V
Vieras
Vieras
tissi liivejä voisi tilata. Esim. 90 E tai F kokoa olevia? Yritin kattella mut en löytänyt noin isoja kokoja mistään. Yritin kattella myös ulkomaalaisilta sivuilta mut ei miitään jäänyt haaviin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:huih, onko sulla nuin isot *monttu auki*
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja ....:huih, onko sulla nuin isot *monttu auki*
Mitä ihmeellistä tuossa kuppikoossa on? On niitä vieläkin isompia. Itsellä on 90 F/G, saisivat kyllä olla puolet pienemmät.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja ....:huih, onko sulla nuin isot *monttu auki*
Mitä ihmeellistä tuossa kuppikoossa on? On niitä vieläkin isompia. Itsellä on 90 F/G, saisivat kyllä olla puolet pienemmät.
oho, on nuissa kantaminen
itsellä on vain 75b![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja ....:huih, onko sulla nuin isot *monttu auki*
oho, on nuissa kantaminen
itsellä on vain 75b![]()
Miesten mielestä ne on erittäin mukavan kokoiset, mutta mä en tykkää. Mieluusti ottaisin vaikka C-kupin.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:aivan varmasti miehet tykkääolen miettiny että kuinka joillekkin siunaantuu todella isot ja joillekkin sellaiset että niitä tuskin näkee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:http://www.kultasukka.fi/ (kalliita ja laadukkaita liivejä )
http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/EleganceHome.aspx (halpoja liivejä, mutta ainakin viimeksi tulleet ovat hyvät ja tukevat )
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Minä kiitän tästä, onpa kiva tarjous tuolla. =) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Minä kiitän tästä, onpa kiva tarjous tuolla. =) :flower:
Mulla on ne vihreät ja siniset liivit mitkä näkyy vaihtoehtoina tuossa. Ne vihreät ei ole niin tukevat kuin siniset. Lisäksi mulla on kumpiinkiin liiveihin kuuluvat alushousut ja toppi, nätit yhdistelmätSeuraavaksi tulee taas joku sininen setti
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:maatalouskaupasta(sori oli pakko :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:maatalouskaupasta(sori oli pakko :ashamed: )
Ei näin isot rinnat ole mitkään kivat :|
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Minä kiitän tästä, onpa kiva tarjous tuolla. =) :flower:
Mulla on ne vihreät ja siniset liivit mitkä näkyy vaihtoehtoina tuossa. Ne vihreät ei ole niin tukevat kuin siniset. Lisäksi mulla on kumpiinkiin liiveihin kuuluvat alushousut ja toppi, nätit yhdistelmätSeuraavaksi tulee taas joku sininen setti
Hitto, ois pitäny lukea tää kommentti ensin.Miehen mielipidettä kysyin kun ite en osannu päättää. Vihreät tilasin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Minä kiitän tästä, onpa kiva tarjous tuolla. =) :flower:
Hitto, ois pitäny lukea tää kommentti ensin.Miehen mielipidettä kysyin kun ite en osannu päättää. Vihreät tilasin.
![]()
Pakko vielä lisätä, että niissä vihreissä liiveissä ei pysy olkaimissa ne säädöt mitkä laittaa. Mulle sopivat on kun ovat ihan kaikkein lyhkäisimmällä ja meinaan ommella ne käsin, että pysyvät oikealla kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Eli ne on liian alhaalla ne solkien alhaisimmatkin "asetukset"?
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:kyllä ne tissit siitä pienenee kun laihtuu :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:kyllä ne tissit siitä pienenee kun laihtuu :hug:
Toivottavasti niin! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:taas: hitto kun en hoksannut Scarlettin kommenttia heti. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tosikko vissiin:Pipranen ema, ei kannata tulla neuvomaan jos ei itse ole samassa tilanteessa. Sä et voi edes kuvitella mitä on olla kokoa 75G ja kulkea mummomallissa. Sitä kuule haluaa välillä ostaa myös jotain nättiä eikä kulkea aina rumissa. Ja sille toiselle "hauskalle", isot rinnat ei tod.Ole kivat ja tuommoiset hae lehmien liivit-kommentit satuttaa mua ainakin.Että kannattaa miettiä mitä suustaan päästää.