Missä vauva ruokailun ajan synnärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mihis te sitten jätitte vauvan synnytyslaitoksella kun kävitte ruokailemassa? Itse jätin huoneeseen ja kävin ruokasalissa syömässä. Tosi kiire oli aina kun ei tiennyt miten se vauva siellä pärjää ja alkaako itkemään.

Mä söin huoneessa. Kertaakaan en kummallakaan kerralla syönyt siellä ruokalassa, ja aika moni muukin näkyi syövän omassa huoneessa =) Kerrankin sai syödä sängyssä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihis te sitten jätitte vauvan synnytyslaitoksella kun kävitte ruokailemassa? Itse jätin huoneeseen ja kävin ruokasalissa syömässä. Tosi kiire oli aina kun ei tiennyt miten se vauva siellä pärjää ja alkaako itkemään.

söin huonessa vauvan kanssa...

Vauva kulki mukanani, söin joko omassa huoneessa ruoat haettuani tai sitten siinä keittiössä/ruokalassa mistä ruoat käytiin hakemassa. Vauva joko nukkui siinä kärryssään tai oli sylissä.

Vauvan nukkui huoneessani pyörillä liikutettavassa vaavisängyssä - helppohan se oli mukana kiikuttaa ruokatilaan. Jos taas hain ruoan huoneeseeni, niin vauva odotti ruuanhaun ajan huoneessa ja sitten "syötiin yhdessä".

Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittais :D Lähdinkin kotiin jo toisena päivänä ;)

Yhteistyössä