Missä Savanna on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23760963]Eikö reiluinta olisi purkaa Savannankin banni, kun lepsa ja tatuoitu jätkä saavat palstailla banneistaan huolimatta.[/QUOTE]

Tiiäkkö, mä en ota osaa tuon enempää tähän aiheeseen. Sen voin sanoa, että jokainen pitkä banni joka täällä on asetettu, on ihan 'ansaittu' itse. Sen syistä tai pituuksista tai mitä muuta keksitkään kysellä meillä ei ole lupa kertoa.

[QUOTE="vieras";23760953]Eli Savanna saisi jatkaa palstailua samalla taktiikalla?[/QUOTE]
Periaatteessa kyllä. Eipä sitä kukaan pystyisi estämäänkään. Ei lepsankaan toimintaa olla tässä hymyssä suin katseltu, mutta minkäs teet...ei ole keinoja estääkään.

[QUOTE="vieras";23760979]Niitä ei ole pakko avata. Tuolla perusteella 90% palstalaisista olisi bannissa.[/QUOTE]

Ero on vain siinä,et suurin osa tieää ex:n nimen+missä hän asuu jne..
Nuo ei yleensä tule noiden muiden tekemien aloituksista ilmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23761002:
Tiiäkkö, mä en ota osaa tuon enempää tähän aiheeseen. Sen voin sanoa, että jokainen pitkä banni joka täällä on asetettu, on ihan 'ansaittu' itse. Sen syistä tai pituuksista tai mitä muuta keksitkään kysellä meillä ei ole lupa kertoa.

Missä mä syitä tai pituuksia olen kysellyt? Ne on jo tiedossa. Reiluuden ja tasapuolisuuden perään vaan vähän kyselin, mutta eipä sinulla siihenkään taida vastausta olla?

Tavallinen palstailija ei tietysti sitä kovin helposti huomaa, koska usein nämä ovat kirjoitelleet vain harmaana eivätkä käytä aina samaa nikkiä. On kyllä joskus käynyt niinkin, että samaan banniin on mennyt sitten palstailijan mustakin nikki, kun ip on bannattu :D

Yleisesti ottaen palstalaiset kärsivät banninsa ihan asiallisesti ja siitä heille kiitos. Oma lukunsa on sitten nämä muutamat huru-ukot, joita ei pysäytä mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23761206:
Tavallinen palstailija ei tietysti sitä kovin helposti huomaa, koska usein nämä ovat kirjoitelleet vain harmaana eivätkä käytä aina samaa nikkiä. On kyllä joskus käynyt niinkin, että samaan banniin on mennyt sitten palstailijan mustakin nikki, kun ip on bannattu :D

Yleisesti ottaen palstalaiset kärsivät banninsa ihan asiallisesti ja siitä heille kiitos. Oma lukunsa on sitten nämä muutamat huru-ukot, joita ei pysäytä mikään.

Niinkö :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23761002:

kyllähän sinäkin hyvin avoimesti kerroit että miksi lepsa on bannattu.

kyllähän sinäkin hyvin avoimesti kerroit että miksi lepsa on bannattu.

Lepsan kanssa on asiasta hyvinkin avoimesti keskusteltu täällä palstan puolella, en ainoastaan minä ja Lepsa itse otti silloin tosiaankin banninsa syyt esille. JA vaalimainonta (tai mikä tahansa mainonta btw) ilman Kaksplus.fi:n kanssa tehtyä mainossopimusta ON yleisesti tiedossa oleva asia, myös siitä tuleva banni.

[QUOTE="SSS";23761391]Jos sinulla on jokin identiteettikriisi, niin juttele ihmeessä Neiti Majurin kanssa. Hän on pässi, sinä olet hevonen, kyllähän teillä pitäisi juttua riittää. =)[/QUOTE]

Mistä pässillä ja hevosella riittää juttua? Jutteletko sinä usein koirien kanssa? :)

Yhteistyössä