Mistä imetysliivit jotka ei olis pelkkää lisua kangasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvamasussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin haluaisin tämän tietää. Minulle eräs alusvaatekauppias sanoi kevyiden imetysliivien syyksi hengittävyyden. :( En ymmärrä tätä. Käyttäähän jotkut paksuja kestis liivinsuojia, joten ei luulisi pikkaisen tukevamman kankaan rintatulehdusta aiheuttavan.

Joku mies voisi alusvaatealalla tarttua tähän ja suunnitella kunnon TUKEVIA rintaliivejä imettäville. Katkerat riippurintaiset naiset eivät suostu suunnittelemaan saati valmistamaan tukevia liivejä vaan antavat "vahingon" kiertää.

Olen tykännyt kovasti Bravadon liiveistä (ainakin Nettiemosta ja Bebesiltä saa tilattua). Käytössä myös Anitan liivit, mutta ne on minusta juuri sellaiset "lirut".

Mä en muutenkaan ikinä ole tykänny käyttää pelkkää kangasta olevia rintaliivejä joista kaiketi kaikki näkyy melkein läpi...

Olisko kellään linkkejä hyviin nettikauppoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Evelacella on kans yhdet hyvät. Oli vaan itelle liian pienet ja siistä syystä liian tukevat. Ja tulehduksen sain. Mut olis muuten myytävänä. ;)

Mä just olin kutsuilla ja siinä mallistossa vaan yhdet imetysliivit ja ne oli semmoset pelkät kangasklisut.

Ostin itse sellaiset vähän jämäkämmät liivit Lindexiltä kun kerran halvat olivat, mutta ne oli ainakin isotissiselle huonot! Ostin isoimman kuppikoon mikä löytyi, mutta niissä tissit vaan liiskaantuu kurjasti yhteen ja kumartaessa valahtaa puoliksi ulos.. Mutta ne on edulliset ja saattaisi toimia hiukan pienempi tissisellä :)

Mulla on liiviliikkeistä monia kaarituellisia ja osa jopa sellaisia topattuja kaarituellisia imetysliivejä ja on tosi hyviä. Ei niitä heti imetyksen alussa voi pitää, mutta kun maitomäärä tasaantuu ja rinnat ei oo aina sellaiset täpötäydet niin sit ne on ihania. Alussa on pakko pitää niitä mitkä ei paina eikä purista mistään kun rinnat on ylitäydet. Öisin käytän sit semmosia kaarituettomia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Evelacella on kans yhdet hyvät. Oli vaan itelle liian pienet ja siistä syystä liian tukevat. Ja tulehduksen sain. Mut olis muuten myytävänä. ;)

Mä just olin kutsuilla ja siinä mallistossa vaan yhdet imetysliivit ja ne oli semmoset pelkät kangasklisut.

>Juu mut ne on tukevat isorintaisellekkin. En itekkään sitä ekaks uskonu.

Alkuperäinen kirjoittaja w:
triumph vai miten se kirjoitetaan.. sillä oli hyvät mama bell tai jotain...

Minä en suosittele noita tai näitä. (Päällä tällä hetkellä) Ovat ehkä parhaimmat löytämäni, mutta eivät yllä hyvien liivien tasolle. Rinnat roikkuvat näissäkin. Kun kiristän olkaimia niin, etteivät rinnat roikkuisi niin sitten takaa liivit nousevat rumasti ja hartioihin sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja w:
triumph vai miten se kirjoitetaan.. sillä oli hyvät mama bell tai jotain...

Minä en suosittele noita tai näitä. (Päällä tällä hetkellä) Ovat ehkä parhaimmat löytämäni, mutta eivät yllä hyvien liivien tasolle. Rinnat roikkuvat näissäkin. Kun kiristän olkaimia niin, etteivät rinnat roikkuisi niin sitten takaa liivit nousevat rumasti ja hartioihin sattuu.

Onhan sulla oikean kokoiset? Tosiasiahan on että myös eri liivit sopivat eri ihmisille. Triumph:lta en saanut kylläkään riittävän isoja. Anitalla oli mielestäni hyviä.

carriwellin liiveistä pidän mutta vain yö käytössä koska minä vaadin kaaret... sairaala aikana oli hyvät ne niitten plissut "urheiluliiveiksikin" kutsutut jotka antaa tilaa "maidolle" nousta ja pysyvät silti paikallaan...

Yhteistyössä