Mistä löytää valjaat taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|

Niin. Peesi tuolle että parempi lapsi valjaissa ja elossa kuin ilman valjaita auton alla...

Ja voihan olla että ap hakee valjaita syöttötuoliin, vaunuihin tai sitten ihan muuten vaan :)

Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|

Olet oikeassa, ei ne koiria ole, mutta estää kyllä esim. syöttötuolista putoamisen tai vaunuista putoamisen! Järki kulta pitää ottaa välillä käteen :), huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Parempi elävä lapsi valjaissa, kun kuollut ilman valjaita.

Ja vain nämä kaksi vaihtoehtoa on. Joko valjaat, tai lapsesi kuolee. Jepulis.

Joissain kohtia kyllä. Jos esim kävelee paljon kovassa liikenteessä ja lapsi on arvaamaton. En minä käsitä tätä negatiivista asennetta valjaita kohtaan. Nehän on nimenomaan TURVAvaljaat. Mulla esim aina lapsella veneessä valjaat.

No eivät ole, ei.
Uteliaana kysyn, että miten sinä kuljetat 1 v 8 kk vauhtitaaperoa, joka ei puhetta tahtoisi uskoa ja menee kuin höyryjuna eteenpäin? Vaunuissa ei jaksaisi aina olla, eikä tuolla veden äärellä ja laitureilla se ole mahdollistakaan.
Valjaissa viihtyy, kun saa kävellä "itse" ja kuitenkaan ei pääse karkuun, ei auton alle eikä veden varaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Niin. Peesi tuolle että parempi lapsi valjaissa ja elossa kuin ilman valjaita auton alla...

Ja voihan olla että ap hakee valjaita syöttötuoliin, vaunuihin tai sitten ihan muuten vaan :)

Joo tarkoitus olis rattaisiin (niiden omista valjaista tällä hetkellä hukassa kiinnitysjutut) ja sitten tarvittaessa niin että voi ulkona pitää jos tarve tulee, tyttö kun juoksee jo lujaa vauhtia enkä itse pysy tällä hetkellä kovin hyvin perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

Joo tarkoitus olis rattaisiin (niiden omista valjaista tällä hetkellä hukassa kiinnitysjutut) ja sitten tarvittaessa niin että voi ulkona pitää jos tarve tulee, tyttö kun juoksee jo lujaa vauhtia enkä itse pysy tällä hetkellä kovin hyvin perässä.

Jep. Vaunuihin mäkin ostin kun niiden omat eivät olleet paikallaan... hyvä hankinta :)

Meillä ainakin on ostettu irtovaljaat vanhoihin perintövaunuihin, joissa ei vakiona ole valjaita niinkuin nykyään. Ja toisetkin valjaat ostin syöttötuoliin, mutta nyt ne pirulaiset on johonkin kadonnut kun taas olis käyttöä tuolle 1v:lle. Prismasta ostettiin ja hinta jotain 10-15? muistaakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:

Olet oikeassa, ei ne koiria ole, mutta estää kyllä esim. syöttötuolista putoamisen tai vaunuista putoamisen! Järki kulta pitää ottaa välillä käteen :), huoh...

Nojuu en tajunnut että ap voi olla etsimässä valjaita syöttötuoliin tai vaunuihin. Mutta valjaat taluttimena käytettynä on kamalaa,mun mielestä.

No eivät ole, ei.
Uteliaana kysyn, että miten sinä kuljetat 1 v 8 kk vauhtitaaperoa, joka ei puhetta tahtoisi uskoa ja menee kuin höyryjuna eteenpäin? Vaunuissa ei jaksaisi aina olla, eikä tuolla veden äärellä ja laitureilla se ole mahdollistakaan.
Valjaissa viihtyy, kun saa kävellä "itse" ja kuitenkaan ei pääse karkuun, ei auton alle eikä veden varaan.

Kuljettaisin jollain muulla tavalla kun valjaissa taluttaen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:

Nojuu en tajunnut että ap voi olla etsimässä valjaita syöttötuoliin tai vaunuihin. Mutta valjaat taluttimena käytettynä on kamalaa,mun mielestä.

Niinpä, mutta kaikki ei niitä käytä esim. "taluttimena", niille on paljon muutakin käyttöä, kuten edellä mainittiinki jo.

No eivät ole, ei.

Kuljettaisin jollain muulla tavalla kun valjaissa taluttaen =)

Eli miten? Sylissä ei tasan viihdy, vaan rimpuilee ja voimaa on jo kuin pienessä kylässä. Taluttaminen ei ole kivaa pitemmän päälle, minullekaan, kun asento on melkoisen huono.

Yhteistyössä