Minusta tuo 8 v linnaa kehitysvammaisen tyttärensä raskaaksi saattamisesta ei ole kova rangaistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Non compos mentis

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905079543076_uu.shtml

Mitä mieltä palsta? Minusta moiset kuuluvat ikuisiksi ajoiksi lukon taakse, vaikka sitten vankimielisairaalaan.

On se paljon verrattuna suomessa yleisesti lehtiin päätyneistä tuomioista liittyen raiskauksiin, seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja insestiin.

Munat pois kokonaan tuollaisilta olisi parempi vaihtoehto.
Ja naiselta vastaavasti poistetaan klitoris ja emätin ommellaan kiinni!
Sairaita vanhempia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpas kostonhaluista porukkaa palstalla:(

Minua ei kosto kiinnosta, mutta todennäköisyys rikoksen uusimiseen on suuri. Ja koska nyt jäi kiinni, saattaa seuraavalla kerralla tappaa uhrinsa. Joten... haluaisin moiset hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Sairas perhe. Toivottavasti äiti ja isä eivät pääse koskaan vapaaksi vaan laitetaan sairaalahoitoon loppuelämäksi!

Jos kerran saivat linnatuomion, ei heillä ole tuota "non compos mentis" -statusta, vaan "compos mentis", jolloin syyntakeellisina tajuavat tehneensä väärin ja kärsittyään vankilatuomionsa ovat taas meidän keskuudessamme.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Minua ei kosto kiinnosta, mutta todennäköisyys rikoksen uusimiseen on suuri. Ja koska nyt jäi kiinni, saattaa seuraavalla kerralla tappaa uhrinsa. Joten... haluaisin moiset hoitoon.

Vaika yritätkin esittää palstan älykköä, niin selvältä kostolta vaatimuksesi kuulostavat.

mä en tajua, mä en ymmärärä enkä mä käsitä miks tommoset hullut sekopäät ei saa kun pari vaivasta vuotta!? Mutta jos kyseessä on raharikos niin sitten tuomio on isompi.

Ikihyviksi tommoset sairaat yksilöt pois, ikuista kidutusta koko loppu elämä jossain keskellä rottien paskaa. Ei mitään kuoleman tuomioo, pääsee ihan liika helpolla..

Toivottavasti muut vangit saavat selville mitä nämä ovat tehneet niin tekenevät heidän elämästään helvettiä (ja mun puolesta vartijat saa ihan vapaasti katsoa toiseen suuntaan)

Vaika yritätkin esittää palstan älykköä, niin selvältä kostolta vaatimuksesi kuulostavat.

Ai vaatimus siitä, että raiskaavat pedofiilit pidetään lukkojen takana on kostonhimoinen vaade? Olkoon sitten niin. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta tehdä pahaa itselleen, toisille tai materialle. Jos henkilön omat impulssit ovat liian vahvoja, että henkilö voisi pidättäytyä näistä teoista, on hänet eristettävä yhteiskunnasta.

Ai vaatimus siitä, että raiskaavat pedofiilit pidetään lukkojen takana on kostonhimoinen vaade? Olkoon sitten niin. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta tehdä pahaa itselleen, toisille tai materialle. Jos henkilön omat impulssit ovat liian vahvoja, että henkilö voisi pidättäytyä näistä teoista, on hänet eristettävä yhteiskunnasta.

Kuulepas nyt, sinä esität samanlaisia mielipiteitä kuin äärioikeistolaiset, et kai halua samaistua heihin, minä kun luulin sinun olevan vasemmistolaisen liberaalin kriminaalipolitiikan kannattaja.

Onko jollakulla harmaalla joku suuri hyökkäyspäivä minua kohtaan tänään? Laita yv, jos jokin noin kaihertaa.

Ai se on heti "suuri hyökkäyspäivä" jos on sinun kanssa eri mieltä???

Ei, vaan jos minua pitää ketjun kostonhimoisena henkilönä, vaikka muut vaativat ruumiillista kidutusta näille samoille henkilöille minun vaatiessani sairaalahoitoa heille.