Mistä ISOJA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
tissi liivejä voisi tilata. Esim. 90 E tai F kokoa olevia? Yritin kattella mut en löytänyt noin isoja kokoja mistään. Yritin kattella myös ulkomaalaisilta sivuilta mut ei miitään jäänyt haaviin...

http://www.kultasukka.fi/ (kalliita ja laadukkaita liivejä )

http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/EleganceHome.aspx (halpoja liivejä, mutta ainakin viimeksi tulleet ovat hyvät ja tukevat )

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
huih, onko sulla nuin isot *monttu auki*

Mitä ihmeellistä tuossa kuppikoossa on? On niitä vieläkin isompia. Itsellä on 90 F/G, saisivat kyllä olla puolet pienemmät.

oho, on nuissa kantaminen :)
itsellä on vain 75b :(

Miesten mielestä ne on erittäin mukavan kokoiset, mutta mä en tykkää. Mieluusti ottaisin vaikka C-kupin.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
huih, onko sulla nuin isot *monttu auki*

Mitä ihmeellistä tuossa kuppikoossa on? On niitä vieläkin isompia. Itsellä on 90 F/G, saisivat kyllä olla puolet pienemmät.

oho, on nuissa kantaminen :)
itsellä on vain 75b :(

Miesten mielestä ne on erittäin mukavan kokoiset, mutta mä en tykkää. Mieluusti ottaisin vaikka C-kupin.

aivan varmasti miehet tykkää :D olen miettiny että kuinka joillekkin siunaantuu todella isot ja joillekkin sellaiset että niitä tuskin näkee :laugh:

aivan varmasti miehet tykkää :D olen miettiny että kuinka joillekkin siunaantuu todella isot ja joillekkin sellaiset että niitä tuskin näkee :laugh:

Mä tässä elättelen toiveita, että kunhan saan laihdutettua normaalipainoon niin kuppikoko pienenee :whistle: :whistle: :D Mutta enpä taida päästä ihan sinne c-kuppiin asti :(

http://www.kultasukka.fi/ (kalliita ja laadukkaita liivejä )

http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/EleganceHome.aspx (halpoja liivejä, mutta ainakin viimeksi tulleet ovat hyvät ja tukevat )

Minä kiitän tästä, onpa kiva tarjous tuolla. =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Mulla on ne vihreät ja siniset liivit mitkä näkyy vaihtoehtoina tuossa. Ne vihreät ei ole niin tukevat kuin siniset. Lisäksi mulla on kumpiinkiin liiveihin kuuluvat alushousut ja toppi, nätit yhdistelmät :) Seuraavaksi tulee taas joku sininen setti

Mulla on ne vihreät ja siniset liivit mitkä näkyy vaihtoehtoina tuossa. Ne vihreät ei ole niin tukevat kuin siniset. Lisäksi mulla on kumpiinkiin liiveihin kuuluvat alushousut ja toppi, nätit yhdistelmät :) Seuraavaksi tulee taas joku sininen setti

Hitto, ois pitäny lukea tää kommentti ensin. :D Miehen mielipidettä kysyin kun ite en osannu päättää. Vihreät tilasin. :)

Hitto, ois pitäny lukea tää kommentti ensin. :D Miehen mielipidettä kysyin kun ite en osannu päättää. Vihreät tilasin. :)

Pakko vielä lisätä, että niissä vihreissä liiveissä ei pysy olkaimissa ne säädöt mitkä laittaa. Mulle sopivat on kun ovat ihan kaikkein lyhkäisimmällä ja meinaan ommella ne käsin, että pysyvät oikealla kohdalla.

Pakko vielä lisätä, että niissä vihreissä liiveissä ei pysy olkaimissa ne säädöt mitkä laittaa. Mulle sopivat on kun ovat ihan kaikkein lyhkäisimmällä ja meinaan ommella ne käsin, että pysyvät oikealla kohdalla.

Eli ne on liian alhaalla ne solkien alhaisimmatkin "asetukset"?

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kyllä ne tissit siitä pienenee kun laihtuu :hug:

Toivottavasti niin! |O |O

Mun paino on vaihdellu 47-xx (eli liiaksi) ja rinnat vain ovat kasvaneet ja löystyneet. Eli eivät ihan kaikilla pienene vaikka kuinka laihtuu. :| Minäkin vielä joku 4-5 vuotta sitten olin kuppikoolla 70E tai 70F ja nyt kyllä tuo ympärysmitta ainakin kasvanut. Mutta niin, ei se laihtumalla aina muutu. :/ Nyt liikaa painoa ja liikaa rinnoissakin. Mutta rinnat vaihtaneet myös muotoa, eli löysät paskat. :p Sekin pitäisi ottaa huomioon. Eli taas: hitto kun en hoksannut Scarlettin kommenttia heti. :/

Kannattaa ton kokoisten rintojen kans miettiä sit jo vähän muutaki ku liivien ulkonäköä ku rasittaa varmasti niskoja yms. kun rinnat on suuret.

www.evelace.fi sivulta löytyy kans isoja liivejä ja kauniitakin on (ei toki kaikki). Esim. tämä on upea sarja mun mielestäni http://www.evelace.fi/mallisto/naiset/grace

joskin kallein mahdollinen tuolta firmalta kun on erityisesti suunniteltu suuririntaisille. Ja niis oli jotain hienouksia kans (en oo kauheesti perehtyny ku itellä 80b).

Myyjän ku ottaa kotiinsa esittelemään noita niin löytää kerralla sopivat ja saa kunnon neuvot valintaan :)

Pipranen ema, ei kannata tulla neuvomaan jos ei itse ole samassa tilanteessa. Sä et voi edes kuvitella mitä on olla kokoa 75G ja kulkea mummomallissa. Sitä kuule haluaa välillä ostaa myös jotain nättiä eikä kulkea aina rumissa. Ja sille toiselle "hauskalle", isot rinnat ei tod.Ole kivat ja tuommoiset hae lehmien liivit-kommentit satuttaa mua ainakin.Että kannattaa miettiä mitä suustaan päästää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosikko vissiin:
Pipranen ema, ei kannata tulla neuvomaan jos ei itse ole samassa tilanteessa. Sä et voi edes kuvitella mitä on olla kokoa 75G ja kulkea mummomallissa. Sitä kuule haluaa välillä ostaa myös jotain nättiä eikä kulkea aina rumissa. Ja sille toiselle "hauskalle", isot rinnat ei tod.Ole kivat ja tuommoiset hae lehmien liivit-kommentit satuttaa mua ainakin.Että kannattaa miettiä mitä suustaan päästää.

Ei sekään ole kovin kivaa, kun miehet huomaavat rinnat ja katsovat oikeudekseen kännipäissään päästää ajatuksensa suusta pihalle.

Tuolla provean sivuilla oli nättejä liivejä ja ainakin ne siniset on ihan hyvät ja tukevat. Tykkään siitäkin, että saa samaa sarjaa topin ja alushousut.

Yhteistyössä