Missä vauva ruokailun ajan synnärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihis te sitten jätitte vauvan synnytyslaitoksella kun kävitte ruokailemassa? Itse jätin huoneeseen ja kävin ruokasalissa syömässä. Tosi kiire oli aina kun ei tiennyt miten se vauva siellä pärjää ja alkaako itkemään.

Joko söin huoneessa sängyn vieressä tai sit vauva mukana siellä ruokailutilassa.

Oon syönyt ruokailutilassa ja vauva ollut sen ajan omassa sängyssä. Välillä saattanut käydä katsomassa, että itkeekö se. Suihkussa käynyt vauvan nukkuessa tai sanonut hoitajalle, että pitää häntä silmällä.

Yleensä hain sen ruokatarjottimen omaan huoneeseen ja söin siellä... jos mies oli paikalla niin kävin syömässä siinä ruokailutilassa.
Suihku oli siinä oman huoneen yhteydessä mut silti aina odotin että mies tuli sairaalaan ja menin vasta sitten. Ja samaa sanoisin että onhan se tietty eriasia kotona käydä suihkussa kuin sairaalassa...
Esikostakin mä otin sen aina pukuhuoneeseen sitteriin ihmettelemään tai nukkumaan kun kävin kotona suihkussa.

PHKS:ssa minäkin synnyttänyt, ja söin "päiväsalissa", jonne otin vauvan sairaalasängyssä mukaan, suihkussa kävin joskus siten, että vauva oli juuri nukahtanut ja nukkui huoneessa tai sitten hilasin vauvan mukaan sängyssään suihkuhuoneeseen, kun oli sen verran tilava wc/suihku.

Miulla sattu vielä niin hyvä onni, että huonekaveri oli saanut oman vauvansa samana aamuna kun sit meiän jätkä synty iltasella. Suihkun ajaksi ja ruokaa hakiessa aina toinen vahti toisenkin vauvaa sen hetken.

Jätin vauvan huoneeseen ja omaan sänkyyn siksi aikaa kun hain ruokaa. Ja suihkussa kävin kun vauva nukkui ja edelleenkin samassa huoneessa. Esikoisen aikana olin epävarmempi ja kävin huikkaamassa hoitajille,että meen suihkuun :D Tokalla ja kolmannella kerralla oli jo varmempi ja luotti siihen,että kyllä se vauva sen aikaa pärjää kun suihkussa käy =)

Ja SeKs oli sairaala.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittais :D Lähdinkin kotiin jo toisena päivänä ;)

Huonetoverit pitivät silmällä toistensa vauvoja suihkun ajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:
Huoneessa vauvan kanssa, tai otin vauvan mukaan ruokalaan tietenkin.
Eipä ole noita vauvalan "palveluita" tullut hyödynnettyä, pitäähän sitä kotonakin käydä suihkussa vaikka vauva on, eikä sitä varten tarvii alkaa hoitajaa soittelee siksi aikaa :D

Kotona vauvan kuulee suihkusta, sairaalassa suihkuun oli kyllä verran pidempi matka, ja pari muutakin itkua kuuluin välissä

Meidän sairaalassa oli huoneessa suihku :)

Mä kävin syömässä siellä ruokailutilassa ja vauvan kärräsin siinä sängyssä mukaan.

Joku kysy tosta suihkusta ja muistelen, et kävin suihkussa silloin kun muu perhe oli käymässä ja sen aikaa vauvan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tungen tähän ketjuun kysymään, että missä vauva oli silloin kun kävitte suihkussa? Jätittekö vaan sänkyyn ja menitte itse suihkuun vai kerroitte hoitsuille että vauva jää yksin hetkeks?Pakko myöntää että en itse uskaltanu sairaalassa suihkussa käydä, kuin synnytyksen jälkeen, sillä en oikein tienny mihin sen vauvan laittais :D Lähdinkin kotiin jo toisena päivänä ;)

vein vauvan vauvalaan hoitajille siksi aikaa kun kävin suihkussa

Ainakaan Tayssissa ei ole vauvalaa, hoitajille kansliaan olisi kai saanut viedä, mutta en viitsinyt vaivata :/

mä vein hoitajille vauvan tayssissa ja niin aion viedä kolmosestakin.

Tayssissa eivät ottaneet hoidettavaksi kansliaan, sanoivat että täytyyhän sun kotonakin suihkussa käydä, eikä siellä kukaan vahdi (jatottahan se on, esikoisen kanssa oli vaan vähän säikky). Huonekaveri lupasi tulla koputtamaan suihkun ovelle, jos vauva alkaa huutamaan. Mutta siis suihku oli siinä saman huoneen yhteydessä.

Yhteistyössä