Mistä äitiysulkoiluhousut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksu

Vieras
Myydäänkö missään kohtuuhintaisia äitiysulkoiluhousuja? Missymom kaupasta löysin, mutta 100? en ole valmis maksamaan muutaman kuukauden käytöstä. Olis niin kiva kun pääsisi kunnolla ulkoilemaan näillä ihanilla pakkaskeleillä, mutta ei ole sopivia vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikset osta vaan isompaa kokoa? Niin mäkin teen. Eikä maksa kun 20? B)

Ei ne mee kiinni mahan päältä. Tai no jos on joku 42/44 koko, mutta siinä vaiheessa ovat kauttaaltaan niin isot, että eivät näytä enää kivalta päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Ei ne mee kiinni mahan päältä. Tai no jos on joku 42/44 koko, mutta siinä vaiheessa ovat kauttaaltaan niin isot, että eivät näytä enää kivalta päällä.

no sitte pitää valita, haluatko ulkoilla vai näyttää hyvältä.

Mä ostin vaan ihan törkeen isot henkselimalliset korkeat toppahousut. Oli lämmin ja pääsi ulos. Sama siitä miltä se näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Minkämoiseen ulkoiluun sä niitä housuja sitten oikeen meinasit?

Mä ajattelen ulkoiluna lasten kanssa pihalla oloa/koirien kanssa lenkkeilyä ja pitää myöntää että jos mä joudun muutaman kuukauden kulkemaan housuissa jotka ei näytä kivoilta, mutta maksaa viidesosan niistä kivannäköisistä, niin mä valitsen ne edulliset, ei niin kivannäköiset.

Meinaan että ei kai sen nyt ole niin väliä että miltä sitä näyttää jos koiraa kusettaa tai leikkii lapsen kanssa pihalla, kun kyse nyt on siitä että raskauden takia ei ole ihan entisensä näköinen.

No mulle on väliä miltä näyttää.
Tässähän olis hyvä markkinarako, kun joka puolella myydään vaan farkkuja, suoriahousuja ja villakangastakkeja odottajille. Luulisi että monikin kaipaisi myös hyvännäköistä liikunta- ja ulkoiluvaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap. :
Tässähän olis hyvä markkinarako, kun joka puolella myydään vaan farkkuja, suoriahousuja ja villakangastakkeja odottajille. Luulisi että monikin kaipaisi myös hyvännäköistä liikunta- ja ulkoiluvaatetta.

Mikä ihmeen markkinarako? Meinaan että alkuperäisessä viestissäsihän kerroit, että olit moiset housut löytänyt, muttet ole niistä valmis maksamaan niin paljoa.

Mä luulen, että ne jotka todella haluaa näyttää hyvältä, maksavat sitten sen satkun. Ja jos niitä hyvännäköisiä raskausulkoiluvaatteita tosiaan kaipaisi moni, niin noita housuja olisi luultavammin enemmänkin näköpiirissä.

Mä en henk. koht. tunne kyllä ketään, joka lähtisi parin kuukauden takia maksamaan törkyhintaa äitiysulkoiluvaatteista...eikä vielä tähänkään ketjuun sellaisia ihmisiä ole sinun lisäksesi eksynyt.

Mutta toivon sinulle onnea etsintöihisi :)

itse ostin eilen TopSportista ihan normaali toppahousut, mutta kokoa L. mittailin vähän siitä vyötäröltä... ja totesin että menee ne tän alkuraskauden sinne helmi-maaliskuulle, mutta ei kyllä menis jos olisin pidemmällä. koitin myös XL kokoa, mutta ne oli kyllä sitten niiiiiiin pitkät tämmöselle tumpille (160), että en tiedä olisinko niitä ostanut... kun kuitenkin varmaan tulen samoilla housuilla kaupungillekin menemään. nyt nuo L-kokoiset ei ihan hirveän pitkät ole, joten kehtasin vielä kaupungillakin kulkea. ja sen totesin että kannattaa otta semmoiset missä on NYÖRI; ei vetoketjua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap. :

Mikä ihmeen markkinarako? Meinaan että alkuperäisessä viestissäsihän kerroit, että olit moiset housut löytänyt, muttet ole niistä valmis maksamaan niin paljoa.

Mä luulen, että ne jotka todella haluaa näyttää hyvältä, maksavat sitten sen satkun. Ja jos niitä hyvännäköisiä raskausulkoiluvaatteita tosiaan kaipaisi moni, niin noita housuja olisi luultavammin enemmänkin näköpiirissä.

Mä en henk. koht. tunne kyllä ketään, joka lähtisi parin kuukauden takia maksamaan törkyhintaa äitiysulkoiluvaatteista...eikä vielä tähänkään ketjuun sellaisia ihmisiä ole sinun lisäksesi eksynyt.

Mutta toivon sinulle onnea etsintöihisi :)

No just se, että saisi kohtuuhintaisia ulkoiluvaatteita. Ihmettelen, ettei esim hm:n valikoimissa ole yksiäkään ulkoiluhousuja.

Yhteistyössä