Mistä löytää kivoja vaatteita 2v:lle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ostanut myös Name Itiä,mutta osa niiden puuvillatrikookankaista on todella huonoa laatua. Ebayta en osaa käyttää enkä kyllä viitsi maksaa käytetyistä vaatteita kovia postikuluja. Haeskeluahan se on, mutta onneksi noita nettikauppoja nykyisin piisaa. Tuo Juulia ja Joonatan vaikuttaa kivalta, on muutakin kuin iänikuista retroa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiss:
K'Ja kiitti myös täältä tuosta aiemmasta linkistä

http://www.juuliajajoonatan.fi

Sain kivaan hintaan välikausihaalarit ja asusteita sekä juhlamekon tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mä olen ostanut meidän pojalle gymboreen vaatteita. Siellä menee baby mallisto 5 vuotiaaseen asti koot kid mallisto alkaa 3 vuotiaasta. Kivasti menee mallistot päällekkäin, että voi valita 3-4 vuotialle, että kumpaa mallistoa ostaa. Gymboreen vaatteet ovat aika värikkäitä ja hauskojakin.

Löytyyhän noita unisex-vaatteita jos vähän jaksaa ettii, ja myös jokku tyttöjen vaatteet on ihan käypäsiä pojalle. Meki on vältetty rumia mustia/harmaita/monsteri/spiderman-vaatteita jo 8 vuotta.

ja pitää niitä vaatteita kuin haluaa. Äiti sitten yriittää ohjata hiukan siihen suuntaan, ettei kaikki vaatteet ole ihan täynnä kaiken maailman hahmoja ja pääkalloja =) Kivoja vaatteita löytyy, kun jaksaa olla silmät avoinna koko ajan =)

Lindex, KappAhl, H&M, marketit....noissa on "lapsellisia" poikien vaatteita vaikka kuinka. Yksiväristä, raitaa, retroa, autokuviota, leppäkerttua, Bamsea, Smurffia, Mikkiä, Muumia...

Mun poika 3½ v käyttää kokoa 110-116 ja ongelmia vaatteiden löytymisen kanssa ei ole ollut. Omasta mielestään hirmuisen iso miäs tosin alkaa jo karsastaa näitä suloisia retroja yms, ja haluaa Spidermania :snotty:

Edullisesti ei enää meinaa saada mitään. Lindexin ja henkkamaukan jotain malleja toki, mutta muuten olen nyt siirtynyt kalliimpiin merkkeihin alen tuoman edun turvin. Monilla retromerkeillä on pilkettä silmäkulmassa tai sitten ihan yksiväristä. Mutta värikästä. Mayoral& Lego&Girandola on ehkä klassisempia, Småfolk, Plastisock, Metsola, PoP, Katvig taas enemmän tai vähemmän retrotyyliä tai muuten vaan pirtsakkaa.

NameIt oli vauva-aikaan suosikkini, mutta nyt isommille se on aivan hirveä.

Lisäksi Henkalta jotain, Kappahlista on löytynyt hyviä housuja. Lindexiltä ei oikein enää löydy mitään, sillä poju ei pidä Bamsesta ja muut vaatteet liian sinisiä äidille =)

Ja oletteko ollenkaan huomanneet, että Henkka Maukan vaatteet on kallistuneet? Ennen sai isollekin pojille (134 cm ->) edullisia huppareita, nyt nekin maksaa yhtä paljon kuin laadukkaammatkin merkit. Kaikki vain ovat tottuneet pitämään H&M edullisena, niin moni ei edes vertaile hintoja enää.

Kiitos minulle uudesta linkistä, lähti tilaus Girandolasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Edullisesti ei enää meinaa saada mitään. Lindexin ja henkkamaukan jotain malleja toki, mutta muuten olen nyt siirtynyt kalliimpiin merkkeihin alen tuoman edun turvin. Monilla retromerkeillä on pilkettä silmäkulmassa tai sitten ihan yksiväristä. Mutta värikästä. Mayoral& Lego&Girandola on ehkä klassisempia, Småfolk, Plastisock, Metsola, PoP, Katvig taas enemmän tai vähemmän retrotyyliä tai muuten vaan pirtsakkaa.

NameIt oli vauva-aikaan suosikkini, mutta nyt isommille se on aivan hirveä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Lindexillä on ainakin ollut tosi kivoja uusretro-vaatteita. Uudesta mallistosta en osaa kyllä sanoa.

Mä osaan ;) , ja kyllähän sieltäkin kivoja juttuja löytyy :)

Jos sattuu olemaan oikeaa kokoa jäljellä, tuo 110-116 on aika suosittu vissiin...teillä taitaa olla sama koko käytössä?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Lindexillä on ainakin ollut tosi kivoja uusretro-vaatteita. Uudesta mallistosta en osaa kyllä sanoa.

Mä osaan ;) , ja kyllähän sieltäkin kivoja juttuja löytyy :)

Jos sattuu olemaan oikeaa kokoa jäljellä, tuo 110-116 on aika suosittu vissiin...teillä taitaa olla sama koko käytössä?

Näin on :).

Harmi kun nuo nettikaupat on suureks osaks pikkuyrittäjien kalliita vaatteita. Siis mun pussille kalliita, joku varmasti voi pitää ihan keskihintaisena, mut mä en maksa lasten puserosta 20e.

Polarn o pyret. Liikkeitä löytyy Espoosta, Helsingistä, Kokkolasta, Kuopiosta, Lahdesta, Rovaniemeltä, Turusta, Vaasasta ja Vantaalta.
http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductCategory.aspx?id=4901&sectionid=clothes&subSectionId=longsleeves#&&/wEXAQUFSW5kZXgFA2FsbNCLNWdSenQfann6JcBdeEFmMmJF

Polarn o pyret. Liikkeitä löytyy Espoosta, Helsingistä, Kokkolasta, Kuopiosta, Lahdesta, Rovaniemeltä, Turusta, Vaasasta ja Vantaalta.
http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductCategory.aspx?id=4901&sectionid=clothes&subSectionId=longsleeves#&&/wEXAQUFSW5kZXgFA2FsbNCLNWdSenQfann6JcBdeEFmMmJF

http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?langId=110&storeId=12401&catalogId=10101

Ihan vaan kun en suomen www.linuslotta.com :ista enää tilaa koskaan, on ulkomailla samoja vaatteita myvä firma, eikä postimaksukaan suomeen ole kuin 4e.

Just tänään mietittiin samaa r-collectionissa myyjän kans poikien värivalikoiman suppeudesta. Kun joka paikassa tuntuu tosiaan olevan vain mustaa, harmaata ja tummansinista ja sitten just noita lisenssivaatteita, eli spidermania ym. Valitettavasti poikien vaatteissa tuntuu nuo kivat värit loppuvan kokoon 86cm ja sitten tulee "isojen" poikien (lue tylsät) värit. Aina satunnaisestu löytyy kivoja värejä lindexiltä, hm:ltä ja nicky&nellystä, mutta nekin tahtoo sitten aina olla tuota raitapaita linjaa. Po.pilta ostin tänään yhden kivan värisen raita paidan mutta ei sielläkään nyt ollut collegehousuja ja paksumpia puseroita kuin harmaina ja tumman sinisinä. Kiven alla ovat!

Alkuperäinen kirjoittaja bob:
Ihan samaa olen ihmetellyt! H&M:ssäkin olis kivoja vaatteita pojalle, mut ne loppuu kokoon 86 ja sen jälkeen on vaan kaikkea "vaarallisilla" kuvilla varustettuja ja synkän värisiä. :(

mä oon tuskaillu samaa asiaa.mones kaupas oli 86 kokoon asti tosi ihania poikien vaatteita,niinkuin on vieläki.Mutta ny ku joutuu ostaa 110/116cm nii suurin osa on ihan kauheita.
mä oon ostanu "kivoja" vaatteita mm Me&I,yesyes ja name it merkeiltä.lisäksi legon ja espritin poikien vaatteet on ihan kivoja,joskin kalliinpuoleisia kuten myös me&I.

kaikista vaikeinta on löytää housuja yli 86 koossa. Kaikki housut on jotain farkku/samettihousulinjaa, jotka on musta tosi epämiellyttäviä, jäykkiä ja hankalia arkikäytösä. Collegehousut pojille on taas niin älyttömän paksuja, että palaahan niissä sisätiloissa. Just tänään tuskailin lindexillä. Myyjäkin sanoi, että noita ohkaisempia housuja on vaan tytöille, joissa värit sit pinkkiä ja keltaista.
Surullista, kun pikkulapsetkin pitäs pukea farkkuihin ja spiderman-paitaan.....

Yhteistyössä