Synnytyksen jälkeen urheilemaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marja

Vieras
Mikä olisi hyvä aika alkaa synnytyksen jälkeen urheilemaan oikeen kunnolla. Tai siis mikä on suositeltava aika olla "hissukseen". Kun itselle on aina neuvolassa sanoneet että odota 4kk ennen kun alat mitään rankempaa tekemään. Ja nyt kaverilla muksu n. 3kk ikänen ja on ilmeisesti jo kk verran rankemmasti alkanut urheileen. Eikös tuossa ole se kohdunlaskeuman vaarakin?
 

Yhteistyössä