Alkuperäinen kirjoittaja noolle:
Suomi pysähtyisi jos ihmisten työaika päättyisi klo 17 . Et ole sitten koskaan kuullut vuorotöitä tekevistä ihmisistä? Kirjastossa on paljon köyhiä ja työttömiä.
En osaa sanoa ihmisten varallisuutta täällä kirjastossa. Energia menee siihen, että saa itselleen tietokoneen alle. Sain koulutehtävän tehtyä ja nyt jo elämä hymyilee. Kävin ottamassa tänään rokotuspiikin ja olo on erittäin hutera.
Minulle soitti tänään mies kotini läheisestä kuntosalista. Saan tutustua ko. klubiin kuukauden verran. Siellä taitaa voittopuoleisesti olla miehiä. En hae seuraa. Haluan muuten vain parantaa kuntoa.
Olin eilen toisella kuntosalilla pump-jumpassa ja olo voi olla siitäkin hutera.
Tiputin tänään lasipurkin täynnä mysliä maahan rokotuskädellä.
Mutta asiaan ap. Oletko koskaan ajatellut käydä parturikampaamossa. Minä käyn pari kertaa vuodessa ja siellä näkee miehiä!!! Miehen on pakko istua ainakin 15 minuuttia paikallaan.
Ensivaikutelmaan riittää nykytiedon mukaan 2 sekuntia. 7 sekuntia on jo historiaa. Kuulin faktan vähän aikaa sitten vuorovaikutusoppitunnilla.
Minä en missään nimessä halua hommata uutta miestä. En kunnollista enkä kunnotonta.
Heräsin viime yönä painajaiseen. Unessa Sauli Niinistö oli kuunnellut juttujani ja kommentoi asiaan. Olin puhunut avioerostani ja hän nyökytteli päätään ja sanoi kuulleensa vastaavista tapauksista. Sitten heräsin ja mietin untani. Eikö Sauli ole juristi koulutukseltaan?
Kamala haloo tyypin avioitumisesta. Aamulla radiokanavani Ylen aikainen heitti yleisökysymyksen median kohkaamisesta. Suljin radion koko päiväksi. Suomi on erittäin kaunaista kansaa.
Toiselle ei toivota mitään hyvää.
Kyllä ap. mies löytyy, jos on haku päällä. Virittäydy flow tunnelmaan. Anna elämän ohjata.
Hakeudu mukaviin paikkoihin. Olen aina ollut miesmagneetti. Voi kun voisin lahjoittaa tämän ominaisuuden sinulle. Tykkään liikkua ihmisen ihmoilla, mutta en kaipaa seuraa.
Olen vuoden lepäävä jäsen kuntoklubiltani ja teen syrjähyppyjä muille klubeille. Mutta kai se lienee sallittua.
Ellleille olen ollut uskollinen noin 8 vuotta. Tämä on lujempi suhde kuin moni avioliitto.
Kävin tänään terveysasemalla ja luin aulassa Apu-lehteä. Siellä oli juttu Tanjasta. Tanja puhui kierrättämisestä. Hajamielisenä luulin, että on puhe miehistä. Mutta sitten tajusin, että kyseessä oli ympäristöasiat.
On ihanaa, että nykyään monista asioista voi puhua hymyssä suin. Toista se oli silloin, kun minä avioerosin. Sain harkita jokaisen sanani, ja siitä huolimatta tuli noottia exän uudelta puolisolta.
On suuri onni saada kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa. Pidän peukkuja ap:lle. Jos liikumme samoissa maisemissa, laitan sinunkin puolesta verkot vesille. Kyllä täällä Helsingissä liikkuu isoja kaloja syvissä vesissä. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Minä en vain harrasta kalastamista.
Sen homman olen aina jättänyt exälleni eli Tuhna Papalle.