Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nti

Vieras
Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.

sinuna kyllä satsaisin rahaa hyviin ja tukeviin liveihin.maksoi mitä maksoi.hoidat vaan oikein niin kestävät kyllä kauan. enkä netistä tilaisi yhtään liiviä, ammattilaisen kanssa kannattaisi sovittaa.mun mielestä changesta saa isoja kokoja, hinnat pyörii juuri tuossa 40-50 ?:ssa...

Mä tuhlasin aikoinaan niin paljon raha halpoihin ja sopimattomiin liiveihin, että 2x vuodesa ale-aikan 100 euroa Chageen on kyllä tatusti halvempi vaihtoehto ja sa sopivat liivit.
Tosiaan tuon kokoisia liivejä ei pidä mennä ostamaan sovittamatta, koska niitä tarvitaan muuhunkin kuin koristeeksi.

Juu tuolla Changessa on isojakin kokoja pienellä ympärysmitalla.

Tampereelta oon löytänyt myös sellasesta liikkeestä kun Figura (onkohan sen oikee nimi?). En mäkään lähtis ostamaan netistä tissiliivejä, pitää saada sovittaa että on hyvät päällä.

Pitäisköhän siel sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/

Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Pitäisköhän siel Changessa sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/

Pitäisköhän siel sitten käydä. Kampissa ja Sellossa ainakin? Minkätyylisiä ne liivit on? Funky Ladyn esimerkiksi ihan liian keski-ikäiselle suunnattuja. Nuorekkaat ja nätit ois vaihteeks kivat. :/

Tuolla Changessa on nättejä liivejä (mun mielestä). On eri värisiä ja pitsiunelmia ja eri mallisia.
Ja mä sain todella hyvää palvelua kun sielä ekaa kertaa kävin. Myyjä katto minkä kokoset liivit mulle sopii eikä tarttenu itte alkaa arvailemaan mikä olis hyvä.

No ei tosiaan ole. :) TSekkaapa vaikka Aubady (kirjoitetaankohan noin?) mallisto, aivan tosi siroja ja seksikkäitä.

Mankell, kyllä siinä funkyladyssä missä kävin liivit olivat vähän turhan perussettiä. Pitsiä kyllä, mutta värivalikoima.. äh :) Tykkään itse räikeemmistä ja seksikkäistä liiveistä, joita sieltä ei ole kyllä tähän mennessä löytynyt. Ja palvelu oli kyllä aikas huonoa, lykkäs parit liivit käteen, lähti itse tiskille ja odotti siihen että tulin ulos kysyäkseen multa sopivatko. Mut varmaan eroja myymälöissä =) Tuota changea voisi kyllä kokeilla seuraavaksi!

Mankell, kyllä siinä funkyladyssä missä kävin liivit olivat vähän turhan perussettiä. Pitsiä kyllä, mutta värivalikoima.. äh :) Tykkään itse räikeemmistä ja seksikkäistä liiveistä, joita sieltä ei ole kyllä tähän mennessä löytynyt. Ja palvelu oli kyllä aikas huonoa, lykkäs parit liivit käteen, lähti itse tiskille ja odotti siihen että tulin ulos kysyäkseen multa sopivatko. Mut varmaan eroja myymälöissä =) Tuota changea voisi kyllä kokeilla seuraavaksi!

Okei :)

Tuolla Changella on näköjän hyvät nettisivut. Olen kuullut tuosta kaupasta paljon hyvää, täytyy itsekin tsekata.

Changessa on tosiaan ihania värejä! Kyllähän tuo liivin koko asettaa omat rajoituksensa muuten kupin muodolle ja pitsin määrälle, mutta esim. nyt kesä-alesta ostin vaalean lilan setin ja ihanat limen vihreät pikkarit, niihin ei ollu enää liivejä jäljellä :(.

Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja! :p

Niin, tai sit mun pitäis laihduttaa. Voishan se kela sitäkin tukea. :D MUlla on normaalimitoissa ollessani (lue ennen kolmatta lasta) noin d-kuppi, jonka kanssa ihan elää hyvin. HEti kun alkaa painoa tulla lisää, niin mennään seuraaviiin kokoihin. Pitäis laihduttaa, niin sais takas ne pienet d-kupin tisukat. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Kiitos kaikille kommenteista! Mä oon kyllä sitä mieltä, että kelalta pitäisi saada jotain tukea kattamaan isoista rinnoista aiheutuvia ylimääräisiä kuluja! :p

Niin, tai sit mun pitäis laihduttaa. Voishan se kela sitäkin tukea. :D MUlla on normaalimitoissa ollessani (lue ennen kolmatta lasta) noin d-kuppi, jonka kanssa ihan elää hyvin. HEti kun alkaa painoa tulla lisää, niin mennään seuraaviiin kokoihin. Pitäis laihduttaa, niin sais takas ne pienet d-kupin tisukat. :p

PAH! Mä laihduin 10 kiloa ja koko vaihtui 75f:stä 70G:hen

Alkuperäinen kirjoittaja 70G:

PAH! Mä laihduin 10 kiloa ja koko vaihtui 75f:stä 70G:hen

ÄLÄ PELOTTELE! :D

Siis sä laihduit mutta tissit pysy samankokoisina, sillä nuohan on rinnakkaiskokoja.

Mankell, heh :) Mä olen kooltani kyllä pieni, 165/60kg (rv 25, eli toistaiseksi :p). Vaikka kuinka laittaa rahaa rintsikoihin (on kyllä useammat maksaneet yli tuon 50e), niin aina on selkä kipeä. Kauhulla odotan sitä kun maito rupee nouseen ja imetys alkaa, näähän räjähtää käsiin :D

Mankell, heh :) Mä olen kooltani kyllä pieni, 165/60kg (rv 25, eli toistaiseksi :p). Vaikka kuinka laittaa rahaa rintsikoihin (on kyllä useammat maksaneet yli tuon 50e), niin aina on selkä kipeä. Kauhulla odotan sitä kun maito rupee nouseen ja imetys alkaa, näähän räjähtää käsiin :D

Sen ne tekee. :D Eritoten esikoisen kohdalla, kun maito nousu ihan kohisten. Tissit oli kuin potkupallot. MÄ olin ihan paniikissa kun luulin, et ne jää sellaisiksi. EI onneksi jääneet. AIna kun imetys on loppunut ja kilot hävinneet, niin tissit on palautuneet. Nyt on imetys loppunut mutta kilot ei hävinneet, niin siksi vielä mahtihinkit. :kieh:

Sen ne tekee. :D Eritoten esikoisen kohdalla, kun maito nousu ihan kohisten. Tissit oli kuin potkupallot. MÄ olin ihan paniikissa kun luulin, et ne jää sellaisiksi. EI onneksi jääneet. AIna kun imetys on loppunut ja kilot hävinneet, niin tissit on palautuneet. Nyt on imetys loppunut mutta kilot ei hävinneet, niin siksi vielä mahtihinkit. :kieh:

Joo ja mulla imetys loppu, kilotkin on menneet mutta tissit sen kun pysyy |O
osi kiva kun kasvovat D kupista F-G kokoona :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Joo ja mulla imetys loppu, kilotkin on menneet mutta tissit sen kun pysyy |O
osi kiva kun kasvovat D kupista F-G kokoona :kieh: [/quote]

NYT MÄ NÄÄN PAINAJAISIA ENS YÖNÄ, ja se on teitin vika. :kieh: No, onneks meillä mies tykkää... ja kauniita liivejäkin on. Että ei me tytöt stressata tästä. B)

Yhteistyössä