A
aloittaja
Vieras
Eli siis ottanu alkoholia enemmän kuin kaksi olutta? Mua ahdistaa tämä asia nyt loppuraskaudessa, kun ei voi koskaan tietää milloin tulee lähtö. Vaikka tuskin vielä rv 35 tulee, mutta kuitenkin. Ei voi tietää..