missä vaiheessa raskautta miehesi on vielä käynyt viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
Eli siis ottanu alkoholia enemmän kuin kaksi olutta? Mua ahdistaa tämä asia nyt loppuraskaudessa, kun ei voi koskaan tietää milloin tulee lähtö. Vaikka tuskin vielä rv 35 tulee, mutta kuitenkin. Ei voi tietää..
 
Taisi ottaa kolme olutta, kun olin rv 36. Oli kyllä kotosalla ja meiltä oli sairaalaan 5 minuutin matka, jonka olisimme voineet hyvin mennä taksillakin. Miehen tissuttelu ei siis haitannut minua. Sen jälkeen ei kuitenkaan ottanut yhtä olutta enempää. Tosin, sinä yönä, jolloin minulta meni lapsivedet, oli mies pelaamassa pokeria kaverinsa luona. Oli autolla matkalla kotiin, kun soitin, että pitää auton käynnissä kun tulee pihaan, lähdetään saman tien sairaalaan. :D
 
Koko raskauden ajan sai käydä. Ei kuitenkaan ollut koskaan niin kaukana, etteikö olis 30 minuutissa kotona tarvittaessa :)

Jos niin kovat jurrit ois vetäny ettei ois päässy mukaan niin se ois sit ollu ihan oma häpeä :D
 
Eli siis ottanu alkoholia enemmän kuin kaksi olutta? Mua ahdistaa tämä asia nyt loppuraskaudessa, kun ei voi koskaan tietää milloin tulee lähtö. Vaikka tuskin vielä rv 35 tulee, mutta kuitenkin. Ei voi tietää..

Mies ei käy koskaan viihteellä, ellei yhteisiä laivareissuja ja juhlia lasketa, siis ilman mua ei käy missään juomassa. Mutta lonkeroa juo lähes joka ilta pari kolme tölkkiä, eikä mua haittaa se. Sinä yönä kun laitokselle lähdettiin niin silloin ei ollut juonut, koska mulla alkoi supistelut klo 18 aikoihin eikä ollut siihen mennessä vielä juonut sinä päivänä yhtään. Mutta jos olisi juonut ja ollut ajokyvytön niin taksillakin pääsee laitokselle.
 
joo, näin minäkin ajattelen, mutta eikö se ole aika pieni se alkoholimäärä, jonka saa juoda, jos meinaa synnytykseen päästä mukaan?

Siis eihän siellä synnärillä kukaan ole alkometrin kanssa puhalluttamassa! :D

Jos ei kaatokännissä ole, niin varmasti saa tulla synnytykseen mukaan. Pari alkoholiannosta ei suurimmalla osalla tunnu missään, siis sillä tavalla, että se näkyisi käytöksessä. Asiallisesti pitää käyttäytyä myös selvinpäin! ;)
 
[QUOTE="Santtu";22410811]Meinaatko että ne puhalluttaa miehet siellä? Vaikka tuo mun mies joisi 6 tölkkiä lonkeroa niin ei siitä sitä huomaisi.[/QUOTE]

no en minä tiedä, tämä asia vain ahdistaa..
 
Minunkin mieheni on saanut mennä odotusaikana ihan niin paljon kuin huvittaa. Joskus menee useampana viikonloppuna putkeen ja joskus on useampi kuukausi niin, ettei käy oikein missään. Hän osaa käydä ihan järkevästi ja käyttäytyy aina hyvin, vaikka ottaisikin ihan tuhdisti. On siis ihan humalassakin harmiton. En nyt muista tarkalleen milloin mies olisi viimeisen kerran käynyt, mutta siis lupa on ollut mennä ihan viime metreille asti. Kun 40 vk menee rikki, niin osaa varmasti ottaa sen verran maltillisemmin, että tolpillaan pysyy, jos vauva nyt juuri sellaisena iltana haluaa tulla. Meillä on aina mennyt 40 vk rikki, joten en turhaa aio hötkyillä jatkossakaan mistään kaljoittelusta. Toi mies osaa kyllä käyttää ihan omaa järkeäänkin. Ei se mikään pentu ole, että minun sitä tarvitsisi kaitsea. Eihän sitä nyt ihan tomppelin kanssa lapsia kannata mennä tekemäänkään!
 
voi äly! taas niitä naisia, jotka narisee miehen jokaisesta juomatölkillisestä ja kaljallakäymisestä! just joo, vko 36 jälkeen ei käydä missään.. hoh hoijaa..

Jos nyt viittaat minun kirjoitukseeni, niin minä en pakottanut miestä olemaan kotona, vaan ihan itse halusi olla. Ja tosiaan, kun synnytys käynnistyi, oli mies kaveriporukansa kanssa. Lapsen syntymänkin jälkeen yritin muutaman kerran "houkutella" miestä lähtemään viihteelle, mutta ei tuota kiinnostanut. Ei kaikki miehet tykkää ryypätä ja rellestää!
 
No me sovittiin esikoista oottaessa ihan yhteisesti, ettei mies lähde baariin enää kun oli neljä viikkoa laskettuun aikaan. Mua kuitenki jännitti sen verran ja halusin ehdottomasti miehen mukaan. Kuvittelin että sinne sairaalaan on sitten tulipalokiire heti ekasta supistuksesta. . .

Ja mää kuljin tuon ukon kanssa baareissa mukana siihen saakka :whistle: Kai ne on täällä pikkukylillä puhunu yhtä ja toista kun mulla oli lähes aina kuiten limukkalasi nokan eessä...
 
No ei ole kyllä paria olutta enempää ottanut missään vaiheessa, vaikka olen yrittänyt käskeä sitä käymään välillä jossain.
Ainoa mitä varmaan joutuu rajoittamaan, on Venäjällä tankkaamassa käyminen, sieltä kun ei tullin ohi pääse jos oikeasti kiire tulee (ja mies ole lähdössä synnytykseen, vaan jää esikoisen kanssa kotiin)
 

Yhteistyössä