Minun mies lähtee yksin lapsen kanssa kylpylään ku ite kipeenä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riitaariitaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riitaariitaa

Vieras
Minun mies lähtee yksin lapsen kanssa kylpylään ku ite olen kipeenä.... Ja en pysty lähtemään ja istumaan viittä tuntia autossa. Kyse on viikon lomasta. On taas niin huono kausi minun sidekudos sairauden kanssa että makaan vaan sohvalla kylmäpussi niskassa ja syön särkylääkkeitä. En pysty kunnolla edes kävelemään. Matka on varattu aikoja sitten ja maksettukkin, eikä sitä voi siirtää. Matkasta tuli vähän riitaa kun tahtoisin lähteä, mutta en pysty. Mies sitten sano et lähtee 4 lapsenkaa yksin. Tuntuu kurjalta kun lomaa on odotettu. Mutta parempi kait että edes osa sinne pääsee kun on harvoin mahis. On sellainen Holiday Clubin koejäsenyys homma millä sai 2kpl viikon mittaista lomaa kun maksoi osamaksulla 60e/kk. Yhteensä 600e..... Eli menis rahat hukkaan jos ei mene. Mietin vaan miten selviän yksin tässä kunnossa kotona....

Lapset meillä 1,5v, 6v, 10v ja 12v joten mikään riemuloma ei miehellekkään ole tulossa....

jos teillä oon matkavakuutus niin sieltäkin kautta voi saada rahoja takaisin jos on lääkärin todistus siitä että et pysty matkustamaan. samin itse holiday cluilta voi ehkä lääkärin todistuksen avulla saada siirrettyä sitä aikaa?

Yhteistyössä