Miss XL 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdfadsf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valehtelevat painonsa sitten. Itsekin joskus osallistuin ja meitä ei kukaan punninnut, vaan itse sai kertoa painonsa. Mä taisin sanoa itseni 10kg hoikkemaksi.

Terveisiä vuodelta 2006..

Runsaammista kaunottarista? :D Näin liikaa, aivan liikaa. Mielestäni peittävämpi vaatetus voisi saada ne naamat olemaan vähän edukseen, vartalokilpailun syytä en ymmärrä. Haluaako joku oikeasti nähdä todella ylipainoista porukkaa uikkareissa?

Mielestäni tälläiset kilpailut pitäisi ola kiellettyjä. Nämä naiset eivät ole mitään xl vaan sairaanloisen lihavia ja sen kertoo monen tytön bmi. Tämä ei ole kaunista vaan sairasta... Miten 20 vuotiaat päästää itsensä tuohon kuntoon ja sitten ihmetelleen kun nuoret ei jaksa tehdä töitä on paljon sairaslomia niin kyllä tuolla painolla. xl nainen voi olla kaunis ja muodokos, mutta nämä ovat sairaita..

Jos takku87 on itse tuo nro. 13 niin miten voi painaa tuon pitunen 117kg ja tuntea olonsa terveeksi?? painoindeksiä porukalla katottiin ja miettittiin, että ei helvetti.

Sitten mietitään lehdissä mihin kansaterveys menee ja samalla kannustetaan tälläsillä kilpailuilla olemaan siis sairaanloisen lihavia.. Nostetaan makeisveroa, tässä nähdään ettei se mitään auta..

Ja kaikki likat näyttää iältää +35, nii-i se läskilihottaa..

[QUOTE="milli";28259290]Ei ole kampauksen eikä meikin syy vaan sen ylipainon. Läski vanhentaa, niin se on.[/QUOTE]

ei aina pidä paikkaansa.Tiedän esim n 45 vuotiaan, joka on ylipainoinen, mutta häntä
luullaan 10v nuoremmaksi.Jos olisi hoikempi niin näyttäisi vanhemmalta

Miksi ihmiset täällä on niin ylimielisiä, itse olen sitä mieltä että kyllä pyöreä/lihava voi olla kaunis.. Ei nekään jotka ovat laihoja ole niin kauniita.. Ja jos suurimmalta osasta miehistä kysytään niin eipä ne laiheliinitkaan niin mukavia ja kauniita ole.. Itse olen pyöreä ja ylipainoinen, tiedän että monien miesten mielestä olen kaunis ja vaikka ylipainoa on. Olen aina tehnyt työni kunnolla ja ikinä en ole sairaslomalla oman painoni takia ollut!!!!!! Muutenkin sairaslomalla olen ollut todella harvoin, olen varmaan yksi vähiten sairaslomalla olevista meidän työpaikassa. Olen todella terve, ei ole mitää sairauksia eikä ole koskaan ollutkaan... Ihmiset luulevat että kaikki isot ihmiset ovat sairaita tai eivät liiku ja syövät vain herkkuja..! Sekään ei pidä paikkansa, itse en ole herkkujen perään, syön terveellisesti ja liikun.! Ärsyttää ihmiset kun yleistävät eivätkä tiedä mikä on todellinen syy jos ihminen on ylipainoinen.. Jo ruumiinrakenne voi toisilla olla iso, lihas painaa enemmän kuin läski, ylipainoiset voivat olla lihaksikkaita vaikka heillä ylimääräistä onkin.. Joillakin voi taas olla jokin sairaus mikä lihottaa.. Monet ylipainoiset ovat sinut itsensä kanssa, jos terveyttä on ja ei sairaaloista ylipainoa mikä olisi terveydelle haitallista eivät heillä ole syytä päihittää koska he ovat tyytyväisiä omaan kehoonsa.. Laihat ovat useimmiten paljon ylimielisempiä ja tarkkoja ulkonäöstänsä, vaikka olisi itse laiha eikä haluaisi olla ylipainoine ei silti tarvitse lihavia sättiä.. Ihmiset miettikää tätä ennen kuin tuette arvosteleman ihmistä.!!!!!!!!!! Ärsyttää kun nykyään ei anneta olla omana itsenään sellaisia kuin kukin on vaan joka asiasta pitää sanoa..!!

Miksi haluataan luoda kuvaa että naisen pitää olla missin mitoissa, siis luut näkyvissä eikä mitään muotoja ??? Täälläkin voisi muutamat miettiä mitä ajattelevat ne lapset joiden äiti nyt vaikka sattuu olemaan kisailemassa kyseisessä isojen naisten missi kisassa... annammeko kuvan kommenteillamme myös jälkikasvulle...Mielestäni myös iso nainen voi olla kaunis ja kauneutta lisää aina se mitä sisällä on...Muhkumpi on hellempi ;)

Laatunainen, kaunis kasvoinen ja sopivan muodokas. Miettii sitä minkä ikäinen ja kuinka monen lapsen äiti ja noin hyvin säilynyt. Ehdottomasti mun ääneni menee numerolle 7!