Mistä löydän kunnon miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanna3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna3:
Hei,
Olin eron jälkeen ensimmäistä kertaa yöelämässä eilen. Meno oli melkoista... Seuraa olisi piisannut yhdeksi yöksi, mutta siitä en ole kiinnostunut.

Mistä löydä itselleni kunnollisen ja mukavan miehen? Olen 34-vuotias ja voisin kuvitella perustavani jo perheen jne. En tykkää bilettää, joten yöelämään rantautuminen tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Pääkaupunkiseudulla luulisi liikkuvan ihan fiksuja, vapaita ikäisiäni miehiä, mutta mistä heitä löytää?

Provoa heität. No et mistään löydä.... Jos noin eronneessa tílanteessa oot niin et tod jaksa etsiä.

Älä rakas ystävä pidä kiirettä! Minä tiedustelen tota samaa viiden sinkkuvuoden jälkeen JOS TOKI hyvä on olla yksinkon.

Tulipas luettua vanha ketju. Oli kyllä aika pinnallista. Esim. "mene lentokentän kahvioon, siellä on rikkaita ja meneviä." Vältä sitä ja tätä paikkaa, koska siellä on köyhiä tai työttömiä. Suomenruotsalaisia löytyy rapujuhlista jne.

Tuossako ne tärkeimmät kumppanin ominaisuudet olivat? Rahat, työn kautta saatu status ja sukutausta?

Alkuperäinen kirjoittaja Mies_82:
Tulipas luettua vanha ketju. Oli kyllä aika pinnallista. Esim. "mene lentokentän kahvioon, siellä on rikkaita ja meneviä." Vältä sitä ja tätä paikkaa, koska siellä on köyhiä tai työttömiä. Suomenruotsalaisia löytyy rapujuhlista jne.

Tuossako ne tärkeimmät kumppanin ominaisuudet olivat? Rahat, työn kautta saatu status ja sukutausta?

Minusta tuo oli hyvä kirjoitus ja olihan siinä sentään ideoita sopivan kumppanin etsintään ehkäpä hieman huumorinkukkaa mukana, toisin kuin monissa muissa ketjun viesteissä. Pitääkö kaikki ottaa aina niin tosissaan ja olla täysin huumorintajuton? Jokaisella on kuitenkin omat kriteerinsä parinhaussa, joille emme voi mitään, olkoonkin vain kuinka pinnallisia tai syvällisiä. Mielestäni lentokentän kahvio ja rapujuhlat olivat hauskoja ideoita!

30 työssäkäyvä omillaan toimeentuleva.onhan meitä kunnon miehiäkin mutta onko niitä kunnon naisia???
olen itse yrittäny ettiä kunnon naista kaikki on vaa mielenvikasia ja siivellä elätettäviä!!!
eipä ole sattunu kohalle

Miehiähän voi löytää vaikka mistä....baarin rappusilta, kaverin synttäreiltä, pikkujouluista, netistä, työpaikalta...

Kaikki ovat olevinaan aikansa kunnollisia ja mukavia, mutta kun arki koittaa ja suomut silmiltäsi putoavat niin raadollinen totuus ah niin ihanasta kumppanista paljastuu.

Pettäviä, mielenvikaisia, perverssejä, epäluotettavia kuspäitä....
Kuka sellaisia kaipaa, ainakaan perheen perustamiseen?

Sinkkuna on upeaa olla.... miehiä saa ja voi käyttää muttei tarvitse omistaa... ;)

Et mistään.
Itsellä ensimmäinen oli kiinnostunut pelkästään liike-elämästä. Työpäivät kestivät aamuseitsemästä iltayhdeksään ja keskustelunaiheet rajoittui binesasioihin.
Toisella taas ei ollut kiinnostusta yhtään mihinkään, paitsi tv:n katsomiseen. Nyt kolmas elää toimeentulotuella. Ihan hienoa, mukavia tyyppejä kaikki, mutta jos ajattelee pyrkivänsä parisuhteeseen, jolle perustuu koko muukin elämä, ei hyvältä näytä.

Alkuperäinen kirjoittaja taikuri hoo:
Et mistään.
Itsellä ensimmäinen oli kiinnostunut pelkästään liike-elämästä. Työpäivät kestivät aamuseitsemästä iltayhdeksään ja keskustelunaiheet rajoittui binesasioihin.
Toisella taas ei ollut kiinnostusta yhtään mihinkään, paitsi tv:n katsomiseen. Nyt kolmas elää toimeentulotuella. Ihan hienoa, mukavia tyyppejä kaikki, mutta jos ajattelee pyrkivänsä parisuhteeseen, jolle perustuu koko muukin elämä, ei hyvältä näytä.

Olipa hauska lukea vanhoja juttuja. Nyt en ole kirjaston koneella.
Istuin tänään kahvilla työkavereiden kanssa. Jutut sivusivat mm. parisuhdetta.
Kerroin eläneeni 10 vuotta yksineläjänä. Ikäiseni parisuhteessa oleva nainen huokaisi
sydämensä pohjasta "kyllä olet viisas nainen." Muut naiset nyökyttelivät päätään
yhtyen kommenttiin.
Kerroin yksineläjän alkutaipaleesta. Miten minulle jatkuvasti hoettiin "joko olet hommannut
uuden miehen." Nykyään tuota lausetta kuulen äärimmäisen harvoin.

Minulle Ellit-parisuhde sopii hyvin. Tietokoneet vaihtuvat alta ja kirjoittelen milloin missäkin.
Mutta plazan väki on uskollista porukkaa. He hoitavat kiitettävästi epäkiitollista työtään.
Ellien taustavärit ovat taas vaihtuneet ja pidän uudistuksesta. Mutta minun "taustaväri"
pysyy aina yhtä tylsän harmaana. Sitä samaa tylsää jorinaa hamasta iankaikkisuuteen.

Kävin eilen kotireissun varrella olevassa alepassa. Nuorisojoukko remahti riemusta, kun
joku kavereista tuli kaupan ovesta ulos kebab-pizza kädessään. Oli ollut tarjouksessa.
"Ai nyt sinulla oli varaa ostaa tuo kebabpizza." Jos olisi tv-sarjan käsikirjoittaja nappaisin
heti tuon kohtauksen sarjaan. Elävä elämä on ihanaa. En ole katsonut telkkaria kahteen
vuoteen. Tietääkseni jotkut ellit lukevat juttujani ulkomailla. Annan heille pienen palasen
arkielämää Helsingistä.

Kiitos nimimerkille no ja monelle muullekin nettituttavuudesta. Täällä on mukavaa porukkaa.
Nyt suljen netin, lopetan alakerrassa yhden työvaiheen ja kävelen 5 km kotiin.
Toivottavasti en sorru alepan houkutuksiin eikä kukaan juovuksissa oleva mies pyydä tulitikkua kaupan lähistöllä.

Yhteistyössä