Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä lemmikkieläinliikkeestä.... koiratarvikehyllystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Parempi elävä lapsi valjaissa, kun kuollut ilman valjaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Ja vain nämä kaksi vaihtoehtoa on. Joko valjaat, tai lapsesi kuolee. Jepulis.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Niin. Peesi tuolle että parempi lapsi valjaissa ja elossa kuin ilman valjaita auton alla...
Ja voihan olla että ap hakee valjaita syöttötuoliin, vaunuihin tai sitten ihan muuten vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Niin. Peesi tuolle että parempi lapsi valjaissa ja elossa kuin ilman valjaita auton alla...
Ja voihan olla että ap hakee valjaita syöttötuoliin, vaunuihin tai sitten ihan muuten vaan![]()
Joo tarkoitus olis rattaisiin (niiden omista valjaista tällä hetkellä hukassa kiinnitysjutut) ja sitten tarvittaessa niin että voi ulkona pitää jos tarve tulee, tyttö kun juoksee jo lujaa vauhtia enkä itse pysy tällä hetkellä kovin hyvin perässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Olet oikeassa, ei ne koiria ole, mutta estää kyllä esim. syöttötuolista putoamisen tai vaunuista putoamisen! Järki kulta pitää ottaa välillä käteen, huoh...
No eivät ole, ei.
Uteliaana kysyn, että miten sinä kuljetat 1 v 8 kk vauhtitaaperoa, joka ei puhetta tahtoisi uskoa ja menee kuin höyryjuna eteenpäin? Vaunuissa ei jaksaisi aina olla, eikä tuolla veden äärellä ja laitureilla se ole mahdollistakaan.
Valjaissa viihtyy, kun saa kävellä "itse" ja kuitenkaan ei pääse karkuun, ei auton alle eikä veden varaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
Olet oikeassa, ei ne koiria ole, mutta estää kyllä esim. syöttötuolista putoamisen tai vaunuista putoamisen! Järki kulta pitää ottaa välillä käteen, huoh...
Nojuu en tajunnut että ap voi olla etsimässä valjaita syöttötuoliin tai vaunuihin. Mutta valjaat taluttimena käytettynä on kamalaa,mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mun mielestä sellaset taaperoiden valjaat on aivan kamalat. Ei ne lapset mitään koiria ole :|
No eivät ole, ei.
Uteliaana kysyn, että miten sinä kuljetat 1 v 8 kk vauhtitaaperoa, joka ei puhetta tahtoisi uskoa ja menee kuin höyryjuna eteenpäin? Vaunuissa ei jaksaisi aina olla, eikä tuolla veden äärellä ja laitureilla se ole mahdollistakaan.
Valjaissa viihtyy, kun saa kävellä "itse" ja kuitenkaan ei pääse karkuun, ei auton alle eikä veden varaan.
Kuljettaisin jollain muulla tavalla kun valjaissa taluttaen =)