saada kun ei tarvi kärsiä sitten. Mun mies kans ota rokoten:) Miehille on halvempi liko 300euroa, kun ei tarvi kun 3-4 kerta vain laita

Okei, siks menette Meksikoon yhdessä?

[QUOTE="vieras";26231787]Varmaan lähivuosina sen saa Suomestakin ja hintakin halpenee, kun menekki kasvaa.[/QUOTE]

mä puhuin Mehiläis lääkärin kanssa, se sanoi että ehkä se on jo 5ssa vuodessa täällä, ehkä ei ikinä. Kun joka maassa hyväksytetään erilaiset hoidot, esim Suomessakin voi olla jotain sellaista mitä ei esim Virossa oo hyväksytty, sama rokoteista. Tampereella itseasiassa tutkitaan kyseisen rokoten, mutta se ei oo sama mitä mä haen, vaan muistakseni Ranskan tuote ta ehkä ei, en tiedä varmaksi

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26231802:
Missä satumaailmassa oikein elät? On olemassa joukko ihmisiä, joilla ei ole VARAA lainata, säästää tai kerätä satoja euroja/dollareita olemattomista rahoistaan. Moni perhe elää pienillä tuilla kädestä suuhun. Silloin ei todellakaan lainata 700 tai 70 000 yhtikäs mistään!
Välillä hämmästyttää sun kommentit. Joko et todellakaan ymmärrä oikeasta elämästä tuon taivaallista. Tai sitten olet virtuaalihahmo.

Ootko tosissaan? 700e on pieni summa verrattuna kuinka paljon elämän aikana pitää juosta gynekologilla ja jokainen voi tehdä töitäkin sen eteen että saa pelastettua itseä ja että elämän laatu paranee. Jos kovasti halua niin mahdollista on kaikki

Yhteistyössä