Mistä löydän kunnon miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanna3

Vieras
Hei,
Olin eron jälkeen ensimmäistä kertaa yöelämässä eilen. Meno oli melkoista... Seuraa olisi piisannut yhdeksi yöksi, mutta siitä en ole kiinnostunut.

Mistä löydä itselleni kunnollisen ja mukavan miehen? Olen 34-vuotias ja voisin kuvitella perustavani jo perheen jne. En tykkää bilettää, joten yöelämään rantautuminen tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Pääkaupunkiseudulla luulisi liikkuvan ihan fiksuja, vapaita ikäisiäni miehiä, mutta mistä heitä löytää?

Minä annan poikani eniten tarjoavalle.......aletaan vaikka satasesta.

Hän on 185cm ehkä 85 kg vaaleahko melkein mustasilmäinen ja ruskettuu hyvin. Ei mustalaisten geenejä.
Hyvä ammatti oma tupa ja lupa, luulen että sinut viinan kanssa. Tupakoi kuulemma joskus..niin kuulemma?

Ja mikä tärkeintä, ei tottele äitiään (minua)

Mitenköhän olisi joku harrastus, jonka parissa on suurinpiirtein samanikäisiä miehiä ja naisia? Ja kun harrastus on itselle mieleinen, niin ainakin silloin voisi olla jotain yhteistä miehen kanssa. Harrastuksia voisi olla mm. opiskella jotain uutta kieltä tai petrata jotain jo osaamaasi.

Liiku joka paikassa silmät avoinna. Mukavia miehiä voi tavata töissä, harrastuksissa, liikuntapaikoissa ja oikeasta ihan missään vaan. Älä jää kotiin murehtimaan, sieltä sinua ei kukaan tule hakemaan. Netissä on myös erilaisia deittipalstoja, sitäkin kautta voi löytää jonkun mukavan tyypin.

Alkuperäinen kirjoittaja --neito--:
Mitenköhän olisi joku harrastus, jonka parissa on suurinpiirtein samanikäisiä miehiä ja naisia? Ja kun harrastus on itselle mieleinen, niin ainakin silloin voisi olla jotain yhteistä miehen kanssa. Harrastuksia voisi olla mm. opiskella jotain uutta kieltä tai petrata jotain jo osaamaasi.

Liiku joka paikassa silmät avoinna. Mukavia miehiä voi tavata töissä, harrastuksissa, liikuntapaikoissa ja oikeasta ihan missään vaan. Älä jää kotiin murehtimaan, sieltä sinua ei kukaan tule hakemaan. Netissä on myös erilaisia deittipalstoja, sitäkin kautta voi löytää jonkun mukavan tyypin.

Juu-u, ja kun vaikkapa töissä näkee jonkin ihanan miehen niin mitä pitäisi alkaa puhumaan? ei viitsisi ihan paskaa alkaa jauhaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna3:
Mistä löydä itselleni kunnollisen ja mukavan miehen? Olen 34-vuotias ja voisin kuvitella perustavani jo perheen jne. En tykkää bilettää, joten yöelämään rantautuminen tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Pääkaupunkiseudulla luulisi liikkuvan ihan fiksuja, vapaita ikäisiäni miehiä, mutta mistä heitä löytää?

Pääkaupunkiseudulla on n. miljoona ihmistä, toki eivät kaikki miehiä tai edes aikuisia. 'Kunnollinen ja mukava' on aika epämääräinen kuvaus miehestä, mutta tuolle tasolle asetettu rima ei pitäisi kumppanin löytämiseen olevan liian korkea, joten valinnanvaraa luulisi olevan, mikäli kotoaan poistuu.

Mietin vaan, että minneköhän täältä pitäisi poistua? ;)
Töissä en halua aloittaa suhdetta (ja siellä moni on jo varattu)... Eli tuo uusi harrastus kyllä kuulostaa tällä hetkellä realistisimmalta vaihtoehdolta. Ja ehkä nettideittailu voisi avartaa elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna3:
Hei,
Olin eron jälkeen ensimmäistä kertaa yöelämässä eilen. Meno oli melkoista... Seuraa olisi piisannut yhdeksi yöksi, mutta siitä en ole kiinnostunut.

Hyvä paikka iskeä mies on lentoaseman kahvio. Todennäköisesti siellä on hieman varakkaampia ja menevämpiä miehiä. Kirjastosta löydät filosofisempaa seuraa. Ruokakaupasta löytyy klo 17 töissä käyvä mies, klo 13 siellä on työtön tai yrittäjä. Jos todella erikoisen miehen haluat bongata, niin kulman räkälästä löytyy erilaista tarjontaa tai sitten eduskunnan kuppilasta. Tässä nyt aluksi. Niin, sitten tanssipaikalta löydät miehen, joka osaa tanssia, mutta ei sitten naisen päälle muuta ymmärräkään, kun vaihtavat joka toisen kipaleen jälkeen paria.

Suomi pysähtyisi jos ihmisten työaika päättyisi klo 17 . Et ole sitten koskaan kuullut vuorotöitä tekevistä ihmisistä? Kirjastossa on paljon köyhiä ja työttömiä.

"...joka osaa tanssia mutta ei sitten naisen päälle muuta ymmärräkkään, kun vaihtavat joka toisen kipaleen jälkeen paria." Hmmmm, en ole tullut ajatelleeksikaan. Pitää pistää korvan taa.

Kerro reippaasti myös luotettaville ystäville ja perheenjäsenille että nyt on haku päällä. Pyydä heitä kertomaan jos heidän tuttavapiirissään on joku vapaa mies joka vastaa kuvaustasi ja olisi kiinnostunut treffeistä kanssasi. Ainakin tiedät miehestä silloin ettei hän ole ihan toivoton lurjus, jos häntä sinulle jou läheisesi uskaltaa suositella. Ja vaikka mahdolliset treffit jäisivät siihen yhteen kertaan, saat ainakin seuraa ja harjoitusta mukavan miehen kanssa seurustelusta.

tai sitten kysy taestolta tai väenöltä, josko heidän ystäväpiirissä olisi sopivaa supliikkimiestä, tai sitten jos haluat vain kuunenlla ja nauraa, niin heitä itseään.

minun käsittääkseni he molemmat ovat martinlaaksosta...

(toemin vain puhemeehenä)

Välillä huvittaa, kun aina kehotetaan etsimään kumppania "harrastusten parista." Luetelkaapa nyt muutama harratus, joiden parista voisi löytää toisen sukupuolen edustajia? Niin, kieliopinnot, mahtavaa. JOllei uudet kielet enää kiinnosta? Liikunta? Ooh, miten mielikuvituksekasta! Sinne vaan jumppasalille tai hiihtoladulle iskemään. Ja mitäs vielä? Eikö ole ideoita? Noh, missäs ne hyvät paritusharrastukset luuraavat? Kertokaa minullekin.

Juu, ja te, jotka olette harrastuksen myötä sen parinne löytäneet, kertokaapa tarinanne. En usko, että teitä on paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Apppple:
Juu, ja te, jotka olette harrastuksen myötä sen parinne löytäneet, kertokaapa tarinanne. En usko, että teitä on paljoa.

Täällä yksi, joka on löytänyt miehen liikunnallisen harrastuksen myötä. Sekä harrastus että suhde tosin on päättynyt jo muutamia vuosia sitten, mutta kuitenkin...kyseessä oli eräs taistelulaji, jossa tietysti ollaan kontaktissa muihin ihmisiin hiukan eri tavalla kuin yksilölajeissa. Nykyiset harrastukseni (punttisali, ryhmäliikuntatunnit) tuskin tuovat uutta kumppania tielleni.

Kerran mua tultiin kotoa hakemaan. Suhde kesti aikansa, sitten se mies löysi K-kaupasta elämänsä naisen.
Nettitreffeillä olen myös kulkenut, niistä saa vähän väriä elämään, sen kummempaa ei ole kehkeytynyt näistä tapauksista.
Tuttujen varatut miehet yrittävät myös välillä iskeä, kokeilla kepillä jäätä.

Yksi varteenotettava vaihtoehto on netti. Aloitat esimerkiksi selaamalla muiden profiileja (miesten ja naisten), jotta näet, millaista on tarjolla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä on. Netti-ilmoituksissa on miehiä ja naisia, joista osa on seikkailijoita (varattuja tai pelkkää seksiä etsiviä), mutta on myös niitä, joilla ei ole aikaa tai halua koluta baareja. Voit myös itse laittaa nettiin ilmoituksen. Avaa prepaid-liittymä, joten voit alussa pysytellä anonyyminä siten, että kerrot vaikkapa vain oikean etunimesi ja paikkakunnan, jossa asut, mutta tarkempia tietoja kerrot vasta sitten, kun luotat ihmiseen.

Moni löytää ihastuksen myös työpaikaltaan. Ihmettelen, että AP väheksyy sitä. Töissä kuitenkin ollaan se 40 h/viikko, joten siellä olisi aikaa oppia tuntemaan miehiäkin. En tarkoita missään tapauksessa, että pitäisi alkaa flirttailemaan, mutta voihan sitä tutustua toiseen ja katsoa, kehittyykö siitä mitään. Yleensähän firman pikkujoulut tms. sitten saavat aikaan sen, että uskalletaan ottaa askel eteenpäin.

Jos työhösi liittyy matkustelua, seminaareja tms., niin olen niissä avoimin silmin liikkeellä.

En pidä sitäkään pahana, että käy silloin tällöin baarissa. Joskushan (tosin liian harvoin) niissä on oikein sinkkujen iltoja. Kun pidättäytyy yhden yön jutuista, niin se karsii niitä, jotka etsivät vain seksiä.

sanoi Picasso joskus. Onhan noita. Harrastuspalstat netissä, ei siis pelkästään ne parinhakuketjut. Erikoisemmat urheilulajit (esim. ilmailun eri lajit). Työpaikat ilman muuta, ja kotoa on hakeneet naapurit ja postipoika ja kotimatkojen bussikuski. Jäätelökioskiltakin on tuttavapiirissä avioiduttu. Naapurilähiöt muuten ihan oikeasti ovat hyviä kaiken sortin ihmissuhteisiin! Opiskelupaikoilla on henkilökuntaa yleensä myös ja---ja---

Siis on asenteesta kiinni, ottaako kontaktia toiseen ihmiseen! Pettymyksiinkin pitää varautua, ja huijaaviin ja olla silti lopettamatta. Mutta pari tulee parhaiten, kun elämä ei ole siitä kiinni - älä siis hae elämiseen toista tueksi, vaan elä ihan itse! Kukaan ei halua nojailutolpaksi!

Jos nainen haluaa kunnon miehen,sellaisen löytää kotoani.Jos vain tietää missä kotini sijaitsee,kunnon naiselle olisi kainalo tarjolla.Iällä ei väliä.Keski-ikäinen olisi samaa ikäluokkaa.Koska en ole huippupolitikko enkä muutenkaan rahanpaljouteen tukehtuva,nuoriin naisiin ei ole mahdollisuutta.

Pöh. Sihvos toitottaa joka paikassa, että haluaa nimenomaan nuoremman naisen, eli iällä ON väliä. Sitä paitsi ei yli 60-vuotias ole keski-ikäinen. Oletpas muuten mahottoman kade Niinistölle, kun jaksat joka paikassa toitottaa hänen avioliittoaan ja sitä ettet itse löydä naista. Se on suurimmaksi osaksi luonnekysymys (aikamoista tuubaa tulee näppikseltäsi yhteistyössä "aivojesi" kanssa), JOS oikeasti olet niin komea ym mitä täällä olet mainostanut. Kannattaisikohan sitä omaa itseään kehittää ja katsoa peiliin?

Alkuperäinen kirjoittaja noolle:
Suomi pysähtyisi jos ihmisten työaika päättyisi klo 17 . Et ole sitten koskaan kuullut vuorotöitä tekevistä ihmisistä? Kirjastossa on paljon köyhiä ja työttömiä.

En osaa sanoa ihmisten varallisuutta täällä kirjastossa. Energia menee siihen, että saa itselleen tietokoneen alle. Sain koulutehtävän tehtyä ja nyt jo elämä hymyilee. Kävin ottamassa tänään rokotuspiikin ja olo on erittäin hutera.

Minulle soitti tänään mies kotini läheisestä kuntosalista. Saan tutustua ko. klubiin kuukauden verran. Siellä taitaa voittopuoleisesti olla miehiä. En hae seuraa. Haluan muuten vain parantaa kuntoa.

Olin eilen toisella kuntosalilla pump-jumpassa ja olo voi olla siitäkin hutera.
Tiputin tänään lasipurkin täynnä mysliä maahan rokotuskädellä.
Mutta asiaan ap. Oletko koskaan ajatellut käydä parturikampaamossa. Minä käyn pari kertaa vuodessa ja siellä näkee miehiä!!! Miehen on pakko istua ainakin 15 minuuttia paikallaan.
Ensivaikutelmaan riittää nykytiedon mukaan 2 sekuntia. 7 sekuntia on jo historiaa. Kuulin faktan vähän aikaa sitten vuorovaikutusoppitunnilla.

Minä en missään nimessä halua hommata uutta miestä. En kunnollista enkä kunnotonta.
Heräsin viime yönä painajaiseen. Unessa Sauli Niinistö oli kuunnellut juttujani ja kommentoi asiaan. Olin puhunut avioerostani ja hän nyökytteli päätään ja sanoi kuulleensa vastaavista tapauksista. Sitten heräsin ja mietin untani. Eikö Sauli ole juristi koulutukseltaan?
Kamala haloo tyypin avioitumisesta. Aamulla radiokanavani Ylen aikainen heitti yleisökysymyksen median kohkaamisesta. Suljin radion koko päiväksi. Suomi on erittäin kaunaista kansaa.
Toiselle ei toivota mitään hyvää.

Kyllä ap. mies löytyy, jos on haku päällä. Virittäydy flow tunnelmaan. Anna elämän ohjata.
Hakeudu mukaviin paikkoihin. Olen aina ollut miesmagneetti. Voi kun voisin lahjoittaa tämän ominaisuuden sinulle. Tykkään liikkua ihmisen ihmoilla, mutta en kaipaa seuraa.
Olen vuoden lepäävä jäsen kuntoklubiltani ja teen syrjähyppyjä muille klubeille. Mutta kai se lienee sallittua.

Ellleille olen ollut uskollinen noin 8 vuotta. Tämä on lujempi suhde kuin moni avioliitto.
Kävin tänään terveysasemalla ja luin aulassa Apu-lehteä. Siellä oli juttu Tanjasta. Tanja puhui kierrättämisestä. Hajamielisenä luulin, että on puhe miehistä. Mutta sitten tajusin, että kyseessä oli ympäristöasiat.

On ihanaa, että nykyään monista asioista voi puhua hymyssä suin. Toista se oli silloin, kun minä avioerosin. Sain harkita jokaisen sanani, ja siitä huolimatta tuli noottia exän uudelta puolisolta.

On suuri onni saada kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa. Pidän peukkuja ap:lle. Jos liikumme samoissa maisemissa, laitan sinunkin puolesta verkot vesille. Kyllä täällä Helsingissä liikkuu isoja kaloja syvissä vesissä. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Minä en vain harrasta kalastamista.
Sen homman olen aina jättänyt exälleni eli Tuhna Papalle.

Alkuperäinen kirjoittaja kirjaston netissä:
Alkuperäinen kirjoittaja noolle:

En osaa sanoa ihmisten varallisuutta täällä kirjastossa. Energia menee siihen, että saa itselleen tietokoneen alle. Sain koulutehtävän tehtyä ja nyt jo elämä hymyilee. Kävin ottamassa tänään rokotuspiikin ja olo on erittäin hutera.

Minulle soitti tänään mies kotini läheisestä kuntosalista. Saan tutustua ko. klubiin kuukauden verran. Siellä taitaa voittopuoleisesti olla miehiä. En hae seuraa. Haluan muuten vain parantaa kuntoa.

Olin eilen toisella kuntosalilla pump-jumpassa ja olo voi olla siitäkin hutera.
Tiputin tänään lasipurkin täynnä mysliä maahan rokotuskädellä.
Mutta asiaan ap. Oletko koskaan ajatellut käydä parturikampaamossa. Minä käyn pari kertaa vuodessa ja siellä näkee miehiä!!! Miehen on pakko istua ainakin 15 minuuttia paikallaan.
Ensivaikutelmaan riittää nykytiedon mukaan 2 sekuntia. 7 sekuntia on jo historiaa. Kuulin faktan vähän aikaa sitten vuorovaikutusoppitunnilla.

Minä en missään nimessä halua hommata uutta miestä. En kunnollista enkä kunnotonta.
Heräsin viime yönä painajaiseen. Unessa Sauli Niinistö oli kuunnellut juttujani ja kommentoi asiaan. Olin puhunut avioerostani ja hän nyökytteli päätään ja sanoi kuulleensa vastaavista tapauksista. Sitten heräsin ja mietin untani. Eikö Sauli ole juristi koulutukseltaan?
Kamala haloo tyypin avioitumisesta. Aamulla radiokanavani Ylen aikainen heitti yleisökysymyksen median kohkaamisesta. Suljin radion koko päiväksi. Suomi on erittäin kaunaista kansaa.
Toiselle ei toivota mitään hyvää.

Kyllä ap. mies löytyy, jos on haku päällä. Virittäydy flow tunnelmaan. Anna elämän ohjata.
Hakeudu mukaviin paikkoihin. Olen aina ollut miesmagneetti. Voi kun voisin lahjoittaa tämän ominaisuuden sinulle. Tykkään liikkua ihmisen ihmoilla, mutta en kaipaa seuraa.
Olen vuoden lepäävä jäsen kuntoklubiltani ja teen syrjähyppyjä muille klubeille. Mutta kai se lienee sallittua.

Ellleille olen ollut uskollinen noin 8 vuotta. Tämä on lujempi suhde kuin moni avioliitto.
Kävin tänään terveysasemalla ja luin aulassa Apu-lehteä. Siellä oli juttu Tanjasta. Tanja puhui kierrättämisestä. Hajamielisenä luulin, että on puhe miehistä. Mutta sitten tajusin, että kyseessä oli ympäristöasiat.

On ihanaa, että nykyään monista asioista voi puhua hymyssä suin. Toista se oli silloin, kun minä avioerosin. Sain harkita jokaisen sanani, ja siitä huolimatta tuli noottia exän uudelta puolisolta.

On suuri onni saada kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa. Pidän peukkuja ap:lle. Jos liikumme samoissa maisemissa, laitan sinunkin puolesta verkot vesille. Kyllä täällä Helsingissä liikkuu isoja kaloja syvissä vesissä. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Minä en vain harrasta kalastamista.
Sen homman olen aina jättänyt exälleni eli Tuhna Papalle.

Rakas A-täti, minä olen ollut tällä palstalla myös keväällä 8 vuotta, mutta en voi sanoa, että olisin ollut uskollinen elleille. Tähän aikaan mahtuu niin paljon kokemuksia ihan oikeasta elämästä, että voisin kirjoittaa niistä vaikka seitsemän kirjaa, mutta en halua, koska en välitä kokea niitä asioita uudelleen. Tekisin joitakin asioita toisinkin ja anteeksikin voisin pyytää, mutta puukon kiertäminen haavassa ei ole sekään mukavaa. Minä en ole kirjaston koneella, meillä näitä masiinoita on useampia kuin televisioita ihan kotona. Katson tietokoneen jo kuuluvan kodin kalustukseen.

Nyt sinulta A-täti ei tullut aivan hirveä kirjoitus, pystyin sen jopa lukemaan. Ja nuoremmille tiedoksi, että A-kirjain sinun nimeesi tuli sanasta alepa. olet kyllä vaihtanut vuosien mittaan nikkiä moneen kertaan, mutta aivan turhaan, koska kirjoitustyylistäsi sinut tunnistaa jo vaikka ei olisi vielä viestiäsi lukenutkaan.

Minäkin kävin tänään kaupassa harrastan oluita, on olemassa vaikka mitä oluita ja sitten kotona arvostelen niitä ja laitan järjestykseen. Suosikkejani ovat tummat...oluet, niin ja päätin ilmoittautua eräälle kurssille, siellä saa pitää naista rinnoilla ihan luvalla:)

Jatkan harrastuksiani, jos A-täti lupaat kirjoittaa vähän tuohon tyyliin, niin luen kirjoituksesi myös toisenkin kerran:)

Ai niin, tosiaan: KIRJASTO! Kiitos muistutuksesta, minunhan tuo nimenomaan olis jo alan puolesta pitänyt muistaa. Siellä liikkuu hyvinkin joka sortin väkeä, sanoo kirjaston täti! Ei ole ihan yks eikä kaks liittoa, eikä yhtä ja kahta sorttia pelkästään, mitä sieltä on tässä maassa alkanu... Ei kun silmäilemään sinne uutuuksia, kansalaiset! :)

Ehkäpä elleissä jo vuosia roikkuneita onkin useita. Yhteinen harratushan tämäkin silloin on. Oiva mahdollisuus siis palatoniseen suhteeseen :). Toisen kunnollisuudestakan ei tarvitse välittää. Aika lievää siis, jos mies kertoo pitävänsä vaikka oluista tai punaviinistä. Ei tarvitse katsoa edes päältä, miten hänellä menee. Tosin joidenkin kirjoitukset paljastavat, että rappiolla on hyvä olla, ei paina polla. Mutta täällä netissä senkin voi sietää. (Tämä oli yleisluontoinen ja ihan oma havainto, ei tarkoitettu kellekään henk. kohtaisesti.)

Tässäkin keskustelussa on jo muutaman kerran mainittu paritanssiharrastus. Olen itse samaa mieltä kuin muutama aiempi kirjoittaja, ettei tansseissa käyvä mies opi tuntemaan naista. Keskustelu tanssiessa on lähes mahdotonta. sanavaihtoon riittää muutama opittu fraasi: "Saanko luvan, käyttekö useinkin täällä, kiitos, saanko vielä yhden... kappaleen. teille vai meille?" Uskollinen ei tietenkään siinä harrastuksessa kuulukaan olla muulle kuin solistille ja vakilavalle.

Mutta kukin poimii tietenkin ne harrastukset, jotka tuovat iloa ja joissa onnistuu. Harrastus on kuin suhde, siitä tulee helposti riippuvaiseksi. Ei siis täälläkään aina ole kyse nettiriippvuudesta vaan harrastuksesta, jolle omistautuu.

Yhteistyössä