Missä vaiheessa saa alkaa urheilemaan? (sektion jälkeen)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Varmasti kerto mulle sairaalassa mutta en muista enää mistään sepustuksista mitään..taisin olla sekasin :D
Eli missä vaiheessa saa kuntoilla KUNNOLLA?

Pace tai spinning tms...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Sama aika kuin alatiesynnytyksessä.Ei sektio siitä juurikaan eroa noiden suositusten perusteella.

no kyllä eroo, huomaa, että ite et oo sektioo kokenu! siinähän vedetään maha halki. Tikkien repeemisen takia pitää levätä yms...
 
Mulla ihan alatiesynnytyksestä kokemus, mut silloin harrastin vielä juoksua. Muistaakseni jälkitarkastuksen jälkeen vasta sain "luvan kanssa" mennä juoksemaan, siihen asti kevyempää hölkkää ja kävelyä. Eli olisko noin, et noita raskaampia pitäis välttää jälkitarkastukseen asti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Sama aika kuin alatiesynnytyksessä.Ei sektio siitä juurikaan eroa noiden suositusten perusteella.

no kyllä eroo, huomaa, että ite et oo sektioo kokenu! siinähän vedetään maha halki. Tikkien repeemisen takia pitää levätä yms...

No tuota.. olen kyllä sektion kokenut siinä missä alatiesynnytyksenkin :D Alatiesynnytyksessäkin suositellaan vasta aikasintaan 4kk:n päästä rajumpaa liikuntaa TAI toipumisen mukaan. Näin lääkäri sanoi minulle viime synnytykseni jälkeen. Sektion jälkeen olin pelikunnossa jo muutaman viikon päästä harrastamaan rajumpaa liikuntaa, mutta odotin sinne 4-6kk asti.
 

Yhteistyössä