Minun kurja elämä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
Olen niin yksinäinen,ei ole ketä rakastaa,ei kukaan rakasta minua:(
Välillä tuntuu etten jaksa tätä elämää ja ainaista yksinäisyyttä.
Kohta alkaa kk kesäloma ja mitä mä yksinäinen teen sitten?
Tulen hulluksi olla vain kotona koko loma.

lohduttaako yhtään että täällä kohtalo toveri? tosin minulla lapsia muttei ketään muuta. koskaan ei olla käyty missään kun rahaa ei ole...meistäkään ei kukaan välitä

Auta jotain perhettä jolla kädet täynnä kodin, lastenhoitoa, palkkatyötä.

saat perheen lapsista itsellesi ystäviä.

Ota itse yhteyttä ihmisiin. Potku persuksiin ja niin pois päin

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kylläsytnyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Aha, vai niin :kieh:

On se sinullakin elämäntehtävä....:(

Sanos muuta. Tuo oli alkuun ehkä hiukan hauskaa, mutta kun ihminen ei älyä lopettaa ajoissa niin menee maku noista heitoista.

Sillä nyt ei ole muuta elämää, kuin kytätä nettilehdistä naisten autoilutoilailuja ja siinä sivussa heitellä ilkeyksiä palstalle.

Mene matkalle vaikka yksin! Oon matkustellut yksin. Ja lohduksi, mäkin oon tosi yksin
lapseni kanssa. Onko sulla sukulaisia?
Olisko sulla varaa tehdä joku kiva matka?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mene matkalle vaikka yksin! Oon matkustellut yksin. Ja lohduksi, mäkin oon tosi yksin
lapseni kanssa. Onko sulla sukulaisia?
Olisko sulla varaa tehdä joku kiva matka?

Peesi! Jos aina ajattelet että tuota ja tuota olis kiva tehdä jos olisi kaveri, niin älä jää odottelemaan sen kaverin ilmaantumista vaan ala tehdä asioita. Tee vaikka joka päivä joku kiva juttu itseksesi. Ja jos uskaltaudut reissuun yksin, saattaahan siinä käydä niin, että matkalla kohtaat jonkun toisen yksin reissussa olevan...

Laita deitti-ilmoitus nettiin! Suomi24 ystäväni löysi monta upeaa miestä. Sitten on olemassa myös maksullinen deittipalvelu jossa ei tule niin paljon häirikköviestejä. Saat vähän äksöniä elämään! :)

Olen miettinyt että olisin valmis vaikka 4 iltana viikossa auttamaan jotain lapsiperheitä ja hoitamaan lapsia.
Olen nuorempana hoitanut työkseni lapsia,joten kokemusta löytyy.
Tykkään myös leipoa ja siivota todella paljon ja sellaistakin apua voisin antaa tarvitseville.:)
Ja ihan ilmaiseksi haluaisin auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen miettinyt että olisin valmis vaikka 4 iltana viikossa auttamaan jotain lapsiperheitä ja hoitamaan lapsia.
Olen nuorempana hoitanut työkseni lapsia,joten kokemusta löytyy.
Tykkään myös leipoa ja siivota todella paljon ja sellaistakin apua voisin antaa tarvitseville.:)
Ja ihan ilmaiseksi haluaisin auttaa.

Harmi, että asut noin kaukana. :( Länsi-Suomessa olisin kaivannut seuraa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kurjuus:
oletko sinkku minkäikäinen ja missä asut, lapsetonko

Lapseton sinkku ja asun keski-suomessa.

Kuinka kaukana Kouvolasta? :)
En ole vailla ilmaista piikaa, mutta täällä riittäis seuraa ja hommaa 17-1v lasten,koiran, kodin ja puutarhan merkeissä, ja terassille kaupunkiinkin voisi eksyä :) Petikin on aina kivoille vieraille löytynyt. :)

Yhteistyössä