Oon vaan tyytynyt maksamaan liivikauppaan sen 50-80 e liiveistä.
Oma koko on 65 E tai F taikka 70 D tai DD(E)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 70G:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja nti:Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja!![]()
Niin, tai sit mun pitäis laihduttaa. Voishan se kela sitäkin tukea.MUlla on normaalimitoissa ollessani (lue ennen kolmatta lasta) noin d-kuppi, jonka kanssa ihan elää hyvin. HEti kun alkaa painoa tulla lisää, niin mennään seuraaviiin kokoihin. Pitäis laihduttaa, niin sais takas ne pienet d-kupin tisukat.
![]()
PAH! Mä laihduin 10 kiloa ja koko vaihtui 75f:stä 70G:hen
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja nti:Pitäisköhän siel sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/
Tuolla Changessa on nättejä liivejä (mun mielestä). On eri värisiä ja pitsiunelmia ja eri mallisia.
Ja mä sain todella hyvää palvelua kun sielä ekaa kertaa kävin. Myyjä katto minkä kokoset liivit mulle sopii eikä tarttenu itte alkaa arvailemaan mikä olis hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Oon vaan tyytynyt maksamaan liivikauppaan sen 50-80 e liiveistä.
Alkuperäinen kirjoittaja nti:Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nti:Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.
Laita kuva rinnoista niin voidaan paremmin arvioida![]()