Minulla ei kuulema ole HPV tai jos on niin matala riski:O, :D, miten mahdollista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se on melkein pois mielestä, mut ei ihan kun lääkärit sekoitivat mun pää totallisesti :D. Mutta voiko olla oikeasti noin eli raskaus vääristä tuloksia ja HPV voi näyttää vaikka ei ole varmuuta että onko?!

Raskaus voi aiheuttaa hyvälaatuisia muutoksia, tulee epäpuhdes papa vaikka kaikki oikeasti on kunnossa. Silloin muutokset aiheutuu raskaudesta / hormoneista, ei HPVsta. Ole rauhassa nyt vaan.

Raskaus voi aiheuttaa hyvälaatuisia muutoksia, tulee epäpuhdes papa vaikka kaikki oikeasti on kunnossa. Silloin muutokset aiheutuu raskaudesta / hormoneista, ei HPVsta. Ole rauhassa nyt vaan.

Kiitos:)

Mutta voiko olla sellainen väärä diagnoosi, eli koepalassa oli vahva solumuutos papilloomaviruksen pohjalta joka ei vaati hoitoa. Tai mitä se oikein tarkoita, tarkoitako sekin ettei ne vielä tiedä onko edes HPV? Kun lääkärin tai toisen siis lääkärin mielestä, mulla on tuskin Hpv... ehkä mä jotain en ymmärrä oikein Suomeks ja sitten pelottaa turhaan paljon

Yhteistyössä