V
Vauvamasussa
Vieras
Vai onko turha edes haaveillakkaan?
Entä mistä kohtuuhintaisia äitiyshousuja tms tarkotukseen sopivia?
Entä mistä kohtuuhintaisia äitiyshousuja tms tarkotukseen sopivia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mulla oli kaarituelliset imetysliivit Changesta ja tykkäsin niistä ihan hurjasti. Yöllä sitten oli sellaiset lisut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Evelacella on kans yhdet hyvät. Oli vaan itelle liian pienet ja siistä syystä liian tukevat. Ja tulehduksen sain. Mut olis muuten myytävänä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Evelacella on kans yhdet hyvät. Oli vaan itelle liian pienet ja siistä syystä liian tukevat. Ja tulehduksen sain. Mut olis muuten myytävänä.![]()
Mä just olin kutsuilla ja siinä mallistossa vaan yhdet imetysliivit ja ne oli semmoset pelkät kangasklisut.
Alkuperäinen kirjoittaja w:triumph vai miten se kirjoitetaan.. sillä oli hyvät mama bell tai jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja w:triumph vai miten se kirjoitetaan.. sillä oli hyvät mama bell tai jotain...
Minä en suosittele noita tai näitä. (Päällä tällä hetkellä) Ovat ehkä parhaimmat löytämäni, mutta eivät yllä hyvien liivien tasolle. Rinnat roikkuvat näissäkin. Kun kiristän olkaimia niin, etteivät rinnat roikkuisi niin sitten takaa liivit nousevat rumasti ja hartioihin sattuu.