A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23760536:Ei pidä paikkaansa, että vain Savanna saisi monen kuukauden banneja.
mistäs lepsa on bannia saanu![]()
Mikä lepsa???
Ja eikös Savanna ollut selittänyt jossain Vauvalla, että oli hakannut miestään vappuna tms. En ehtinyt lukea ketjua...
mistäs lepsa on bannia saanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23760867:Vaalimainonta ilman Kaksplus.fi:n kanssa tehtyä mainossopimusta. Ja kyllä, siitä saa bannia koska hän itse myönsi sijoittaneensa erään puolueen vaalikampanjaan huomattavan summan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23760867:Vaalimainonta ilman Kaksplus.fi:n kanssa tehtyä mainossopimusta. Ja kyllä, siitä saa bannia koska hän itse myönsi sijoittaneensa erään puolueen vaalikampanjaan huomattavan summan.
Mitä hauskoja ne oli? Viimesimät meni täysin ex:n mustamaalaukseksi. Ei ollut muissakaan jutuissa enää järjen häivää..Koko etusivu täynnä aloituksia,milloin mistäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23760929:Lepsan sivupersoonia bannasin kyllä ihan jatkuvalla syötöllä. En edes muista, kuinka monta lepsakloonia on bannissa. Ongelma vaan on, että jos vaihtaa nikkiä ja ip:tä nopeammin kuin mode ehtii bannauksen jälkeen kissaa sanoa, niin kestää aikansa, ennenkuin tarkkavainuinenkaan mode tajuaa, että sama tyyppihän se taas kirjoittelee. Eikä siitä jatkuvasta bannauksesta ole pidemmän päälle mitään apua, jos kerran tulee uudestaan ja uudestaan eri nikillä ja eri ip:llä takaisin. Ei ole tarkoituksenmukaista sekään, että pian puolet Suomen ip-osoitteista on bannissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23760940:Jaa, mä luulin vaalien menneen jo ohi.(eli en kommentoi)