H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitenkäs ne luottotiedot on sillein päässyt katoamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitenkäs ne luottotiedot on sillein päässyt katoamaan?
ei oo varmaan meidän tehtävä moralisoida...
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitenkäs ne luottotiedot on sillein päässyt katoamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitenkäs ne luottotiedot on sillein päässyt katoamaan?
Mä ainakin olen rehellisesti utelias :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja no:entäs jos toisella vaan on merkintä, tarkistaako noi myös puolison luottotiedot, vaikka toinen oli hakijana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:entäs jos toisella vaan on merkintä, tarkistaako noi myös puolison luottotiedot, vaikka toinen oli hakijana?
Kiinnostaa muakin! Meillä tosin molemmat hakijana.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:entäs jos toisella vaan on merkintä, tarkistaako noi myös puolison luottotiedot, vaikka toinen oli hakijana?
Kiinnostaa muakin! Meillä tosin molemmat hakijana.
no meillä ainakin toisella oli luottotiedot menneet mutta kunnon työ. toisella taas luottotiedot kunnossa muttei töitä.
vuokravakuus oli puolet suurempi kuin muilla mutta kyllä me vvo:lta saatiin asunto.