V
väsynyt...
Vieras
Kun tuntuu ettei selviä enää omien ajatusten kanssa yksin ja masentaa. Oon jotenkin ihan voimaton ja saan paniikkikohtauksen tapaisia kohtauksia. Ahdistaa kokoajan ja se vie mun voimat. Sain pari kuukautta sitten kuulla sairastavani sairautta jonka hoito tulee olemaan yksi elämäni kovimpia taisteluja. Tämän asian ajattelu on saanut mut tähän kuntoon. Pelottaa myös siksi kun minulla ei aiemmin koskaan ole ollut ongelmia psyykkeeni kanssa. Haluaisin mennä lääkäriin, yksityiselle, mutta onko minun varattava aika yleislääkärille (osaako hän auttaa ja tarvittaessa määrätä minulle lääkityksen) vai tulisiko minun varata aika psykologille/psykiatrille? Oon koittanut olla etten tarvitsisi/aloittaisi lääkitystä mutta kuten varmasti meistä jokainen tuntee itsensä, nyt en vaan enää näe muuta vaihtoehtoa. Onhan kuitenkin olemassa niin monenlaisia lääkkeitä että varmasti joku niistä "kevyemmistä" olisi tässä tilanteessa minulle se oikea. Kiitos teille jotka jaksatte lukea tämän ja ehkä jopa vastata.