V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Ravintolassa... mummo tuli hoitamaan lapsia ja mie läksin, ihan selvinpäin omalla autolla, karaokeiltaa viettämään kaupunkiin, ja siellä tuo minua odotti narikan luona - kuulemma. Ja kaipa se paikkansa piti, kun siitä on jo yli 13 vuotta aikaa... ja yhä ollaan yksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Ravintolassa... mummo tuli hoitamaan lapsia ja mie läksin, ihan selvinpäin omalla autolla, karaokeiltaa viettämään kaupunkiin, ja siellä tuo minua odotti narikan luona - kuulemma. Ja kaipa se paikkansa piti, kun siitä on jo yli 13 vuotta aikaa... ja yhä ollaan yksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja onni:Noi se juuri pitää tehäkki. Mies oli iskeny silmänsä sinuun ravintolassa ja päättäny, että ton mä otan jo saan. Ootteli sitten narikassa ja pyysi vaimoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla Utelias:Ohoh - tätä mä en tienny susta *plärää tiimarivihkoaan*
Montakos sulla on "ilman" miestäs? Ja onko joku teijän muksuista "vain miehes"?
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Kaupungilla, baariin kun ei ollut vielä asiaa 15-vuotiaana![]()