Missä Savanna on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen vain iloinen ettei oo täällä. yleensä koko palsta täynnä hänen ääliömäisiä aloituksiaan ja surkuttelujaan ku mä oon niiiin läski.

palsta paljon mukavampi ilman häntä. sori nyt vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23760536:
Ei pidä paikkaansa, että vain Savanna saisi monen kuukauden banneja.

Niin. Esim lepsa sai bannia, mutta vaihtoi nimimerkkiä ja taas saa palstailla. Ei taitaisi Savannallle tällaista sallia modet?

Siis eihän kukaan voi saada bannia siitä, että tekee ns. turhanpäiväisiä aloituksia, jotka ei miellytä kaikkia??? Mielestäni Savannan jutut oli myös ihan kivoja, en ole koskaan nähnyt että hän olisi ketään ollut haukkumassa. Että en ihan ymmärrä hänen bannejaan. Ettei vain olisi rasismia?

mistäs lepsa on bannia saanu :o

Persujen mainostamisesta. Tatuoitu ääliökin saa bannia varmaan joka viikko, mutta vaihtaa ip:tä, ja modet ovat luovuttaneet, joten palstailu jatkuu silläkin nikillä. Savanna? Varmaan modet hakisivat Savannan koneen pois jo tuossa vaiheessa.

Eli Savanna jos näet tämän, hae mokkula, joka vaihtaa ip-osoitetta aina kun koneen sammuttaa, niin voit palstailla samoilla säännöillä kuin lepsa ja tatuoitukin eikä bannia tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23760867:
Vaalimainonta ilman Kaksplus.fi:n kanssa tehtyä mainossopimusta. Ja kyllä, siitä saa bannia koska hän itse myönsi sijoittaneensa erään puolueen vaalikampanjaan huomattavan summan.

Miksi lepsa sitten saa jatkaa palstailua toisella nikillä?

[QUOTE="mutsi";23760866]Siis eihän kukaan voi saada bannia siitä, että tekee ns. turhanpäiväisiä aloituksia, jotka ei miellytä kaikkia??? Mielestäni Savannan jutut oli myös ihan kivoja, en ole koskaan nähnyt että hän olisi ketään ollut haukkumassa. Että en ihan ymmärrä hänen bannejaan. Ettei vain olisi rasismia?[/QUOTE]

Mitä hauskoja ne oli? Viimesimät meni täysin ex:n mustamaalaukseksi. Ei ollut muissakaan jutuissa enää järjen häivää..Koko etusivu täynnä aloituksia,milloin mistäkin.

[QUOTE="vieras";23760832]Niin. Esim lepsa sai bannia, mutta vaihtoi nimimerkkiä ja taas saa palstailla. Ei taitaisi Savannallle tällaista sallia modet?[/QUOTE]
Lepsan sivupersoonia bannasin kyllä ihan jatkuvalla syötöllä. En edes muista, kuinka monta lepsakloonia on bannissa. Ongelma vaan on, että jos vaihtaa nikkiä ja ip:tä nopeammin kuin mode ehtii bannauksen jälkeen kissaa sanoa, niin kestää aikansa, ennenkuin tarkkavainuinenkaan mode tajuaa, että sama tyyppihän se taas kirjoittelee. Eikä siitä jatkuvasta bannauksesta ole pidemmän päälle mitään apua, jos kerran tulee uudestaan ja uudestaan eri nikillä ja eri ip:llä takaisin. Ei ole tarkoituksenmukaista sekään, että pian puolet Suomen ip-osoitteista on bannissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23760929:
Lepsan sivupersoonia bannasin kyllä ihan jatkuvalla syötöllä. En edes muista, kuinka monta lepsakloonia on bannissa. Ongelma vaan on, että jos vaihtaa nikkiä ja ip:tä nopeammin kuin mode ehtii bannauksen jälkeen kissaa sanoa, niin kestää aikansa, ennenkuin tarkkavainuinenkaan mode tajuaa, että sama tyyppihän se taas kirjoittelee. Eikä siitä jatkuvasta bannauksesta ole pidemmän päälle mitään apua, jos kerran tulee uudestaan ja uudestaan eri nikillä ja eri ip:llä takaisin. Ei ole tarkoituksenmukaista sekään, että pian puolet Suomen ip-osoitteista on bannissa.

Eli Savanna saisi jatkaa palstailua samalla taktiikalla?

[QUOTE="vieras";23760903]Persujen mainostamisesta. Tatuoitu ääliökin saa bannia varmaan joka viikko, mutta vaihtaa ip:tä, ja modet ovat luovuttaneet, joten palstailu jatkuu silläkin nikillä. Savanna? Varmaan modet hakisivat Savannan koneen pois jo tuossa vaiheessa.

Eli Savanna jos näet tämän, hae mokkula, joka vaihtaa ip-osoitetta aina kun koneen sammuttaa, niin voit palstailla samoilla säännöillä kuin lepsa ja tatuoitukin eikä bannia tule.[/QUOTE]

Savanna on kirjoitellut harmaana bannin aikana (itse vielä myönsi).

Yhteistyössä