Mistä löytää kivoja vaatteita 2v:lle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
98/104 on koko ja vaikee löytää tarpeeks "lapsellisia" vaatteita. Joka paikassa nuo koot on jo isojen poikien vaatteita (ja kaiken maailman spidermania ja carsia). En tiiä ymmärtääkö kukaan mitä haen, mut jos joku ymmärtää niin ois kiva saada vinkkejä et mistä löytyy?

en voi sietää spiderman, cars yms vaatteita ja niitä ei meiltä löydy yhtään.
Olen ostanut h&m:lta ihan tavallisia raitapaitoja ja lindexiltä joskus löytää ihan kivoja. Nyt sielläkään minusta ei mitään kivaa ollut. vaikeaa on, mutta huppareita on sit ihan kivoja jne kun ilmat vähän viilenee.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Olen ostanut h&m:lta ihan tavallisia raitapaitoja ja lindexiltä joskus löytää ihan kivoja. Nyt sielläkään minusta ei mitään kivaa ollut. vaikeaa on, mutta huppareita on sit ihan kivoja jne kun ilmat vähän viilenee.

Niin.. katselin just h&m:n kuvastoa ja siellä vauvapuolella ois kivoja vaatteita kun vaan koot riittäis. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin.. katselin just h&m:n kuvastoa ja siellä vauvapuolella ois kivoja vaatteita kun vaan koot riittäis. :/

Samaa katsoin minäkin.
Mut oli siellä isompien poikien puolella jokunen kiva raitapaita ja huppari, jospa niitä vaikka tilaisi.

Seppälässäkin on ollu joitakin ihan kivoja vaatteita. Kaipa noille spiderman ym. vaatteille on sit kysyntää kun kaikki kaupat niitä pullollaan :kieh: Mä ostan aika paljon pojalle vaatteita ulkomailta. Ja sit esim. pro2kidsistä oon löytäny joitakin kivoja.

Ei ole ainakaan hämähäkkejä tai supersankareita =)

http://www.juuliajajoonatan.fi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Samaa katsoin minäkin.
Mut oli siellä isompien poikien puolella jokunen kiva raitapaita ja huppari, jospa niitä vaikka tilaisi.

Mä oon löytäny Name It:lta jonkun verran kivoja poikien vaatteita, jotka ei ole täynnä moottoripyöriä, formuloita tai monstereita... mut vaikeeta tekee jo 92cm vaatteiden kanssa. Meilä perii jonkun verran isosiskolta unisex väristä "tyttöjen" vaatetta. Tyttöjen vaatteista on melkoin helpompi löytää vihreää, ruskeaa, punaista perusvaatetta missä ei kuitenkaa ole mitää röyhelöitä, kimaletta tai kukkia ja sydämmiä:) kannattaa siis välillä kurkata sillekin puolelle :D

Ihan samaa olen ihmetellyt! H&M:ssäkin olis kivoja vaatteita pojalle, mut ne loppuu kokoon 86 ja sen jälkeen on vaan kaikkea "vaarallisilla" kuvilla varustettuja ja synkän värisiä. :(

Meidän poika käyttää paidoista kokoa 92-98 ja on ihan onnessaan, jos paidassa on auton tai kaivuri kuva. Yhtään spidermania ei ole, mutta peruspaitojen lisäksi mm autoaiheisia. en ymmärrä mitä vaarallista tai synkkää niissä on. Lapsi tykkää ja niin minäkin.

meillä on pojalle kaikkee kivaa ja värikästä eikä supersankareita tai muumeja tai bamseja... raitaa, palloa, tähtee jne eläinkuvioita. eikä mustia tai tummansinisiä.

lähteinä lindex, h&m muutamat(nykyään en löydä sieltä mitään) kappahl, pop, marimekko, meandi, anttila, sokos, stocca.. jesperjunior.. nameit..

muoks

ikää vajaa 3 ja kokoa 98-110 vaatteet

muokmuok

eikä yhtään pääkallokuviota.mä inhoon niitä lastenvaatteissa.

Googleta netistä lastenvaatteita niin tulee noita nettikauppoja mistä löytyy aika kivoja ja samalla hinnalla kuin kaupassa. Mulla on kanssa sama ongelma, kun en tykkää noista kauppojen hirviösysteemeistä ja muista. Cars ja puuha pete on meillä kyllä mieluisia pojalle mutta itseä kyllästyttää jo. Minkähän takia pojille ei ole ollenkaan sellasta tarjontaa kun tytöille. Minä ainakin tykkäisin yhtä pöhkönä noista poikien vaatteistakin jos vaan olis jotain muuta kun ainasta spidermania, pääkalloja ja hirviöitä.

Kiitos kaikille vinkeistä. pitää katsella.

Meil ei poika edes ymmärrä vielä carseista ja spidermaneista ja mun mielestä ne on ihan hirveitä. Muumit on sellanen mistä tykkää, mut muumi-vaatteitakin meil on ihan tarpeeks. Niitä löytyi joskus keväällä seppälästä. Kivoja ois tosiaan sellaset iloisen väriset vaatteet.

Nyt oli Lindexille tullu hyvännäköisiä muumi-aiheisia vaatteita. Väreinä oli punainen, harmaa ja musta. Ja samaa sarjaa löyty sukatkin. Meinasin josko ostais pojalle kirkkaanpunaisen paidan ja mustat housut.

Kaikki hahmovaatteet on minusta kamalia, lahjaksi saadut menevät kierrätyksen kautta tuttujen lapsille. En vaan kertakaikkiaan niistä pidä eikä kyllä 5-v. muksukaan. Vanhemmat lapset on aina tykänneet värikkäistä vaatteita ilman örkkejä.

Paljon tilaamme netistä, mutta henkkamaukalta, Lindexiltä ja Kappiksestakin välillä löytyy tosi kivoja juttuja. Niin se vain on, ettei kaikkea ihanaa saa samasta paikasta.

Kiitti tuosta Juulia ja Joonatan linkistä. Tilaus lähti =)

Mä olen ostanut meidän pojalle gymboreen vaatteita. Siellä menee baby mallisto 5 vuotiaaseen asti koot kid mallisto alkaa 3 vuotiaasta. Kivasti menee mallistot päällekkäin, että voi valita 3-4 vuotialle, että kumpaa mallistoa ostaa. Gymboreen vaatteet ovat aika värikkäitä ja hauskojakin. Täältä olen ostanut
http://www.gymboree.com/shop/asst_department.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302775071&bmUID=1248208086860
ja sitten vanhempaa mallistoa löytyy ebaystä. .

K'Ja kiitti myös täältä tuosta aiemmasta linkistä

Sain kivaan hintaan välikausihaalarit ja asusteita sekä juhlamekon tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mä olen ostanut meidän pojalle gymboreen vaatteita. Siellä menee baby mallisto 5 vuotiaaseen asti koot kid mallisto alkaa 3 vuotiaasta. Kivasti menee mallistot päällekkäin, että voi valita 3-4 vuotialle, että kumpaa mallistoa ostaa. Gymboreen vaatteet ovat aika värikkäitä ja hauskojakin.

Mun sisko kehui tätä sivustoa. Mä en ole vielä ehtinyt täältä tilaamaan. Täällä näyttäisi kanssa menevän toi baby mallisto 5 vuotiaaseen asti.
http://www.next.co.uk/shopping/children/youngerboys/1/

Alkuperäinen kirjoittaja kiss:

Mä olen ostanut meidän pojalle gymboreen vaatteita. Siellä menee baby mallisto 5 vuotiaaseen asti koot kid mallisto alkaa 3 vuotiaasta. Kivasti menee mallistot päällekkäin, että voi valita 3-4 vuotialle, että kumpaa mallistoa ostaa. Gymboreen vaatteet ovat aika värikkäitä ja hauskojakin.

Postikulut oli muistaakseni 20 dollaria jos ostoksista jotka oli alle 125 dollaria. Päälle tuli sitten vielä Suomessa alvia 22 %. AIka kallishan tuo on ja paketti siis pitää noutaa tullista. Olenkin ostiskellut gymboreeta enemmän ebaystä, jossa on halvemmalla uusia vaatteita vanhaa mallistoa. Olen tykännyt noista vanhemmista mallistoista enemmän. Olen gymboreen omilta sivuilta tilannut silloin, kun siellä on ollut alennusmyynnit.

No eipä sitten onnistu, tulliin on matkaa ...

Alkuperäinen kirjoittaja kiss:

Postikulut oli muistaakseni 20 dollaria jos ostoksista jotka oli alle 125 dollaria. Päälle tuli sitten vielä Suomessa alvia 22 %. AIka kallishan tuo on ja paketti siis pitää noutaa tullista. Olenkin ostiskellut gymboreeta enemmän ebaystä, jossa on halvemmalla uusia vaatteita vanhaa mallistoa. Olen tykännyt noista vanhemmista mallistoista enemmän. Olen gymboreen omilta sivuilta tilannut silloin, kun siellä on ollut alennusmyynnit.

MInä en ole enää aikoihin ostanut 4 v pojalle kuin satunnaisesti vaatteita kotimaasta. Koska vihaan örkkejä ja kaikenlaisia spiderman- ja cars- sun muita kuviovaatteita. Suurimman osan vaatteista olen ostanut joko uutena tai käytettynä britti eBaysta eli www.ebay.co.uk tai sitten ulkomaanreissuilta, nyt viimeksi Saksasta. Sain kivoja punaisia ja oransseja kesävaatteita ilman kuvia.

Nextiä, GAPia ja muita merkkejä. Ei mene mitään tulleja eikä postimaksut huimaa päätä.

minä ostan minun pojalle Bamse-vaatteita Lindexiltä. Minusta ne on ihania ja poikakin tykkää. Harmi, että kohta ei enää hänen koossa löydy, koska pitää olla jo 116cm ja siitä ylös päin. Toivoisin, että noita olisi isompia kokoja. Minä ostan myös Name it- merkkiä, kivoja värejä löytyy sieltäkin.

Yhteistyössä